- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V článku je chyba, neb Hlaváček zemřel nikoliv čtvrtého, nýbrž až šestého října, jak uvádí i nápis na jeho hrobě.
Tady je zajímavé jen jedno. Veřejnou dopravu prosazovali v Praze pionýři, kteří na své bujné průkopnické fantazie často doplatili. Viz také Křižík. Teprve když se ztrátová doprava začala hradit z daní jako monopol Prahy, to se to pěkně rozjelo. Úplný podnikatelský komunismus.
Taková koňka byla soukromá (maj. Edouard Otlet) a magistrát ho musel prosit, aby prodal.
Jiná doba, jiný mrav. Každopádně stojí za úvahu zamyslet se a částečně inspirovat předúnorovými hodnotami.
Doporučil bych současnému vedení magistrátu se inspirovat.
To myslím nemá smysl, dnes se nikdo na Klamovku tancovat nepotáhne.