Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M68i93r56o85s36l81a80v 92K67a18š29p68a43r 3652697401131

Přejezd chránila JEN značka, to nevymyslíš. Opravdu mají být na všech přejezdech masivní železné závory?

+8/0
doporučit
2.8.2017 15:30

V73í75t 60P35r74č18í55k 9748420254170

Pokud přejezd chrání jen značka, je o to větší důvod se rozhlédnout. Štěstí, že bezmozek v náklaďáku nikoho nezabil.

+11/−4
doporučit
2.8.2017 12:41
Foto

J85a61n 10V91a54l45a90l89í19k 6656209830506

Další trubka za volantem.

Až budete dávat mínusy tak věřte že na křižovatkách také nejsou závory a i semafory.

+5/0
doporučit
2.8.2017 16:01

P46a28v45e38l 22N53o44v93á35k 2485427802592

Další ukázka totální novinářské hlouposti.

Jak mohl náklaďák najet do vlaku?!?, když vlak má poškozený předek a náklaďák bok??? To že to blbě řekl pán z drážní inspekce, OK, citace, ale psát do titulku holý nesmysl!!!

Od kdy naražený předmět je narážejícím předmětem?

Spadnete a zlomíte si ruku, takže titulek bude ZEM NARAZILA DO PEPÍKA A ZLOMILA MU RUKU???

+4/0
doporučit
2.8.2017 13:40

M11a93r84c11e20l92a 66H72o16r15á18č37k24o96v73á 7787302473628

Fakt blb, je mi líto těch lidí ve vlaku, minimálně zkažené léto a budou moc rádi, bude-li to bez následků. Na venkovských tratích platí rozhlížet se dvojnásob. A taky třeba vypnout rádio, stáhnout okénko a zaposlouchat se, vlaky většinou troubí a často jsou slyšet i dřív než u samotného přejezdu

+4/−3
doporučit
2.8.2017 13:09

J90i20ř87í 56S72t27r61ž88í79n23e59k 4236669202

Tip pro redakci iDnes.cz: zajistěte autorovi kurz ČJ alespoň na úrovni žáka 6. třídy základní školy. Možná i trochu potrénovat logiku by to chtělo . . .

Jinak nepochopím, jak lze takovou nehodu vyrobit na tak přehledném místě.

https://mapy.cz/zakladni?x=15.1530268&y=49.9781131&z=15&pano=1&pid=18386972&yaw=0.504&fov=0.907&pitch=0.124&source=muni&id=4466

+2/0
doporučit
2.8.2017 23:35

P93e44t96r 15J18a54r27o26š 2764391235367

Cloveka, ktereho nebavi rozhlednout se na prejezdu (byt je tam svetelna signalizace co ukazuje volno) , takoveho cloveka proste nebavi zivot.

+1/0
doporučit
2.8.2017 13:21

M10a97r55t69i24n 15C11e79r89v49e22n46y 2223828586148

To je nejaka nova jazykomoda? Pred par dny nesl vrtulnik zraneneho, ted sloup nesl vedeni,...

+1/0
doporučit
2.8.2017 13:09

P85e59t55r 90Ž51á27k 1308622755739

To trakcni vedeni me pobavilo...

+1/0
doporučit
2.8.2017 12:32

J21i91ř45í 73K42o58c43u45r26e63k 6425194975548

Podle toho, kde vlak zastavil, jel v okamžiku nárazu tak 30 km/h, nanejvýš. Kolik jel před nárazem nevím, ale traťová ryhlost je tam až 60 km/h. Tomu odpovídá brzdná dráha cca 100-150 metrů. Fíra teda musel brzdit daleko před přejezdem ... a co je mi divné, pak musel jet s tím náklaďákem extrémě pomalu, jinak by to stihnul. Vlak ho trefil někam k zadní nápravě.

0/−2
doporučit
2.8.2017 13:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.