Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P36a55v54e40l 45Š56t12í39p39e37k 5249463354925

Tenhle článek se pravidelně opakuje před volbami už snad 15 let. Sliby, sliby.

+15/0
doporučit
19.7.2017 16:19

R95a79d76e29k 24N39o21v46a10k 9834393569150

Pravidelný předvolební taneček

+12/0
doporučit
19.7.2017 16:28

B81r14o16n16i14s85l92a33v 26M43e72r34t38l85í71k 1572901931542

O těchhle tratích slýchám už několik let. Nejvíce vždy před volbama..

+12/0
doporučit
19.7.2017 16:12

T31o59m95á42š 61S63o39u19k72u89p 4553695110870

Suchdoláci ať si nechají zajít chuť dokud budou blokovat pražský okruh.

+16/−2
doporučit
19.7.2017 16:57

V29á34c33l31a20v 59S42v69o78b46o14d93a 5846528499

A co po Václaváku,tam tramvaj taky někdy opět pojede?

+5/−3
doporučit
19.7.2017 16:50

M88a19r89t83i35n 55R85u70z53i51c73k75a 1292428706727

Asi bych jeste pridal:

Budejovicka-Brumlovka-Kacerov-Nemocnice Krc-Zalesi-Novodvorska-Jilovska/Labe-Klinika Modrany + Budejovicka-Kacerov-IKEM-Zelene Domky-(vyhled Betan-Vestec-Jesenice s napojenim na trat v Libusi) {nahrada za vetsinu autobusu}

Trojska-Pelc Tyrolka-Vychovatelna {po zahloubeni silnicni spojky}

Sidl. Malesice-Spalovna Malesice-Dolni Pocernice + OC Sterboholy-Dolni Mecholupy-Nadr. H.Mecholupy {napojeni Jahodnice a Dolnich Pocernic z jihu kde se planuje vystavba}

Kolbenova-Letnany-Vystaviste Letnany-Avia Letnany {spojka k vystavisti letnany, napojeni na metro C a B, obsluha letnanskeho sidliste a nove vystavby v letnanech}

Lehovec-Gen.Janouska-Cerny Most (celkova rekonstrukce terminalu)-OC Cerny Most {napojeni Sidl.CM II a obchodniho centra, nahrada za 141 z Hloubetina, mozne propojeni s malesickou trati pres Kyje}

Ohrada-Tachovske Nam.-Florenc {nahr. 133+207, se spojkou k Hl. Nadr.}

Radlicka-Nove Butovice-Piskova-Velka Ohrada-(vyhled: Holyne-Sidl.Barrandov) + Piskova-Vackova-Sidl.Stodulky-Bily Beranek-Hlusickova {nahrada za autobusouvou dopravu obsluha sidlist na Ohrade a Stodulkach z jihu, propojeni s trati do Rep}

Bila Hora - Hostivice, Zlicin - Chrastany - Rudna u Prahy

A to nemluvim, ze by se vyplatilo i metro jako tangenta vyuzivajici zel. sit (Hradcanska-Vltavska-Liben-Depo Hostivar-Zahr.Mesto-Sporilov-Kacerov-Krc-(od krce pomalu pod zem)-Pobrezni cesta/Branik-Smichovke nadr.-Andel-Kralovka-Hradcanska (vlaky mohou mit spodni i vrchni napajeni, jinak podobne soupravy jako metro, pokud by kapacitne nevyhovoval usek od Hradcanske, mohla by byt podzemi od Hradcanske az do Libne se stanicemi Hradcanska-Vltavska-Maniny-Palmovka-Liben {prakticky velmi rychle spojeni mimo centrum severojiznim vychodozapadnim smerem mimo centrum (obdoba silnicniho okruhu jen metrem pro cestujici)...

+2/0
doporučit
19.7.2017 19:16

K45a86r66e46l 33D69r82d94a 6884882267

K dohledání je leták, co se chystá Na Dědině. Aby prošla tramvaj, budou místo zrušených parkovacích míst vybudovány parkovací domy. Je třeba řešit Středočechy, aby se ušetřila případná dnes obsazená parkovací místa, takže tady budou zavedeny modré zóny a vybudováno nějaké to P+R. Nový obchoďák má vzniknout vedle Šestky. U tramvaje "v trojúhelníku" budou kanceláře. Počítá se s terminálem a obrovským P+R na Dlouhé Míli.

Vojáci své pozemky zatím nechtějí opustit, takže výstavba zde zatím nehrozí. Developeři budou tedy koukat zastavět každý trávník mimo vojenských pozemků.

