Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P66a50v55e22l 78B64ř76e89z80i15n46a 3379858911713

Ano parkoviště jsou potřeba, protože aut už asi nikdy míň nebude. Nebyla tady spíš snaha to udělat co nejdražší? 750.000 na jedno parkovací místo je docela slušná kláda.

Cena je možná nastavená ekonomicky, ale budou tam lidé, za takových podmínek parkovat? Obávám se, že záchytná parkoviště musejí být ze strany města spíš "charita". Tak jako sběrné dvory a přistavování kontejnerů zdarma. Sice to něco stojí, ale přesto se vyplatí.

+9/0
doporučit
21.6.2017 19:18

S11t55a91n48i41s96l52a85v 28R41o50s28e40c97k30ý 9745929331939

Vždycky jsem si myslel, že parkoviště bude pro 2000 aut, a ono najednou pro 2000 řidičů.

+7/0
doporučit
21.6.2017 18:38

O84n79d44ř17e54j 31K55r23y74š18t90o92f 6193221

Hodina za 50 a bude prázdné. Jedno obrovské parkoviště je po Letnou. Je hotové již 4 roky do dnes ho nikdo nezprovoznil.

+11/−4
doporučit
21.6.2017 18:48

J59a81n 67B65u54b53i86k 9472181152937

Další z fantasmagorií současné radnice. V Praze je cca 3000 parkovacích P+R míst, podle studie je jich potřeba nejméně 10krát tolik. V souvislosti ze zří zením zón se Dolínek kasal, co jich do roka otevřou.

Neotevřeli jediné, jedno ktere vybrali uprostřed zástavby na Červeném vrchu jim smázli okolobydlící, jiné v Holešovicích kilometr od metra je stále nedokončené. Víc nic. A na podzim se budou rozšiřovat zóny.

Tak je potřeba případnou kritiku zaplácnout vizemi, aby se lid uklidnil a nevzal vidle.

+5/0
doporučit
21.6.2017 20:25

M47i65c56h24a86l 81G52r52i16v57a63l55s33k46ý 8343662887615

Pár poznámek : Toto území není na Zličíně ale v Třebonicích,2 tis.aut ,autobusové nádr. rozšířit a zastřešit kde může být parkoviště,vybudovat druhý východ z metra.

+4/0
doporučit
21.6.2017 20:18

J92i19ř29í 89P46r72a42ž74á31k 9160842841792

Bezmozci v akci. 750 000 Kč za jedno stání. Asi jde o rozkrádání "dotací" EU. Za tyto peníze by mohlo být postaveno 10 x více stání na normálním parkovišti. Je vidět, že problém s parkováním vyřešit nechtějí.

+4/−1
doporučit
22.6.2017 10:08

P85a95v51e96l 16L67á41n31í64k 5849445542657

Řešení to je pokud to lidi budou využívat. Osobně když jedu do Prahy autem vždycky ho nechám hned na kraji na P+R a dál jedu metrem, cena je směšně nízká a je to mnohem pohodlnější ... Jen přiblížit se k centru s autem rovná se sebevraždě :D

+3/0
doporučit
22.6.2017 2:59

R36o45b43e97r64t 91K93o37c88i25á56n 5749327816927

Přijde mi to jako zbytečně "zajímavé". Nechce se mi věřit, že nešlo najít jiné místo s jednodušším řešením a že je skutečně nutná cena 1,5 miliardy...

+3/0
doporučit
21.6.2017 19:19

V80o95k67o72u29n 60V22l57a27d77i92m44i34r 8762578639628

Unikat to rozhodne nebude. Ve Stuttgart u letiste postavili parkoviste nad A8 uz dobre pred 10 roky.

+3/0
doporučit
21.6.2017 18:55

J63o11s39e43f 19S39t22r57á94s64k39ý 5312283254228

Proč,proboha proč? Parkoviště je dávno v ulici Ringhoferova, těsně u metra. Stačí tam "jen" postavit pořádný parkovací dům - 5 pater dolů, 3 patra nahoru, který pojme asi pětinásobek aut než tahle hrůza a bude určitě levnější. Tohle je nepochopitelné a idiotské megalomanství. Samotná křižovatka je na jednom z nejvyšších míst u Prahy, až tam vznikne tahle hrůza, tak to bude opravdu nová dominanta...

+3/−1
doporučit
22.6.2017 9:39

P86a44t63r91i64k 83E41g17e18r 2668500639401

Tomu říkám stavba! Nebylo by jednodušší pro město postavit podzemní parkoviště? Velkou chybou je, že neexistuje plán vést metro E v trase Na Beránku - Čechova čtvrť - Poliklinika Modřany - Tylova čtvrť - Tyršova čtvrť - Hodkovičky - Nádraží Braník (S) - Hlubočepy - Dívčí hrady - Smíchovské nádraží (B) - Anděl (B) - Újezd - Malovanka - Střešovice - Dejvická (A) - Nádraží Podbaba (S) - Lysolaje - Suchdol - Bohnice - Čimice - Kobylisy (C) - Ďáblice - Čakovice - Kbely - Počernice - Nádraží Běchovice (S) - Štěrboholy - Měcholupy - Nádraží Uhříněves (S) - Petrovice - Háje (C) - Litochleby - Chodovec - Roztyly (C) - Nemocnice Krč (D) - Nové Dvory (D) - Libuš (D) - Levského - Na Beránku.

