Diskuze

Trávu mezi kolejemi vedra vysušila na troud, Praha na zalévání nestačí

Travnaté koberce položené mezi kolejemi měly nejen zkrášlit okolí, ale snížit hluk a lapat prach. Jenže na místech bez automatické závlahy jsou nyní seschlé drny a kropení není v možnostech města. Podle odborníka na údržbu trávníků nemá koberec bez zalévání šanci přežít.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tak stačí jeden větší déšť a situace se obrací.... teď je možná někdo rád, že travnaté pásy pobraly část vody a zpomalily odtok :-)

škoda jen, že ta vrstva má tak 20 cm a za pár dnů zas vyschne

1 0
možnosti

K48a14r78e29l 28D44r55d78a

29. 6. 2017 9:54

Zalévání jsem viděl osobně asi před měsícem. V Olšanské chodila parta, co kropila na kolejích pár pampelišek ve štěrku prevítem na zabíjení plevele. ;-D

Haldy vajglů na přilehlé zastávce nikdo roky neřeší. Samozřejmě, vyasfaltovanou trať z dob bolševika zde musel nahradit levnější otevřený kolejový svršek ve štěrkovém provedení bez trávníku plný prachu a odpadků. A teď je průšvih, když v tom šterku něco vyroste. Musí to být přece šedé a špinavé. Na to je norma. ;-D

A bomba, v Olšanské jede přestavba, zastávkové ostrůvky jsou rozkopané. Takže to kropení pesticidy vzalo za své. Taková škoda. ;-D

1 1
možnosti
Foto

Pane Šafhauser, každý solidní novinář si nejdříve shromáždí všechny možné podklady od zainteresovaných subjektů, ověří si informace a potom s chladnou hlavou napíše článek. A to vy jste neudělal! A potom se k tomu vašemu paskvilu vyjadřují rádoby odborníci a výsledek je vidět v ubohé diskuzi. Takže si zapamatujte: o kropení se stará speciálně upravená tramvaj (obecně známá jako mazačka) . Vodu pro kropení si bere z vozoven DPP. Když se podíváte na foto, tak až taková trgedie, jak píšete to není. Tráva je sice žlutá, ale to je i na jiných místech, nejenom na tramvajových kolejích. A věřte tomu, že jeden nebo dva deštivé dny z ní udělají opět zelenou plochu. Je rovněž známo, že tráva v kolejišti tlumí hluk projíždějících souprav. Takže až budete příště psát nějakou reportáž, vemte si k srdci pár dobře míněných rad. ;-O;-€

2 0
možnosti

Jinde naprostý standard a není problém s trávníkem na tramvajové trati.

Praha je fakt Kocourkov ;-D

1 0
možnosti

P59a90v65e39l 83P89i77l59á59t

28. 6. 2017 20:11

Proč se autor článku neptá, co dělá mazačka s nedávno instalovanou nádrží na vodu? Asi o tom neví.

6 0
možnosti

Kdyby tak redaktor znal rozdíl mezi kolejí a kolejnicí..

1 0
možnosti

V37í38t 72M96r70h70a15l

28. 6. 2017 22:39

Tak nad tím už se ani nepozastavuji. Když dokážou páni redaktoři na železnici najít ,,zatáčku", tak v tom případě tohle už proti tomu prkotina. ;-)

0 0
možnosti

Ono není extrémní sucho.Problém začíná v tom, že nemáme dobytek, chlévskou mrvu, která drží vlhko v půdě.Dusičnany v písku s vodou nic nezachrání.Les se také vytěžil. Bude hůř.

0 0
možnosti

Zelené tramvajové pásy chtějí obvykle městské části, namísto otevřených svršků. Ale o údržbu až takový zájem nejeví. Zakryté tratě jsou obecně drahé, hlučné a pokud je podél tratí 6 metrů vozovky v každém směru, je betonovaní dráhy divná věc, na kterou jsme byli v minulosti zvyklí díky technologii panelů.

0 0
možnosti

Až na to, že se to rve ted kdekoli si to někdo vydupe a jsou z toho akorát problémy...

0 0
možnosti

R31o13b48e73r66t 51Š75í86p

28. 6. 2017 17:30

Tråva mezi kolejemi je dobrý napad, jen by to chtělo párkrat za rok pokropit. Kdyz se můžou kropit silnice a chodniky proč ne tráva? Jistě také není nutné kropit pitnou vodou. Však by dopravni ho podniku neubylo, kdyby vybavil cisternou nějakou starši tramvaj .

0 0
možnosti

L31á95ď27a 71M35a83l96ý

28. 6. 2017 19:11

Jedná s cisternou už tu je.

1 0
možnosti

Mě by zajímalo, jak to dělají ve světě, kde otevřený tramvajový svršek je naprosto běžný a zabetonované tratě tam skoro nenajdete. Rozhodně ne na okrajích města.

1 0
možnosti