Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

S11o26ň68a 89F33r89o27e60h98l34i54c52h13o47v59á 4842398530525

to jsou zase kecy v kleci-ani blbé lavičky před domem nejsou ,ale velkohubé plány,tooooo jo:-/!!

0/0
doporučit
14.7.2017 10:48

M95a71r14t57i43n 51N14o12v37o84t44n10ý 8619644867114

Zaplaťpánbůh ženejsou, nám trvalo 3 roky než jsme se laviček pod okny zbavili, scházela se tam v noci cikánská omladina a chlastali a řvali do tří do rána...

0/0
doporučit
14.7.2017 14:22

J27i58ř20í 42P36r93a19ž79á35k 9140482121512

Zabránit zastavování volných pozemků a využít je pro současné obyvatele. Na IPR pozor! Je to nástroj developerské mafie.

0/0
doporučit
14.7.2017 10:32

R74o83m52a32n 63K40r60a95t68o35c48h29v86í89l 6756637346914

Hlavně začít řešit parkování - to znamená patrová parkoviště.

+3/0
doporučit
14.7.2017 10:07

P87e25t45r 41N35i28v20n26i12c62k34ý 3322384135117

Právě naopak. V Praze s jednou nejlepší MHD na světě je třeba tlačit, aby lidi měli co nejméně aut: nedostatkem parkovacích míst, drahými parkovacími kartami, bezemisními zónami, modrými zónami, ...

Proč zrovna patrová parkoviště? Je tam tolik paneláků, jsou i alternativní možnosti:

https://pasteboard.co/GARWU2o.jpg

Když už chtějí revitalozovat Černý most, mohli by začít tou ohyzdnou, betonovou hrůzou u metra.

+2/−4
doporučit
14.7.2017 10:24

P59e62t10r 91Č76e96r34m35á14k 9588335719220

Naprostý nesmysl, pražskou MHD díky své kvalitě používá právě skoro 50% populace což je na Evropu pořád vysoce nadprůměrné číslo a už 20let jen klesá, takže nelze vůbec uvažovat o tom že by se ten trend snad měl otočit. Navíc tady se řeší doprava v klidu, tam je situace ještě jasnější - i lidé co jinak jezdí MHD stejně mají doma auto, a to chtějí někde zaparkovat, a kapacita parkovacích míst je hluboce nedostatečná už dnes, natož v budoucnu.

+3/0
doporučit
14.7.2017 10:36
Foto

B48r14o43n25i11s22l60a85v 16G42a57b33r21y47š 2382979711

V tom případě by mě zajímalo toto: bude někdy kapacita parkovišť dostatečná?

0/0
doporučit
14.7.2017 10:55

P46e95t44r 28Č37e37r74m71á56k 9948625889410

Já na utopie moc nevěřím, obzvlášť v dnešní době.

0/0
doporučit
14.7.2017 11:13
Foto

B82r12o56n97i77s97l29a18v 31G26a52b24r53y29š 2512689641

Teď mi nejde o utopii. Automobilismus se rozmáhá. Bohužel. Už dávno došel do fáze, kdy omezuje sám sebe. A řidiči sami kolikrát chtějí nereálné požadavky: zaparkovat kdekoliv, hlavně co nejblíž místu, kam mířím, nejlíp před vchodem. Ale před vchodem prostě nemůže parkovat každý. Vždy musí existovat část, která to bude mít k autu dál než na zastávku MHD (ať už z hlediska času nebo vzdálenosti).

Proto mě zajímá, jestli řidiči IAD budou vůbec někdy spokojení. Jestli bude počet parkovacích míst dostatečný. Podle mě nebude, jelikož není možné vyhovět všem. Takže řidiči si dál budou parkovat tam, kde je to nežádoucí.

+1/0
doporučit
14.7.2017 11:19

P59e95t37r 42Č22e37r36m93á21k 9758675539530

Můžeme být v klidu, u nás automobilismus nedosahuje ani západní úrovně, natož třeba blízkého východu kde už se skutečně dá mluvit o omezování sama sebe. Problém je jen v nedostatečné infrastruktuře, a to je problém jakéhokoliv způsobu dopravy. Praha byla na pomezí 60/70.let na pokraji dopravního kolapsu, především MHD, počet obyvatel dramaticky rostl ale infrastruktura tomu neodpovídala. Pak se postavilo metro a situace se výrazně zlepšila a s průběžným doplňování sítě je funkční dodnes. Přesto se najdou lidé co mají představu že by ideální bylo kdyby metro jezdilo naprosto všude od Mělníka po Říčany, a samozřejmě napřímo bez přestupů, zastávky byli po půl km, metro jelo každé 3 minuty a přijel vždy poloprázdný klimatizovaný vůz s wifi.

