Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

F60i41l27i61p 70N23a96v41r14á68t63i86l 2607550263134

Takže rychlé příměstské vlaky jako S-Bahn v Německu zase nebudou. Prima. Napřed tedy autem do Zdib (tam, kde dnes v 7:30 začíná kolona), pak tramvají na metro Kobylisy, přestup na dnes narvaném Muzeu a hurá do města.

+11/−1
doporučit
7.8.2017 11:32

T30o36m24á95š 93H59r82d38ý 9758480919901

Byla by docela legrace, kdyby na letiště do Vodochod vedla tramvaj dříve, než metro (tramvaj) na letiště do Ruzyně. ;-D

+6/0
doporučit
7.8.2017 11:22

R27a84d38i97m 23S39i49m17u44n21e85k 2370770526314

tramvajová doprava je oproti autobusové výrazně dražší.. přijet autem a pak se kodrcat tramvají a pak metrem mi příliš atraktivní nepřijde... myslím, že záchytná parkoviště mají smysl hlavně u metra... tak snad to mají kluci a holky dobře promyšlený... něco jako prodloužení metra A :)

+10/−4
doporučit
7.8.2017 10:14

L20u34d41e51k 30N34e94c48h28l62e50b94a 1333269311671

Rv Již existuje stanice metra polích Letňany, která je hned vedle dálnice a která má k tomuto účelu sloužit!! Jen je asi potřeba vysvětlit Středočechům jak ji najdou - evidentně to nezvládají ... Ale aha pardon - to by pak nebylo možné rozkrást dotace na nesmyslné opatření Rv

+4/−2
doporučit
7.8.2017 15:02

M20i40c67h64a64l 75Š71o69t74o27l27a 3896904863160

Vyhrazený autobusový pruh místo tramvají bude levnější a rychle uskutečnitelné řešení. Kdo zná přilehlou oblast, ví že výpadovka z Kobylis do Zdib (ulice Ústecká) je dčtyřproudová. Již řadu let je uvažováno o zřízení vyhrazeného pruhu pro autobusovou dopravu, směřující k stanici metra Kobylisy. Kraj místo toho navrhuje nepoměrně dražší řešení. Není jasné jak má být zajištěn výstup a nástup cestujících, pokud by tramvaj vedla středem komunikace. Nikdo z představitelů kraje ani autor článku se nezmiňuje o tom, že důvodem výstavby trati do této jinak relativně odlehlé oblasti Středočeského kraje, je napojení plánovaného letiště Vodochody, které připravuje společnost Aero z finanční skupiny Penta. Kraj trať připraví a zafinacuje a Penta zhodnotí investici. Chytré , vtipné, efektivní. Prostě to postavíme

+3/−5
doporučit
7.8.2017 11:19

P61a81t72r55i60k 32E27g81e66r 2848430179731

Ve středních Čechách nejezdí ani trolejbusy! Myslím si, že jedině střední Čechy a Karlovarský kraj nemají v MHD dva dopravní prostředky. Tramvaje za Prahu jezdit mohou ještě by bylo rozumné je propojit s Libercem a také Mostem a Litvínovem. Není mi jasné proč Kladno tramvaje odmítá. Věřím, že linky 31 - 39 vyjedou a budou jezdit také linky 41 - 49. Poté ovšem historická tramvaj bude muset být označena číslem 81. Protože elektrobusy mají mít označení 51 - 68.

+2/−2
doporučit
7.8.2017 11:55

R27o89b31e54r92t 26P61r20a56ž84á20k 4788656765850

Klid, žádná tramvaj do Zdib jezdit nebude.

+1/−1
doporučit
7.8.2017 15:10

M54i61r35o73s10l44a60v 14T46e19i69s85s46i83g 1170416475923

To budou mít ve Zdibech radost, že jim tam dvacet hodin denně budou bezdůvodně zvonit tramvaje.

Pro dokonalý požitek z tramvajové zvukové harmonie by jim tam k tomu měli ještě vytvořit tramvajové křížení ZASAZENÉ DO DLAŽEBNÍCH KOSTEK, aby měli místní ze supermoderních tramvají T15 okolo půlnoci dokonalé zážitky.

+1/−5
doporučit
7.8.2017 15:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.