- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Škoda nádraží Vyšehrad tato budova chátrá přitom by bylo fajný ji vylepšit třeba i s nástupištěm blíže k Výtoni a název nádraží Vyšehrad - Výtoň. U Edenu by se hodilo mít také tramvaje. Škoda, že nemohou vlaky CityElefant podzem a být vedeny v tunelech metra věřím, že to by hodně pomohlo, ale tzv. ESKO v podobě pařížské RERky vzniká.
Praha se neustále rozšiřuje, ale dopravní oblužnost je jak za krále klacka..
Nerozšiřuje. A ani už se rozšiřovat nechce.
Klasická orkuková sezona. Tenhle článek se tu objevuje s pár změnani pravidelně už několik let a reálně se nic nepostavilo...
Jsem jedinej komu vadí příšerná architektonická nekvalita dopravních staveb v Česku? Vždyť všechny ty vizualizace v článku vypadaj, jak kdyby to bylo navržený v devadesátejch letech. Všechno je to křiklavě barevný a zbytečně složitý a drahý na údržbu.
Jestlize je uz ted nedostatecna kapacita onfrastruktury, tak pochybuji, ze ji zlepsi vystaveni dalsich stanic. Prioritou by mela byt ta odbocka na letiste.
Priorita na letiště by mělo být metro.
Zastávka Karlovo náměstí? To tam natahnou koleje, nebo to má být u Albertova a s tím, že po pár stech metrech je Výtoň? Nechápu ...
Zastávka Výtoň? Pár metrů od nádherného chátrajícího nádraží Vyšehrad? Zbláznil se někdo?
Paní Kociánová je to hodně o inteligenci. Bylo tu x-článků proč nelze v současné podobě obnovit (zrekonstruovat) nádraží Vyšehrad.
Takže zrušíme využívanou zastávku Strašnice/10 min.pěšky metro Strašnická/ a zavedeme zastávku Zahradní město/ metro Skalka je 10 minut busem/ Vlaky z Benešova,Stránčic jezdí přeplněné,zvláště v ranní špičce a víc jich už přidat nelze a to se se zástavba od Uhříněvsi po Stránčice bude ještě rozrůstat.
K tomu přihoďte Hostivař, kde je udělaný velký nádraží co využívá pár lidí. Napojení na MHD špatné, o parkovišti nevím...
Užitečné by také mohlo být prodloužit trať Hostivice - Zličín až k metru na Zličíně. Ve stejné trase, jako vede vlečka do depa metra, takže koleje už tam jsou, stanice by mohla být hned vedle stanice metra. Propojila by se tak velká sídliště a obchodní centra na jihozápadě s tratí na Kladno, časem možná i s letištěm. Vlaky by pak ze Zličína do Hostivic mohly jezdit podstatně častěji než ty současné ze Smíchova.
Už v roce 2030? Zas aby to moc neuspěchali! :)
Mimochodem, místo Výtoně by mohli obnovit nádraží Vyšehrad, je to kousíček od sebe a zároveň by zachránili tu krásnou nádražní budovu.
Při tom tempu jakým to běží je to velmi optimistické. Osobně bych odhadoval spíše 2050.