Takže spokojení nikdy všichni nebudou ;-)

0/0
doporučit
14.7.2017 11:43

P96e96t73r 58N55i75v23n68i39c78k62ý 3242794915137

Klasický pohled automobilisty ve velkém městě. ;-D

"Chtít zaparkovat" mohou, ale realita je prostě jinde. Na sídlišti s paneláky, které nebylo navrhováno pro jedno až dvě auta na rodinu prostě NIKDY nebude dost místa na parkování pro všechny.

Budovat nová, velká parkoviště (byť vícepatrová)? To jen další zbytečný zábor veřejného prostranství a zeleně.

Jako klíčové považuji, aby se zvýšil tlak na vlastnictví auta. Velmi efektivní je tlak ekonomický + osvěta + zlepšování MHD. Prostě za auto a hlavně parkování se bude tučně platit a tím se omezí jejich počet. Nevidím žádný důvod, aby se už tak omezené veřejné prostranství využívalo dominantně jako parkoviště. To je nesmysl.

+1/−3
doporučit
14.7.2017 11:01

P82e17t32r 13Č90e45r66m61á98k 9698745299130

Zase nesmysl, už jen samotné patrové garáže na plochách stávajících parkovišť by zvedli kapacitu násobně ;-)

Pak tomu chybí jen usazení do reality - v používání MHD patříme ke špičce, u aut naopak, takže všechny opatření mají efekt pouze ve zpomalení růstu aut, ale nikdy jeho poklesu R^;-)

+2/0
doporučit
14.7.2017 11:12
Foto

B65r31o60n64i76s98l55a27v 78G70a95b91r51y89š 2652589781

To znamená, že vedle paneláku s lidmi bude stát další stejně velký panelák s auty?

+1/0
doporučit
14.7.2017 11:20

P96e56t44r 89Č37e67r45m50á62k 9808395449740

Stejně velký ne, obvykle se dělají levnejší jedno až dvoupatrové nástavby.

0/0
doporučit
14.7.2017 11:21

P87e80t56r 19N12i18v27n96i47c79k46ý 3852134465367

Takže vedle hnusného paneláku bude ještě hnusný patrový parkovací dům? 8-o Kde zůstane prostor pro veřejné prostranství a zeleň?

Kolik je ideální počet parkovacích míst vzhledem k počtu rodin? O kolik míst je třeba nově vybudovat, aby byl nastolen ideálníé stav a všichni bez problémů zaparkovali? Je tam vůbec tolik místa? Kdo to zaplatí? Bude někdo ochoten žít mezi betonovými paneláky a betonovými parkovacími domy? Kolik zbude veřejnéjho prostranství a zeleně?

+2/−1
doporučit
14.7.2017 11:28

P20e49t55r 11Č13e29r72m27á84k 9238385639250

Jaká zeleň??? Mluvíme o panelovém sídliští a plochách stávajících parkovišť ;-)

V dnešní době by pohodlně stačila v průměru 2 parkovací místa na bytovou jednotku. A pokud někdo nechce žít mezi betonem tak se nestěhuje na sídliště ;-)

0/0
doporučit
14.7.2017 11:47

M24a24r28t25i81n 14N81o24v44o41t86n56ý 8409804597764

Když uděláte 2 podlaží pod zemí a dvě nad zemí, vejde se vám tam 4x více aut než dneska. Takže můžete z poloviny parkoviště udělat park a na druhé postavit parkovací dům, bude 2x tolik parkovacích míst než dnes a ještě budete mít park.

+2/0
doporučit
14.7.2017 14:28
Foto

B96r13o34n30i18s39l22a35v 38G41a54b25r63y70š 2952739541

Dejme tomu, že v obyčejném 11patrovém paneláku, kde je 33 bytů, bydlí zhruba 100 lidí. Kolik by tedy měl mít takový panelák mít parkovacích míst?

+1/0
doporučit
14.7.2017 11:35

P11e82t32r 61Č31e13r98m64á21k 9758185679530

Na bytovou jednotku v průměru 2 místa a příštích 20let bude z velké části problém vyřešen.