+3/−1
doporučit
21.6.2017 18:55

J24a45k73u35b 60F55e45i88f71a63r 7689489716189

Tak asi zjistili, že takto se dá prostavět nejvíc...

+2/0
doporučit
22.6.2017 9:34

J89a39n 93K42o14h90l 4573797411214

Jen jedno? Praha by měla mít dvě u každého vyústění dálnice. A jestli politik slibuje stavbu v roce 2018, reálný termín je tak 2028.. v lepším případě.

+2/0
doporučit
21.6.2017 21:27

J73a31n 55O54n44d87ř79e78j 6249758824680

Dřív než začnou stavět tak budu mít vousy jak Krakonoš a až postaví první místo tak už se ze mě bude dávno kouřit a budu rozloženej na tisíci metrech čtverečních a můžou na mě klidně postavit parkoviště...

+2/0
doporučit
21.6.2017 20:38

K13a83r85e39l 53N58o28v95o91t83n74y 4547474742132

To sem ještě nežral - tunel co se vznáší nad dálnicí, to fakt vyplodí jen končící Modrá čára Hurvínek z magistrátu. Kdyby se postaral o otevření parkingů pod Hradem a na Letné a ne o takovéto fantasmagorie. Je tam metro? Kolik času bude třeba k dosažení centra - autobus, metro - 30 min či více?

+2/−1
doporučit
22.6.2017 9:08

O74n92d83ř98e12j 71H51r79d16l21i56č18k92a 7497919641123

A neni lepsi, aby lidi jezdili třeba vlakem?

Z toho Zlicina je to jeste furt 20 min do centra.

Např. z Berouna jsem na Hlavnim nádraží za 37 min a na Smichove za 30 min.

Jinak architektonicky je to hnus. A i daleko na to metro v podstate...

+2/−1
doporučit
22.6.2017 8:39

Z14b16y52n64ě88k 55J72a60n87d56a 7463292835791

To byl zase flám kde tohle vymysleli :-(

+2/−1
doporučit
21.6.2017 19:18

P51e68t94r 95T79o21m14e41k 1876952710391

Na Zličíně je o parkovací stání nouze kvůli idiotským modrým zónám v Praze. Je to přímý útok na obyvatele Zličína.

+2/−2
doporučit
22.6.2017 18:18

P30e59t18r 35P41e89t78r 6683112828853

Tak proč nejde Praha ve směru západních měst? Tzn vlaková zastávka na hranici města a u ní parkoviště? Nebo proč něco takového neudělá středočeský kraj, když má pořád potřebu se prát za svoje občany a jejich parkování v Praze? Vybudovat novou zastávku někde v poli za prahou a u toho parkoviště je finančně úplně někde jinde jak tyhle fantasmagorie. Vlaky dnes jezdí v krátkém taktu (a ten se dá ještě zkracovat) a lidi by dojeli do centra za pár minut. Navíc cestou do centra je většinou na několika stanicích umožněn přestup na metro nebo tramvaje.

Konkrétně touhle lokalitou vlaky vedou. Z Hostivic vede trať na Řepy a pak dál do centra. Udělat velké P+R v místě, kde trať křižuje pražský okruh tak máte perfektní dopravní obslužnost a nikomu to nebude vadit. Za ty roky, co P+R plánují už mohla být ta trať dávno elektrifikovaná a zdvojkolejněná. Cestou se mohly vybudovat nové zastávky tak, aby lépe navazovaly na mhd a napojení na smíchovské nádraží, kdyby lidi nechtěli jezdit vyhlídkovou jízdou. Stejně tak by středočeský kraj mohl udělat parkoviště v Jenči u nádraží, aby lidi od KV nemuseli až na okruh. Kdyby tam každých 10 minut jezdili po nové trati CityElefanty tak by lidí jezdilo dost. Do Hostivice se stejně trať bude opravovat kvůli Kladnu (opět dřív nebo později to bude nevyhnutelné)

Mně celkově připadá, že Praha i kraje dost opovrhují železnicí, přitom zrovna v případě dojíždění do měst a stahování lidí z P+R do centra je to nejlepší řešení. Je kapacitní a proti metru levné. A to by stačilo zmodernizovat stávající tratě, ono se jim to stejně nevyhne. V Londýně se i v centru jezdí vlakem v pár minutových taktech a u nás se každá otevřená zastávka v centru oslavuje s fanfárama a průvodem jak za socíku prvního máje.

+1/0
doporučit
23.6.2017 11:29

R56u12d41o94l51f 65H52r67a10z64d51í60r22a 1235379863328

Stavba 1,5 mld., ale copak ten provoz? A soláry na střeše to nevytrhnou.

0/−1
doporučit
22.6.2017 11:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.