Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Š46t35e66f38a11n 85F54r54i67č53a 7312578523936

Řešení s parkovacími zónami a parkovacími kotoučky, to je jen rezignace na skutečné řešení problému. Svědčí to o neschopnosti politiků věci vskutku řešit. Omezení parkování, to s prominutím umí vymyslet každý de*il. Rv

+14/0
doporučit
30.5.2017 21:53

O37n95d69ř40e25j 45L40o81š34o72t52h 9550492964142

Mně osobně na tom vadí to, že když jako mimopražský jedu ke svému lékaři-specialistovi, tak nemám kde zaparkovat. Všude modré čáry, polovina parkovacích míst volná a já to tam nemůžu na hodinu až dvě postavit, abych si skočil k doktoru.

Nevidím moc důvodů pro to, aby od 8 do 17 na modré někdo nemohl zaparkovat na hodinu nebo dvě, zaplatit a zase odjet.

+13/0
doporučit
30.5.2017 21:02

K96a72t29e30ř14i67n68a 89H32u76t20o64v93á 9471745870707

Ráda bych poděkovala radním z Prahy.

Díky tomu užasnému parkovacímu systému z loňska se nedá zaparkovat zas v jiných částech a jiných městech. Bydlím nedaleko nádraží, kde většina lidí míří do Prahy. A protože stejně jako ostatní středočeská města i to naše nemělo čas se připravit, nemáme my rezidenti možnost zaparkovat u vlastního domu. Brzo ráno nám tu začnou parkovat přespolňáci, co dřív parkovali někde na šestce, pětce, nebo osmičce. Opravdu skvělé rozhodnutí přesunout svůj problém na někoho jiného

+9/−1
doporučit
30.5.2017 20:01

M94i88c98h26a48l 92H16i44r59k15a 4527426640573

Takže to shrnu: Praha přespolní zaměstnance potřebuje jako sůl, denně se jedná o desetitisíce dojíždějících zaměstnanců, z jejich práce a zaměstnání všichni profitují (zaměstnavatelé, prodejci všeho možného, školy - mají naplněnou kapacitu, atd.), ale na druhou stranu je vyhání a NENÍ schopna a ochotna nabídnout JINÉ řešení dopravy. Stávající kapacita příměstské dopravy je totiž nedostačující.

+7/0
doporučit
31.5.2017 8:13

P39e15t56r 62Č55e57r38m31á89k 9698375789170

To je neverending story, aneb jak to dopadá když se postupuje naprosto nekoncepčně a systém určený pro historické centrum Prahy v polovině 90.tých let se snaží naplácat nahodile po Praze o více jak 20let později. Rv

+2/0
doporučit
31.5.2017 12:56

J48a34n 75B87u85b97i63k 9832531182157

Že se pražští radní při své politické hlouposti rozhodli zbuzerovat všechny, kdo nejsou jejich voliči, to se dalo čekat.

Ovšem tímhle neustálým rozšiřováním zón do ulic, kde přes den ani nyní nikdo neparkuje, které jsou daleko od MHD a kde zóny slouží jen ke zvýšení výběru peněz do obecních potažmo stranických pokladen, si už začali řezat volební větev, na které sedí.

Rád k tomu uříznutí přispěji silou našich rodinných hlasů......

+2/0
doporučit
31.5.2017 10:59

M97i95r35o38s64l56a66v 93B54e60l48a57n74č32i13n 3175302622734

Nejde o parkování ale o novou daň z auta.Když bude mít každé město a každá městská část své zóny tak se na své auta můžeme akorát dívat a platit.Nakonec zóny zruší ale poplatky zůstanou.

+1/0
doporučit
2.6.2017 1:21

L42u27c36i71e 50K98u94b85e32l70k86o50v95á 3344234215

No jo, zakazovat umí kdejaký "ocas", ale vymyslet způsob, který by tak nějak vyhovoval (skoro) všem, co už chce mozek. Ano, přesně ten orgán, který všem těm voleným "orgánům" na Magiči nebo na jednotlivých radnicích MČ vypadl z hlavy hned po jejich zvolení.

+1/0
doporučit
1.6.2017 14:09

R24i71c80h34a81r42d 53H67l79a37d51í63k 2655903639589

Bydlím v Břevnově a tam modrá zóna moc domyšlená není, za její hranici se přesunuli všichni kdo v modré zóně nemůžou, nebo nechtějí parkovat, takže problém se přesunul o kus dál. Plánovači asi nepočítali s tím, že se něco takového stane a dnes se pan Dolínek tváří, že je vše v naprostém pořádku., že on nic to městské části....

+1/0
doporučit
31.5.2017 11:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.