- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To schvaluji, že budou muset mít řidiči o kolečko víc, když úředníci magistrátů zavádějících modré čáry v čele s Dolínkem mají o kolečko méně a zavedli šmírovací auta....
Kam by jako radnice chtěli řidiče vytlačovat, když nemají skoro žádná P+R parkoviště???
Nejde o parkování ale o novou daň z auta.Když bude mít každé město a každá městská část své zóny tak se na své auta můžeme akorát dívat a platit.Nakonec zóny zruší ale poplatky zůstanou.
No jo, zakazovat umí kdejaký "ocas", ale vymyslet způsob, který by tak nějak vyhovoval (skoro) všem, co už chce mozek. Ano, přesně ten orgán, který všem těm voleným "orgánům" na Magiči nebo na jednotlivých radnicích MČ vypadl z hlavy hned po jejich zvolení.
Nebojte se Krnda a radní Hurvínek to mají pevně v paži
Jak to asi skončí. Zóny budou úplně v celé Praze.
To pak skončí zóny jako takové, protože je nebude už vůbec nikdo respektovat, neb by se nedostal ani do práce. Každopádně současný systém končí příští rok, akorát stále není vybrán ten nový
To je neverending story, aneb jak to dopadá když se postupuje naprosto nekoncepčně a systém určený pro historické centrum Prahy v polovině 90.tých let se snaží naplácat nahodile po Praze o více jak 20let později.
Bydlím v Břevnově a tam modrá zóna moc domyšlená není, za její hranici se přesunuli všichni kdo v modré zóně nemůžou, nebo nechtějí parkovat, takže problém se přesunul o kus dál. Plánovači asi nepočítali s tím, že se něco takového stane a dnes se pan Dolínek tváří, že je vše v naprostém pořádku., že on nic to městské části....
Jen mi pane Bubíku prosím napište, kde je v nových modrých zónách přes den volno?
Takže to shrnu: Praha přespolní zaměstnance potřebuje jako sůl, denně se jedná o desetitisíce dojíždějících zaměstnanců, z jejich práce a zaměstnání všichni profitují (zaměstnavatelé, prodejci všeho možného, školy - mají naplněnou kapacitu, atd.), ale na druhou stranu je vyhání a NENÍ schopna a ochotna nabídnout JINÉ řešení dopravy. Stávající kapacita příměstské dopravy je totiž nedostačující.
Jedná se o statisíce lidí, a to nejen ze středních Čech. Nejen že kapacita spojů nestačí, on ne každý má vhodné spojení a autem musí jet z časových důvodů. V momentě, kdy máte v autě alespoň 3 osoby je auto levnější než vlak či autobus. Pak tu máte řadu lidí, co potřebuji na řadu míst a bez auta by to vůbec nezvládli. Moje manželka často jezdí do Prahy autobusem, já pak musím poslouchat, kdo jak smrděl, nebo že na ni zbyla jen půlka sedačky, protože ta dáma u okna zabrala ten zbytek. Za sebe mohu dodat jen toto: vím, že je to neekologické, vím, že je to neekonomické, ale mé vrzající klouby si zaslouží trošku pohodlí - takže já pojedu autem!