- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Další sebevrah na Nuselském mostě byl vytvořen zátaras proč ten se nevytvoří ve stanicích metra? Na připravované lince D se s nimi počítá a s turnikety také. Náhradní doprava při mimořádných událostech nezvládá nápor cestujících. Na ROPID jsem již zasílal návrh vést linku 118 v trase Smíchovské nádraží (B) - Dvorce - Budějovická (C) - Spořilov - Háje (C) - Jižní Město a 170 v trase Pražská čtvrť - Branické náměstí - Budějovická (C) - Spořilov - Sídliště Spořilov bohužel bezúspěšně. Doufám, že se podaří snížit počet cestujících na úseku Kačerov - Florenc zavedením nových tras. Nemyslím si, že linky 135 a 175 jsou dobře řešené.
Jasně, když už umřít, tak aspoň u toho nasrat co nejvíc lidi :D
Proc tady není jeho fotka? Rád bych se podival, co se mu v mozku pokazilo , že musel nasrat pulku prahy
mělo by být trestným činem otravovat ostatní svojí zbytečnou smrtí. a způsobené škody odečíst z majetku
Chtěl bych jen poznamenat pro ty, kteří se pozastavují nad cynismem, bezcitností, černým humorem apod. některých přispěvatelů. Skákání pod vlak v metru je sice velice smutné, ale je to něco, co je takřka na denním pořádku a člověk časem otupí. Pak začnou převládat ty praktické, negativní stránky. Ve svém důsledku každá takováto událost přímo ovlivní tisice a nepřímo desetitisíce lidí, kteří s osobními problémy onoho nešťastníka nemají vůbec nic společného a kteří přesto přijedou pozdě do práce, do školy, ujede jim vlak, autobus, uletí letadlo, příjdou pozdě nebo vůbec do kina, do divadla, na koncert, na úřad, pro děti do školky a mají kvůli tomu desítky a desítky dalších nepříjemných problémů. Stává se to tak často, že už to nikdo nebere jako omluvu a následky si každý nese sám, i když je v tom úplně nevinně. Náhradní doprava autobusy to rozhodně neřeší, obzvlášť ne ve špičce. A jezdit s dvouhodinovou rezervou (co kdyby někdo zase skočil?) opravdu nejde. Tak se nedivte, že jsou lidi naštvaní a bezcitní.
Byl jsem svědkem, když zkolaboval pán ve středních letech a ze zastávky se vyvrátil do kolejiště. Takže pokud není vyloženě napsáno, že šlo o sebevraha, tak tu můžete klidně napsat i deset odstavců.
Praha by si měla vzít příklad z metra v Dubaji....tam by se to nestalo
Je fakt, že ty prosklené stěny před kolejištěm mají něco do sebe
Skočil nebo spadl? Stává se obojí, častější je to první.
Mě by zajímalo, co tam půldruhé hodiny proboha vyšetřovali. Osobu vysvobodím/uvolním, předám sanitce nebo v tomto případě koronerovi, soupravu dám odtáhnout a za půl hoďky musí být hotovo.
Ale rozumím, vyšetřovatelé musí ukázat svou důležitost a nepostradatelnost. Takže lidé jsou naštvaní dvakrát. Jednou na toho sebevraha, pokud to sebevražda byla, a podruhé na ty veledůležité vyšetřovatele.
A v obou případech právem!
Těžko Vás učit logice když jí nemáte ve výbavě od rodičů.Při skoku kdy člověk přežije je metro uzavřeno na cca hodinu a to je naprosto perfektní čas který u nás máme díky tomu, že jsou všechny složky IZS,ale i pracovníci metra perfektně sehraní a na takové situace připravení, nicméně při úmrtí logicky PČR nemůže brát ohled na to, že jde metro a musí udělat všechny úkony které s tím souvisí i kdyby se nějaký Kája Novotný stavěl na hlavu na eskalátorech.
Chudák strojvedoucí, to bude mít na celý život :(
vůbec ne. Mašinu mu opláchnou.
Nemůže za to a všichni, i on, to vědí. Navíc si myslím, že DPP s tímhle u řidičů počítá a možná na to má i spešl psycho proceduru.