- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Představte si, že by motorky neexistovaly a dnes by najednou někdo přišel s tím, že chce pro provoz na silnici mezi víc jak tunovými auty homologovat něco na dvou kolech spojených pár trubkama, sedět se na tom bude obkročmo, motor bude téměř nekrytý mezi nohama a celá ta věc bude prakticky bez bezpečnostních prvků. Ufo. Neměl by absolutně šanci.
Pořád říkám, že řadit se za sebou na motorce a riskovat tak pres mezi dvě auta je zbytečné riziko a je lepší se s motorkou natlačit raději dopředu, tam maximálně bude někdo zhrzený, že mám nějakou výhodu, kterou plechovkář nemá.
Nedobrzdil:
- před kolonou
nebo
- za kolonou ?
Neřídil ten Passat Řapek? Že by mu motorkář zabíral lebensraum a tak se ho rozhodl srazit a potrestat na principu kolektivní viny?
Jasný, že boreček v Pašíkovi zrovna nejel jako svatej
Nedodržení bezpečné vzdálenosti je zdaleka největší problém v dnešním provozu.
Zvláště když jde řešit, až když dojde ke kolizi.
A co expert na technické závady už to nafotil a řešíto to jako technickou závadu? Páč včera když stejně bourali policisté bylo hned jasno že jde o technickou závadu na brzdách
„Čí je ta motorka?“ „To není motorka, to je chopper, lásko“ „Čí je ten chopper?“ „Zedův.“ „A kdo je Zed?“ „Zed je mrtvej, lásko, je mrtvej.“