- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ja vam nevim, byl jsem v mnichove, ale sedacky meli "plysove" a ciste...
Kdyz jedu v Praze, tak kolikrat nevim, zda si vubec na sedacku muzu sednout jak je otresne zaspinena a na konci zivotnosti...
Proc to jde jinde a ne u nas?
Tak že plastové jsou vzhledem k bezďákům a jiné elitě lepší je snad jasné každému ne?
Spíš by mě zajímalo, který "korektní výraz" odsouhlasil nákup těch nových tramvají jak mají sedačky naproti sobě. Když tam sedí lidi tak se tam nedá ani projít natož stát a u dveří se mačká kopa lidí
Ve většině případů preferuji plastové sedačky před textilními. Má dnešní zkušenost mi však říká, že tento typ pro mne není to pravé ořechové. Samotné tlusté pladtové sedačky jsou opatřeny vystouplými protiskluzovými plochami. Sedačka neklouže, dobře vede. Při mé téměř dvoumetrové výšce jsou tyto protiskluzové plochy v pro mne nepříjemné výšce. Tato sedadla jsou z kvalitnějšího a pevnějšího plastu než jsou sedsdla v mudibusech Solaris a nových tramvajích. Jsou i o něco vyšší. Mají dobré boční vedení.
Plast byl v tramvajích už dávno. Holt bylo potřeba všechno od těch zlých komunistů zrušit a předělat, aby se to po desetiletích zavádělo zpátky jako velká novinka.
Trojka mi přijde na pytel. Koukal bych jí předělat.
Na "normované" sedačky se dva dospělí Češi vedle sebe nevejdou. Takže ten krajní sedí do uličky. Pokud sedadlo ergonomicky vytvarujete, situaci jen zhoršíte.
Jezdí tady školy s mrňaty. Děcka se na dvě sedačky vedle sebe vejdou tak 3. Volil bych tvar lavice, který by umožňoval 2 silnější dospělé s variabilním posedem nebo 3 děti.
To samé, samostatné sedadlo, dospělí Češi se proti sobě nevejdou s nohama. Asi bych zvážil otočení o 90 stupňů. Spíš by mi přišlo chytré, dát sem dvě opěradla (třeba jen nějaká opěrná plocha na stěně) a mít tvar sedačky, aby se dalo sedět po směru jízdy či bokem. Tak jak se dnes jezdí. Akorát to opření o stěnu není žádná slast.
Opět by tady mohla jet dvě děcka, ale na úzké sedadlo se nevejdou. Bral bych širší sedačku, asi jako mají autobusy. Šíře pro 1,5 dospělého nebo 2 děti. Nacpat na trojku 5 sedících dětí, tedy kolem dveří 20 dětí, to by mi přišlo pro školy hodně dobré.
A pak, zachoval bych luxus odkládacího prostoru. Pořád jsou tady noviny, tak ať je je kam položit. Hodí se to i na tašku. Minule jsem hodil noviny vedle samostatného sedadla na trase A a překvápko, zmizely pod sedačkami. Ono je to jen na Céčku. (Při volbě děcko nebo noviny, volím děcko.)
Tu poslední volbu nevim zda chápu dobře. Jako děcko hodit misto novin pod sedačku? :) ;)
A co v anketě možnost sedačky dřevěné, případně že je mi to jedno.
tak tzv. dřevěné - resp. překližkové sedačky:
1.) se postupně naštěstí začaly odstraňovat z 1. poloviny objednaných tramvají typu 15T a několika dalších kusů rekonstrukcí vozů KT8RN2P, PROTOŽE BYLA TĚMITO JEJICH INSTALACEMI SNAD NAVĚKY PROKÁZÁNA JEJICH NEVHODNOST POUŽITÍ V POHYBUJÍCÍCH SE PROSTŘEDCÍCH, PROTOŽE SEDÍCÍ NA NICH PŘÍMO ŠÍLENĚ KLOUŽOU
2.) SOTVA SPLNÍ PŘÍSNÉ NORMY NEHOŘLAVOSTI PRO POUŽITÍ VE VOZIDLECH PROVOZOVANÝCH V PODZEMÍ.
A dokonce tam mají i nějakou protiskluzovou vrstvu, je příjemné vidět někoho přemejšlet
Na fotce to vypadá moc hezky. Měl jste již možnost sedačku vyzkoušet? Já ano. Zkouší se dva podtypy. Jeden vyšší se 2 protiskluzovými zónami. Vemi pohodlný. A nižší jen s 1 na, kterém je sezení pro dvoumetrového člověka dost nepříjemné. Ne každá plastová sedačka je dobrá.
Ze bych si zacal treba v socce konecne sedat? ;-)
Neni nic horsiho, nez videt/vedet, ze pred vami tam sedel promocenej bezdak, pripadne tam jeste nechal vic, nez pachovou stopu!
Látkové sedačky jsou opakované diletantství, lékaři proti tomu protestují roky a vždy se v DP najde nějaký ....
A budou už konečně jiné soupravy i na "Béčku"?
Nebudou, výrobce byl ve spolupráci DPP, ministerstvo průmyslu, Siemens zlikvidován.