0/0
doporučit
14.7.2017 11:48
Foto

B71r48o22n49i86s19l14a42v 16G83a11b92r86y50š 2582659601

Máma bude mít auto, táta bude mít auto a syn ho bude chtít brzy taky. Teď se ještě může stát, že někdo přijede na návštěvu a zase autem. Jeden můj známý, který bydlí ve Stodůlkách, musí někdy objet blok domů aspoň třikrát, než najde místo. Jindy se mu podaří zaparkovat o dvě ulice dál a pak jde 10 minut domů, přitom metro má od sebe 3 minuty. Vysvětloval jsem mu několikrát, že tohle nemá smysl, ale on dál mrhá penězi i časem. Přitom nic nevozí, jen sebe. I kdyby start a cíl spojovala přímá linka a mohl si i sednout, stejně do autobusu nevleze. Tak já jen sleduju, jak tloustne.

Tady prostě funguje Braessův paradox.

+2/0
doporučit
14.7.2017 11:59

P72e45t22r 12Č38e96r36m25á75k 9988345659950

Ano může, proto říkám že v průměru (jizde zas bude spousta garsonek kde nebude mít auto ani jedno) a že to vyřeší z velké části, ne absolutně.

Na uvedeném jednání pak nevidím nic divného, evidentně dotyčný preferuje pohodlí a rychlost auta, to je ryze osobní preference která se nedá nijak měřit, to je jako byste lidem určoval v kolika m2 mají žít a cokoliv nad tento limit označoval za nepochopitelné plýtvání. Život není jen o tom vydělat nebo ušetřit co nejvíc peněz ;-)

0/0
doporučit
14.7.2017 12:04
Foto

B63r14o66n83i68s16l12a23v 83G85a69b21r94y97š 2312679431

A život taky není o cukání v kolonách. :-)

Já auto nemám, jsem prostě líný člověk a chci mít co nejméně starostí. :-)

+2/−1
doporučit
14.7.2017 12:13

P61e50t98r 59Č12e72r55m50á42k 9508855349200

To je právě ta otázka preferencí, někdo radši v pohodlí auta postojí v koloně než by se mačkal na stojáka v autobusu. R^

+1/0
doporučit
14.7.2017 13:29
Foto

B19r78o76n19i30s96l35a12v 81G51a62b47r88y58š 2512899431

Mně nikdy nepřišlo auto pohodlné. Každou cestu jsem vytrpěl.

0/0
doporučit
14.7.2017 13:35

P98e15t56r 41Č47e83r65m46á61k 9418215439350

To je pochopitelně věc názoru, jak vidíte na svém vlastním známém a statisících dalších lidí, evidentně ho mají jiný.

0/0
doporučit
14.7.2017 13:40
Foto

B65r26o88n72i75s90l44a84v 77G34a42b41r79y97š 2452229221

Když vidím, jaké jim to pohodlí přináší starosti a jaké jsou následky, tak se bez tohoto objedu.

0/−1
doporučit
14.7.2017 13:49

P23e13t59r 98Č51e80r76m77á71k 9938205729680

V pohodě, není smyslem aby autem jezdil každý, i tak je dost lidí co rádi vymění starosti související s provozem auta za komfort který mu to poskytuje a čas který radši stráví třeba s rodinou.

0/0
doporučit
14.7.2017 13:56

M64a24r68t55i85n 46N58o25v82o60t54n58ý 8319794247104

Jaké auto přináší starosti? Jediná starost je, když přijedu z výletu najít místo na zaparkování. Což je 10 min, ale auto oproti cestě vlakem a autobusem ušetří několik hodin.

Jo a pak 1x za 2 roky na STK, to je tak hodina.

+1/0
doporučit
14.7.2017 14:35
Foto

B66r85o30n33i48s28l17a82v 36G24a44b21r93y13š 2952349211

Starosti? Auto Vám může někdo ukrást nebo poškodit. Musíte hlídat stav PHM a olejů, zajet do servisu, když se něco pokazí, dvakrát ročně přezouvat, nemůžete zastavit, kde chcete, musíte zastavit, když se Vám chce na toaletu, musíte platit všemožné poplatky, hledat parkování, jako řidič musíte mít oči všude, abyste do nikoho nenarazil, nemůžete si za jízdy číst nebo se vyspat, může Vás postihnout mikrospánek, vzhledem k tomu, kdo všechno má dneska řidičák, bych se bál, že to do mně někdo napálí.