Napojení ulice Vlastiny přes Navigátorů se zatím odkládá, aby prošla tramvaj. To byla hlavní připomínka, že se doprava z Evropské pustí lidem pod okny. Je to ale jen dočasné řešení. Protože se zavedením dopravy se zde počítá, až Central Group dík tramvaji vybuduje bytovou zástavbu vedle vojáků a pustí sem víc aut. Zatím bude provoz aut na začátku Vlastiny (před školou) po kolejích. Prostě tramvajoví lháři, naslibují cokoliv, aby tramvaj prošla.

Dotovat to bude EU. Ekonomická návratnost ve hvězdách. Prý se u "veřejně prospěšné" trati nedá ekonomická návratnost zvažovat. Jde o ekologii, nižší hluk a bezpečnost. (Ve Vlastině bude nově více přechodů, ale bude zakázána chůze po trati. Vlastinu bude možné přejít jen na přechodu.) A ekologický gól, na přání radnice, nebudou žádné linky stávajících autobusů nijak omezeny ani po vybudování tramvaje. Pak to bude věcí ROPIDu, kdy se patrně ukáže, kterou dopravu cestující preferují a méně využívaná se omezí. Opět jen takové tramvajové lhaní, aby ubylo protestů.

Podle ODS má zde rozvojová výstavba smysl až po vybudování metra na letiště. Rychlodráha a tramvaj jsou jen nesmysly, aby se mezitím něco dělalo a utrácely se veřejné prostředky. ;-)

+1/0
doporučit
20.7.2017 11:08

K95a56r68e54l 65N33o11v45o78t27n62y 4947434632782

Doufám, že tento nápad smetou volby tak jako Dolínka!!

+1/−3
doporučit
20.7.2017 14:31

J78o45s82e22f 36K18a72r43f58í96k 7852125646490

Co máte fur s těma trmavajema?:-P

Musí se pro ně složitě budovat a udržovat koleje. Dělají děsný kravál, blbě brzdí a stačí jeden jouda co o 5 cm blbě zaparkuje a stojí půl Prahy.

Jo takový trolejbus to je jiná. Stačí dva dráty mezi baráky a už to jede. Pěkně potichu a dokonce se to umí vyhnout překážce;-)

+1/−3
doporučit
20.7.2017 14:06

O17n88d45ř65e68j 74N96o82v29á19k 9957414349939

Prodloužení kolejí čeká trasu z Modřan na Libuš do míst, kde by měla vzniknout stanice metra D. Koleje se budou prodlužovat i na trase z Divoké Šárky na Dědinu.

+++

rozšiřovat tramvaje tam, kde jednou bude metro - dává to smysl?

a tramvaje na Dědinu - místní nechtějí, protože jim tramvajová trať sebere desítky parkovacích míst ....

+1/−5
doporučit
19.7.2017 16:15

K53a81r91e32l 82D54r89d46a 6214752627

Vidím debatu o výhodnosti tramvají. Jak srandovní. ;-D Když zrušili tramvaje v Londýně. Základní argument byl, vyházejme koleje a rozšiřme vozovky pro silniční dopravu. Snížíme dopravní zácpy a zvýšíme přepravní výkony silniční dopravy. Aneb hromadná doprava v kombinaci metro - autobusy - vlaky bez tramvají je zcela legitimní. A řidiči mohou děkovat za dopravní kolapsy celé povrchové dopravy.

(Londýn rušil starou hustou klikatou síť centrem. Navíc byly náklady na tramvaje vyšší, než na autobusy a tramvajová doprava v konkurenci neobstála. Dnes má Londýn pár moderních tratí, kde se nevyplatí metro.)

Tramvajové tratě zabírají ve městech mnoho drahocenného prostoru. Pokud neomezí ostatní dopravu, zaberou plochy zeleně, kde by mohly být parky a rekreační zázemí. Takže se tou ekologií v centru města to není moc růžové. S bezpečnostní chodců také ne. Navíc platí, že tramvaj má výfuk v elektrárně. Rv

A nejhezčí je argument tramvajových fandů. Že podzemní doprava je opruz. Moc dlouhé a namáhavé přestupy... Povrchová doprava je praktičtější i ve stejném směru a na stejné vzdálenosti jako jede metro. V podstatě snaha o povrchovou dopravu místo metra se stejnými argumenty jaké užívají řidiči audin. Tak je to vlastně taková doprava pro chudé egoisty, co nemají na auto a s ekologickým chováním to rozhodně nepřehání. Rv;-D

Zbývá jediný důvod, ekonomický. Česko vyrábí a exportuje tramvaje. Vizitkou musí být zadrátovaná česká města. Je to reklama na českou práci. ;-D

0/−1
doporučit
22.7.2017 19:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.