Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

M53i98c74h32a81l 97C44h77a53l70u77p93a 6398150409493

Ta cesta byla zážitek, na hlaváku jsem čekal asi 5 autobusů, než jsem se vůbec do nějakého dostal a to bylo po deváté, v osm je to asi ještě horší. Třeba by pomohlo, kdyby část autobusů začínala až na těch dalších zastávkách, takže by tam přijela prázdná a mohlo by nastoupit víc lidí.

Ale o moc lépe se to asi udělat nedá, to metro se prostě nenahradí. Jestli někdy zavřou nuselák, tak to bude katastrofa. Zítra to radši vezmu vlakem do Vršovic.

0/0
doporučit
3.7.2017 20:10

M10i45r90o68s87l21a18v 23K41o17c44h 8485645545906

Jak každý den vidim, tak v ranní špičce jezdí metro C po cca 1-2 minutach a jedna souprava má kapacitu cca 1400 lidí. Autobusy s kapacitou 160 lidí jezdí podle článku po 75 vteřinách. Nebude problém s přeplněnosti jinde, než v zácpě na magistrále?

+1/0
doporučit
3.7.2017 16:13
Foto

M57a44r28t51i14n 92Š19u67b23r65t 1315731264295

O prázdninách v ranní špičce jezdí metrem cca o 30 % lidí méně. V každé soupravě bývá většinou maximálně 800 lidí, deklarované kapacity souprav jsou spíše z hlediska normového maximálního zatížení, než z reality. A autobusy po 75 vteřinách je obecně maximum, které může DP v pracovní den dát dohromady. A zkracování intervalu je zbytečné, protože ještě hustší kolona busů už pak má problém projet řadou křižovatek a odbavit lidi v zastávkách. Proto je snahou výluky v pracovní dny nedělat, s jedinou výjimkou, tohoto týdne, kdy jsou dva svátky a jen tři pracovní dny a dovolenou má ještě více lidí, takže je předpoklad snížení poptávky v ranní špičce až o 40 %. Určitě to není ideální stav, ale vyměňovat pražce po pěti až deseti za noc den po dni je práce v celé síti na 30 let, takže je snahou DPP si někdy pomoci a najednou udělat delší úsek. Taková akce celou výmenu podtstaně zrychlí a také zlevní.

+4/0
doporučit
3.7.2017 16:33

J46o22s31e94f 31C79h68o66d53o51u45n84s42k25ý 4461586799320

Jj jak dlouho trvají práce v metru, když se může využít pouze noční výluka, je krásně vidět na výstupech na Palmovce. Je dobře, že to podnik mění a nečeká až se stane nějaký průšvih.

0/0
doporučit
3.7.2017 16:35

M62i22c42h75a86l 10C46h39a42l31u35p46a 6238940889763

Přes noc je tohle asi nereálné, zavřeno je nějaké 4 hodiny, nějakou dobu bude trvat příprava, úklid, než to zatuhne atd. To by udělali tak dva pražce.

0/0
doporučit
3.7.2017 20:13

J28o84s49e27f 84C85h33o13d92o81u66n71s77k71ý 4181436429680

A proto se to dělá o prázdninách, kdy takový interval ani metro nemá. Docela dost lidí použije alternativní trasy a vůbec do X-C ani nevleze. A nakonec, metro prostě nahradit nelze. Ikdyby byla souvislá šňůra autobusů mezi PP a Florencem, lidi by nebyli spokojení ;-D

+2/0
doporučit
3.7.2017 16:34

K60a82r53e58l 22B83a65r87t57á43č30e40k 9562569182235

jeste ze to nemuseji delat venku pod slunecnim zarem...

0/0
doporučit
3.7.2017 16:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.