To jsou starosti, bez kterých se obejdu. :-) Raději si zaplatím za vlak a odpracovat v něm část své pracovní doby.

0/0
doporučit
14.7.2017 14:54

M18a68r27t71i33n 22N98o63v95o39t52n14ý 8499304107614

Ano, mohou mi ho poškodit či ukrást. Na to ho mám pojištěné, možná mám štěstí, ale za asi 30 let co mám auto mi ho pouze jednou vykradli.

Do servisu jezdím pouze 1x ročně na servisní prohlídku, poruchu jsem zaplaťpábbůh již 20 let neměl (od té doby co nekupuji stará ojetá auta)

Auto používám téměř výhradně na cesty mimo Prahu, takže když se mi chce na toaletu, zastavím u první pumpy, na rozdíl od autobusu, kde musím vydržet do delší zastávky.

Řízení mě neunavuje, pustím si audioknihu a jsem v pohodě, naopak v autobuse či vlaku mě obtěžují často hluční spolucestující (v létě občas i zapáchající)

Takže starostí minimum a ušetří mnoho hodin času. Například k rodičům na chatu je to vlakem 80 minut pokud vyjdetu přesně aby mi to vyšlo na vlak, který jede 1x za hodinu. Autem je to 35 minut. Nebo nedávno jsme byli na Lipně, kamarád se musel zdržet v práci a jel za náma druhý den vlakem. Jel to víc jak 4 hodiny, a to jsem pro něj dojel na nádraží, jinak musel ještě 3 km pěšky nebo čekat 40 min na autobus. Autem to jsou 2,5 hodiny.

Zkrátka já se bez auta neobejdu a nechci obejít a lidí, kteří auto nemají je mi docela líto. Ale třeba časem si taky našetříte...

0/0
doporučit
14.7.2017 15:15
Foto

B77r15o18n88i49s30l46a17v 85G29a70b11r46y31š 2792639301

Ale mě Vám nemusí být líto... ;-D V každém případě jste tou poslední větou dokázal, že auto je známka blahobytu. Prostě to auto budu mít, i kdybych měl pít z kaluže. Takový z Vás mám pocit. To, že nemám auto, ještě neznamená, že jsem chudý, vydělávám dost, abych mohl živit dvě. Ale já nechci. Pro mě má auto hromadu nevýhod. Nechci se prostě starat, kam ho budu uklízet, proč to nejede a proč stojím v koloně.

Jeli jsme jednou na služební cestu, která autem trvala 8 hodin. Kolega vzal svůj luxusní vůz, ale i tak jsem cestu protrpěl a vylezl zlámaný. Vlakem bych sice jel o 2 hodiny déle, ale byl bych v klidu a aspoň na něčem pracoval. V autě se nemůžu ani natáhnout, ani si otevřít notebook. Nevidím jediný důvod být přikurtovaný 3 hodiny k sedačce a nezajít si na toaletu, kdy chci já, ne až když někdo zastaví.

+1/0
doporučit
14.7.2017 15:52

P47e22t21r 96Č37e42r73m30á68k 9518875649770

Tak ten "luxusní" vůz který na 8hodinách najede jen 2 hodiny na vlak a má údajně horší sedačky než vlak bych chtěl vidět ;-D V luxusním autě se člověk natáhne bez problému, zapne si masáže, sklopí stolek a pracuje. R^

0/0
doporučit
14.7.2017 22:37
Foto

B86r93o44n58i26s96l87a44v 70G87a32b20r85y14š 2502979271

Nemohl jsem si vzpomenout, moc se v autech nevyznám. Je to Audi Q7 asi za 1,3 mil. Kč. Jeli jsme čtyři osoby, takže jsem se fakt natáhnout nemohl. A protože se v autě necítím bezpečně a dělá se mi zle i vpředu, nemůžu si ani přečíst SMS.

Takže nějaké masáže nebo stolek nepřipadají v úvahu.

0/0
doporučit
14.7.2017 22:47

P74e59t87r 83Č11e17r88m64á49k 9718445689790

Q7 asi byla za víc, každopádně to je budka suv a né luxusní auto.

0/0
doporučit
15.7.2017 0:09
Foto

B78r57o51n17i42s76l66a86v 14G81a74b84r75y34š 2872859511

To je mi jedno, co to je. Nepohodlně bych se cítil i v limuzíně. Já potřebuju prostor.

