Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

M30i56r63o63s23l33a18v 41T93e51i66s76s79i97g 1590836615653

Řidička osobního vozu do žádného nákladního automobilu nenajela! I ze záběrů na poškozený os. automobil je každému (kromě autora článku) jasné, že najel nákladní automobil zboku do jedoucího os. automobilu.

Takže řidič vozidla 3SU 2487 nedal přednost vozidlu jedoucímu po hlavní silnici. A zároveň při couvání nezajistil bezpečnost pomocí náležitě poučené osoby. Výsledek dva těžce zranění, škoda nikoli malá, náklady na zásahy složek IZS, na vrtulník, na léčení, rehabilitaci (snad!, doufejme), ušlý zisk.

Těžké ublížení na zdraví z nedbalosti, zanedbání povinností vyplývající z vykonávané činnosti.

Trest odnětí svobody, odebrání ŘP.

A platit, platit a zase platit!

Jinak se těch debilů nezbavíme.

+3/0
doporučit
26.5.2017 13:07

F31r16a27n31t66i44š89e56k 80S69c62h62l50i20c36h63t94s 9255562561775

Vy jste to viděl?

Asi ne!

Tak nepište nesmysly a nechte to na policii.

Je totiž běžné, že se z nakládacího místa musí na komunikaci couvat. To není hned. Řidič profesionál se jistě přesvědčil, že je komunikace volná, takže spustil blikačky a manévr, který může trvat 1-2 minuty. Tehdy to osobní auto ani ve Struhařově ještě nebylo. Takže překážka na silnici, a je normální, tomu, kdo nemůže manévrovat jinak, cestu uvolnit, aby mohl být manévr dokončen. Náklaďák není osobák. Délka 16 m nebo i 22 m u soupravy. S tím nic nenaděláte. A, každý řidič je povinen sledovat provoz a podle toho jezdit! Jo, mimochodem, závozníci už nejsou, ti byli za socíku.

0/−2
doporučit
26.5.2017 15:13

M17i72r59o27s46l56a85v 76T77e91i72s89s68i73g 1740966975893

Pane Schlichtse, Zákon č. 361/2000 Sb., $ 24, odstavec 2 a 3.

Při couvání řidič nesmí ohrozit ostatní účastníky silničního provozu, a vyžadují-li to okolnosti, zejména nedostatečný rozhled, musí řidič zajistit bezpečné couvání pomocí způsobilé a náležitě poučené osoby.

#

Máte v těch dvou ocitovaných odstavcích vyvráceny všechny své pokusy o obhajobu onoho silničního piráta.

A věřte mně, že pokud řidičce os. automobilu nezjistí v krvi přítomnost omamných nebo návykových látek, přesně stejně situaci vyhodnotí policie, státní zástupce i soud.

Když si prohlédnete fotografie/video, zjistíte směr úderu vedeného proti osobnímu automobilu. A ten není zpředu, ale zboku! Pokud by byl zpředu, bylo by možné uvažovat o spoluvině řidičky ve smyslu toho, že se nevěnovala řízení atd. Při nárazu z boku do projíždějícího vozidla taková námitka nemůže obstát. Nemůže být spoluvinou řidičky, když do jí řízeného vozidla na hlavní silnici nacouvá zboku vozidlo z vedlejší silnice.

+2/0
doporučit
26.5.2017 16:07

P29e73t66r 52B48a77r40t10o56n49í26č12e44k 7369151875242

Řidič náklaďáku neměl závozníka, nebo nebyl k dispozici nikdo, kdo by ukazoval a na chvíli zastavil dopravu?8-o Nějakého Otíka?:-)

0/0
doporučit
26.5.2017 11:57

P43a66v14e30l 86V14a78n13ě76č89e72k 4814453601651

Když si nevšimla nákladního auta, tak by si třeba nevšimla ani Otíka :)

+7/−1
doporučit
26.5.2017 12:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.