"Nabízené domény jsou hodně komplikované, obsahují příliš mnoho pomlček," uvedla Krejčí. Zároveň zopakovala, že letiště o změně internetové adresy neuvažuje, což společnost avizovala i v průběhu přípravy změny názvu.
Návštěvníky navíc na oficiální stránky letiště přesměruje nastavení vyhledávačů. "Když se do nich zadá název letiště, objeví se jako první odkaz právě na jeho stránky www.prg.aero," dodala mluvčí.
Šest milionů. Je to málo, nebo moc?
Jednatel a licitátor Bussmarku Miloš Hora věří, že se jednotlivé domény za tyto ceny prodají. Podle něj o ně nemusí mít zájem pouze samotné letiště, ale i další firmy, které na letišti podnikají. Odhadní cena podle něj není nikterak nadhodnocená a odpovídá tomu, za kolik se podobně atraktivní domény ve světě prodávají.
Podle jiných expertů jsou ceny vysoko nad běžnou sumu, je tedy otázkou, zda by o ně vůbec někdo projevil zájem. V Česku se ceny nejdražších domén pohybovaly v řádu desítek až stovek tisíc korun.