0/0
doporučit
15.7.2017 9:23

P38e32t32r 51Č75e38r76m92á84k 9858545929760

Ten právě v limuzíně je. Každopádně jsme zas u toho že jde ryze o subjektivní záležitost, pohled většiny lidí na porovnání pohodlí sedaček auta a vlaku je opačný.

0/0
doporučit
15.7.2017 12:40

P35e53t75r 89Č19e74r67m78á71k 9728405399700

Takhle, vy jste se z nějakého důvodu rozhodl auto nepoužívat, což je vaše rozhodnutí a i kdybyste byl jediný na světě tak je to zcela legitimní názor, potud ok. Ale ty důvody které uvádíte jsou jen opět jen vaše, nic co by obecně platilo, vesměs právě naopak.

Lidé jezdí autem právě kvůli svobodě pohybu, můžou jet kamkoliv, kdykoliv a kudykoliv, nejsou odkázání na to kde je zastávka, v kolik to jede a po jak vhodné či nevhodné trase to jede. Další z faktorů je pak právě časová úspora - čas který díky autu ušetřím využiju radši se vyspím doma pohodlně v posteli a nemám pak potřebu klimbat při zdlouhavé pomalé cestě v buse, jsem dříve v cíli a mám ještě i čas na tu práci. To že si u toho můžu kvalitně poslechnout hudbu, pustit si seriál a dneska dokonce i napsat email nebo přečíst zprávy je pak třeba jen moje přidaná hodnota, někdo hudbu nerad ;-)

Takže je to vźdy otázka osobních priorit, nic víc.

0/0
doporučit
14.7.2017 22:33
Foto

B76r22o98n34i81s11l78a97v 43G21a45b38r12y28š 2742239561

Nemůžete jet kamkoliv ani kudykoliv, to mi věřte. Technicky sice autem na Staroměstské náměstí vjet můžete, ale ze zákona tam prostě nesmíte.

Dokonce ani nemůžete kdykoliv. Typickým příkladem je můj kolega, který jezdí přes celou Prahu. Cesta mu obvykle trvá hodinu a zvládne to i za kratší čas. Ale stačí, aby vyjel o 10 minut později, a přijede kvůli zácpám o 40 - 50 minut později.

Dalším příkladem jsou odjezdy na dovolenou. Spousta lidí tady radí, aby nevyjížděli v pátek odpoledne, ale jeli přes noc.

Časová úspora je v některých relacích zanedbatelná. Před pár hodinami jsem přijel z Prahy a během 2,5hodinové cesty vlakem jsem toho stihl mraky. Kdybych jel autem, budu pracovat asi do půlnoci, protože jsem mrhal časem držením volantu. Takhle se už jen flákám. :-)

0/0
doporučit
14.7.2017 22:43

P90e21t92r 37Č56e31r18m85á25k 9228275729650

Ale můžu, bavíme se vždy o výběru z možných variant (kopcem skrz prostě neprojedete ani tak ani tak) a ta je v případě auta neskonale širší než v mhd, tou se na staromák nedostanu úplně stejně jako autem. Časově to samé - ano dopravní špička existuje úplně stejně jako v osobní dopravě i v mhd, akorát že autem na ní mohu operativně reagovat, v mhd jen velmi omezeně.

Ano odjezd na dovolenou na noc je ideální, není vedro, menší provoz, děti spí, v čem je problém?

Časová úspora tedy je, spoustu věci se dnes dá udělat z auta, a to co nikoliv se zase dodělá v pohodlí domova kde bude člověk právě dřív.

Jak tedy říkám - je to ryze věc osobních preferenci, žádné obecně platné argumenty proč ne auto tu nezazněly, vše jen úhlel pohledu.

0/0
doporučit
15.7.2017 0:07
Foto

B59r90o21n15i61s63l93a59v 13G53a24b77r90y42š 2402619161

Když stojíte v zácpě, těžko můžete operativně reagovat. Stojíte v ní společně s ostatními jako kůl v plotě. ;-D

Argumenty jsem Vám už napsal.

0/0
doporučit
15.7.2017 9:21

P56e92t64r 24Č81e28r46m42á30k 9908895489660

Ale jistě že můžu, narozdíl od metra nebo autobusu které prostě jinou trasu nepojede, navíc od té doby co existují věci jako aktivní navigace nebo google sledování provozu se do té kolony ani nemusím dostat ;-) Tak či tak jsem doma dřív a pohodlněji autem.

Argumenty jste nenapsal žádné, pouze vaše osobní důvody proč jste se tak rozhodl.

