- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejsem odborník na konstruování tramvají. Jen mě tak napadlo, zda je nezbytné, aby tramvaje jezdily s tím klounem (myslím spřáhlo) jako bojové galéry. Třeba by se dalo spřáhlo nasadit jen tehdy, když je aktuálně potřebné. Pár životů by to mohlo zachránit. Člověk je tvor omylný ...
Že by ho řidiči museli nechat dovézt a namontovat při každém spřahování, zatímco na nehodě by to nic moc nezměnilo..
Tramvaj prakticky bez poškození. V pondělí bude na trati: https://www.facebook.com/pavel.sejna.5/media_set?set=a.1561224860576088.1073742783.100000657674954&type=3
Víte jak tramvaják zabrání nehodě ? 200 metrů zvoní.. takovýchto nehod jsem už viděl spoustu, lidi prostě a jednoduše nekoukaj.
Podle mě je tato křižovatka jedna z nejhorších v Praze. Velmi nepřehledná, auta do ní chaoticky vjíždějí z jednosměrky Veleslavínská, někdy i tři najednou. Byla otázka času, kdy se tam něco stane. Hodil by se tam semafor.
není to tam dobrý... dvouproudá silnice, uprostřed tram, celkem hustý provoz... jezdil jsem tam dva roky do práce a vždy jsem byl rád, když jsem přejel...
Tramvaj, vlak a Tatru (myšlena nákladní navíc s nárazníkem v úrovni očí) nepřetlačíš to mne říkal v autoškole můj instruktor.
Tatra nezná bratra - to víme od školky všichni
staci mi S na znacce:/ at se z toho co nejdriv dostane..
Jak nás tehdy učili v autoškole na první hodině teorie. "Tramvaj nemusí mít vždy přednost. Tramvaj má vždy vepředu velký ocelový hák." (Tenkrát ty se zakrytým spřáhlem ještě nebyly.) Kromě toho, že tramvaj váží 16 tun, zatímco tohle autíčko mělo sotva 1100 kilo.
K tem 16 tunam (jeden vuz na fotce), prictete jeste cestujici (rekneme pro nazornost 50x 60kg = 3 tuny, a souprava pak treba 40 tun, novejsi tram maji bez cestujicich 60 tun, takze klidne i 70 tun pri 50km/h je uz slusna sila...
Dnes fakt nekteri neumi ridit a neznaji predpisy, riskuji apod... Jak nekdo muze vjet na koleje pred tramvaj. Vidim to prakticky denne...