- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak stačí jeden větší déšť a situace se obrací.... teď je možná někdo rád, že travnaté pásy pobraly část vody a zpomalily odtok
škoda jen, že ta vrstva má tak 20 cm a za pár dnů zas vyschne
Zalévání jsem viděl osobně asi před měsícem. V Olšanské chodila parta, co kropila na kolejích pár pampelišek ve štěrku prevítem na zabíjení plevele.
Haldy vajglů na přilehlé zastávce nikdo roky neřeší. Samozřejmě, vyasfaltovanou trať z dob bolševika zde musel nahradit levnější otevřený kolejový svršek ve štěrkovém provedení bez trávníku plný prachu a odpadků. A teď je průšvih, když v tom šterku něco vyroste. Musí to být přece šedé a špinavé. Na to je norma.
A bomba, v Olšanské jede přestavba, zastávkové ostrůvky jsou rozkopané. Takže to kropení pesticidy vzalo za své. Taková škoda.
Pane Šafhauser, každý solidní novinář si nejdříve shromáždí všechny možné podklady od zainteresovaných subjektů, ověří si informace a potom s chladnou hlavou napíše článek. A to vy jste neudělal! A potom se k tomu vašemu paskvilu vyjadřují rádoby odborníci a výsledek je vidět v ubohé diskuzi. Takže si zapamatujte: o kropení se stará speciálně upravená tramvaj (obecně známá jako mazačka) . Vodu pro kropení si bere z vozoven DPP. Když se podíváte na foto, tak až taková trgedie, jak píšete to není. Tráva je sice žlutá, ale to je i na jiných místech, nejenom na tramvajových kolejích. A věřte tomu, že jeden nebo dva deštivé dny z ní udělají opět zelenou plochu. Je rovněž známo, že tráva v kolejišti tlumí hluk projíždějících souprav. Takže až budete příště psát nějakou reportáž, vemte si k srdci pár dobře míněných rad.
Jinde naprostý standard a není problém s trávníkem na tramvajové trati.
Praha je fakt Kocourkov
Proč se autor článku neptá, co dělá mazačka s nedávno instalovanou nádrží na vodu? Asi o tom neví.
Kdyby tak redaktor znal rozdíl mezi kolejí a kolejnicí..
Tak nad tím už se ani nepozastavuji. Když dokážou páni redaktoři na železnici najít ,,zatáčku", tak v tom případě tohle už proti tomu prkotina.
Ono není extrémní sucho.Problém začíná v tom, že nemáme dobytek, chlévskou mrvu, která drží vlhko v půdě.Dusičnany v písku s vodou nic nezachrání.Les se také vytěžil. Bude hůř.
Zelené tramvajové pásy chtějí obvykle městské části, namísto otevřených svršků. Ale o údržbu až takový zájem nejeví. Zakryté tratě jsou obecně drahé, hlučné a pokud je podél tratí 6 metrů vozovky v každém směru, je betonovaní dráhy divná věc, na kterou jsme byli v minulosti zvyklí díky technologii panelů.
Až na to, že se to rve ted kdekoli si to někdo vydupe a jsou z toho akorát problémy...
Tråva mezi kolejemi je dobrý napad, jen by to chtělo párkrat za rok pokropit. Kdyz se můžou kropit silnice a chodniky proč ne tráva? Jistě také není nutné kropit pitnou vodou. Však by dopravni ho podniku neubylo, kdyby vybavil cisternou nějakou starši tramvaj .
Mě by zajímalo, jak to dělají ve světě, kde otevřený tramvajový svršek je naprosto běžný a zabetonované tratě tam skoro nenajdete. Rozhodně ne na okrajích města.