Diskuze

Průtrž mračen podemlela trať Praha - Plzeň, po opravě ji zasypal svah

Přívalové deště ve středních Čechách v noci vyřadily z provozu vlakovou dopravu na hlavní trati mezi Prahou a Berounem, kde je silný příměstský provoz a jezdí tudy i rychlíky na západ Čech a do Německa. Ve čtvrtek odpoledne opravy zbrzdil sesuv svahu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Často nesmyslné kácení stromů, keřů - když není to v bezprostřední blízkosti kolejnic = sesuvy půdy. Jednoduché. A dokonce - až jednou vykácíme vše, nestačíme už ani ten "ráj" zabetonovat - zemřeme. Opět - jednoduché.

0 0
možnosti

Pražáci si furt užívají nějakých záplav a bouřek a Brno nic ... :-(

0 0
možnosti

Stačí trochu vytrvalejší déšť a hned je vidět jak mizerně jsou provedené liniové stavby z posledních dekád. Rv Sesuvy půdy v koridorech .. potoky vody přes rychlostní silnice.

0 2
možnosti

Sorry jako .... tahle trať je od 70. netknutá. Ještě jednou: Od totáče se na ni nesáhlo! Chápeme?

1 0
možnosti

P43e26t29r 12S14e76d21l27á91k

29. 6. 2017 17:25

Sedím tu v rozpáleném Brně a od rána tu čtu podobné články. Ono někde prší?!?!? :-O

3 0
možnosti

Kdyby Praha nehamtala všechno, povodně nejsou. Pražáci neposlali do Brna ani kapku ;-D

6 1
možnosti

J82o63s70e37f 94L98a58m24p30a

29. 6. 2017 17:10

Tak jestli to budou opravovat tak rychle jako sesuv na D8 tak se do Německa bude jezdit koněspřežkou 20 let;-D

6 0
možnosti
Foto

Když neprší je sucho a je to špatně. A když konečně (alespoň někde) trochu vydatněji zaprší, tak je to taky špatně, protože hrozí povodně?

1 0
možnosti

Povoden se dá regulovat vhodným opatřením, vybudováním a údržbou odvodných struh a příkopů do míst poldrů a míst minimálně škodících krajině a lidem. Zarostlé příkopy s bujnou vegetací náletových dřevin, stejně jako nevhodným zvolením plodin farmáři bez vytvoření souvratě na hranicích pozemků jsou přehlížené a tolerované chyby jež přinášejí problémy. To ale luftáci neznají.

4 0
možnosti

dálnice a koleje se deformují teplem...koleje podemele déšť...zdá se že je to ukázka kvality práce....

2 0
možnosti

Možná by MD mohlo porovnat stupen profesionalní údržby u ŘSD a SDŽC. Cestáře na jedničkách vídáme asi všichni, tratové údržbáře starající se o železniční prostor kolem tratí potkáváme pouze v době průserů. Zábor půdy přiléhající k vlastnímu železničnímu tělesu jež je majetkem železnice dříve obsahoval i ochranu železničního těles před kalamitní vodou, podobně jako tomu bylo u silničních komunikací formou odvodnovacích příkopů.

1 1
možnosti

Ešte že mám dnes a zajtra volno...:-)

0 0
možnosti

M73a41r81t36i10n 88V35r45b39a

29. 6. 2017 10:50

Všude takového deště, no, my asi nejsme Čechy ! ;-D

0 0
možnosti