0/0
doporučit
15.7.2017 12:38
Foto

B87r60o35n77i60s53l26a96v 65G21a29b96r86y67š 2772589651

Vy si jen myslite, ze setrite cas. :-D Ale kdyz Vas bavi byt otrokem auta, budiz. Argumentu jsem napsal dost. Ja ve vlaku nemusim hlidat, kdy mi dojde benzin, nemusim hlidat, kdy me kdo naboura. Muzu si zdrimnout, kdy chci. To jsou fakta, se kterymi pri provozu auta musite pocitat, nikoliv jen osobni duvody. Zrovna tento prispevek pisu z pohodli vlaku. Vy holt musite drzet volant. Tim koncim, protoze se jen tocime dokola. Reagovat uz nemusite, mne to stacilo. :-)

0/0
doporučit
15.7.2017 18:20

P88e77t33r 19Č65e34r17m50á77k 9718745719410

Právě naopak, já narozdíl od Vás čas považuju za nejcennější komoditu, proto ho takto šetřím a následně investuji do smysluplnějších věcí - uznávám že se dá polemizovat o tom co je pro koho smysluplnější (rodina, děti, či zábava nebo práce), ale nikoliv o tom co šetří čas.

Jak jsem již napsal, argumenty jste nenapsal naprosto žádné, vše jen osobní důvody pro vaše rozhodnutí (zcela v pořádku), ale ani jedna jediná obecně platná věc. Ve vlaku si musíte hlídat kde jste, zdali jste nepřejel svou zastávku, jestli už se neblíží a nemusíte balit ansábl. Ze stejných důvodů se nemůžete ani řádně vyspat. Řidič se naopak v klidu doma vyspí a vyrazí kdy potřebuje a kdy je odpočatý. Pokud na něj přijde únava při delší cestě, zastaví a odpočine si úplně stejně nekvalitně jako ve vlaku, pak pokračuje dál. V cíli bude přesto rychlejí.

Příspěvek píšu také v pohodlí auta, jednak k tomu nepotřebuji ruce a jednak je už dávno nemusím mít na volantu, doba pokročila ;-)

Takže si klidně jezděte mhd, to vám nikdo nebere, ale neobhajujte to neexistujícími důvody, před sebou to nemáte zapotřebí protože jste se tak prostě rozhodl a je to vaše věc i kdyby proto neexsitoval jediný důvod, a ostatní nepřesvedčíte něčím co není R^

0/0
doporučit
15.7.2017 21:52

M72a13r20t46i64n 63N52o23v80o85t45n19ý 8899814447274

Zato cesta autobusem je super žážitek :-D

+1/0
doporučit
14.7.2017 14:36
Foto

B93r60o67n83i63s11l22a25v 57G32a36b27r36y82š 2802519341

Autobusem jezdím málokdy a navíc maximálně 1 hodinu, což je třeba případ Liberec - Praha.

0/0
doporučit
14.7.2017 14:54

M34a47r25t85i50n 13N24o16v52o17t90n87ý 8989744517724

Vidíte, kdyby jste měl auto, můžete na výlet i jinam než do Liberce :-)

0/0
doporučit
14.7.2017 15:17
Foto

B33r82o21n17i87s76l70a89v 93G87a42b36r34y85š 2972159931

Ale já jezdím jinam. :-) Cestuju napříč republikou. :-)

Navíc jednou za čas si s partnerem můžeme vyjet na bezplatnou cestu třeba z Jablunkova do Aše. ;-)

0/0
doporučit
14.7.2017 15:54

M83a64r43t28i40n 53N57o52v76o21t93n31ý 8379574567834

Většina lidí, co auto nemá a tvrdí, že ho nechce, ho stejně nemá jen proto, že si na něj nedokáže našetřit.

Já do práce a centra Prahy jezdím zásadně MHD, ale auto prostě chci mít, chci jezdit na chatu, na výlety, na dovolenou...

0/0
doporučit
14.7.2017 14:33
Foto

B54r12o98n68i44s46l57a76v 35G90a61b70r87y80š 2652189841

Já zase na druhou stranu znám lidi s autem, co se mají hůř než já bez auta.

0/0
doporučit
14.7.2017 14:47

J92i25ř20í 18P53r92a39ž63á63k 9200642751672

Část automobilistů jsou otroci auta. Když ho mají jako benefit od firmy i pro osobní potřebu.

0/0
doporučit
15.7.2017 14:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.