náhledy
Fotografie prototypu z roku 1984. Vůz s číslem 0019 nepatřil Dopravnímu podniku, byl majetkem ČKD Tatra. Později byl předán do Ostravy. Snímek je ze zkušebních jízd po Černokostelecké ulici.
Autor: Archiv DPP
Fotografie prototypu z roku 1984. Vůz s číslem 0019 nepatřil Dopravnímu podniku, byl majetkem ČKD Tatra. Později byl předán do Ostravy. Snímek je z vozovny Hloubětín, kde byly zkušební tramvaje ČKD deponovány.
Autor: Archiv DPP
Nejstarší z vozů KT8D5 č. 9001 zachycený už s novým nátěrem 11. srpna 2006 na Senovážném náměstí. V té době měla tato tramvaj za sebou už 20 let provozu.
Autor: Archiv DPP
Vůz č. 9001 při jednom z prvních nasazení na lince č. 15 u stanice metra Sokolovská (dnes Florenc) v červenci 1986.
Autor: Archiv DPP
Vůz č. 9002 19. dubna 2005 na Libeňském mostě. Od roku 2002 vozy začaly vozy postupně dostávat nový nátěr.
Autor: Archiv DPP
Vůz č. 9003 v létě 1986 ve vozovně Hloubětín. Už má pražské spřáhlo a je řádně očíslován.
Autor: Archiv DPP
Vůz č. 9009 byl dodán v roce 1989. Snímek vozu byl pořízen už s novým nátěrem 14. dubna 2005 na Libeňském mostě.
Autor: Archiv DPP
Vůz č. 9016 na Palmovce 29. srpna 2011.
Autor: Archiv DPP
Vůz číslo 9017 zachycený na Křižovatce Balabenka 31. ledna 1993 nasazený na lince č. 8. V té době již probíhala stavba pilířů budoucí mimoúrovňové křižovatky, ale původní usedlost Nová Balabenka, která dala lokalitě jméno, ještě stála.
Autor: Archiv DPP
Vůz č. 9022 nasazený na linku č. 3 na konečné Nádraží Braník v roce 1991.
Autor: Archiv DPP
Vůz č. 9022 nasazený na linku č. 3 na konečné Nádraží Braník v roce 1991.
Autor: Archiv DPP
Vůz č. 9022 nasazený na linku č. 3 na konečné Nádraží Braník v roce 1991.
Autor: Archiv DPP
Vůz č. 9027 na Olšanském náměstí 4. června 2006.
Autor: Archiv DPP
Při některých výlukách se prokazuje výhoda obousměrnosti článkových vozů KT8D5, které pak mohou obracet na provizorních povrchových výhybkách. Na snímku je dočasná konečná zastávka Nákladové nádraží Žižkov při rekonstrukci stejnojmenné křižovatky 4. června 2004.
Autor: Archiv DPP
Vůz č. 9031 projíždí v reklamním nátěru Karlínem 27. července 2004.
Autor: Archiv DPP
Vůz č. 9033 po rozpojení článků a demontáži původního interiéru na začátku rekonstrukce. Snímek byl pořízen v areálu ústředních dílen 17. března 2006.
Autor: Archiv DPP
Vůz č. 9040 nasazený na linku č. 3 projíždí 11. srpna 2004 ulicí Na Slupi nedaleko zastávky Albertov.
Autor: Archiv DPP
Vůz č. 9041, ještě v původním nátěru, nasazený 27. července 2004 na lince číslo 24, která tehdy končila v provizorní konečné zastávce Invalidovna.
Autor: Archiv DPP
Vůz č. 9041 krátce po dodání v roce 1990 ve vozovně Motol.
Autor: Archiv DPP
Vůz KT8D5 č. 9042 v reklamním nátěru obrací na provizorní povrchové výhybce v zastávce Nákladové nádraží Žižkov 4. června 2004.
Autor: Archiv DPP
Vůz č. 9043 nasazený na lince č. 1 projíždí 27. července 2004 Střešovickou ulicí směrem na Petřiny.
Autor: Archiv DPP
Vůz č. 9044 projíždí Olšanským náměstím 4. června 2004.
Autor: Archiv DPP
Tramvaje.
Autor: Daved Miller
Rozloučení s tramvají KT8D5
Autor: Daved Miller
Rozloučení s tramvají KT8D5
Autor: Daved Miller
Rozloučení s tramvají KT8D5
Autor: Jan Stránský
Rozloučení s tramvají KT8D5
Autor: Jan Stránský
Rozloučení s tramvají KT8D5
Autor: Jan Stránský
Rozloučení s tramvají KT8D5
Autor: Miroslava Tomášková
Rozloučení s tramvají KT8D5
Autor: Miroslava Tomášková
Rozloučení s tramvají KT8D5
Autor: Miroslava Tomášková
Rozloučení s tramvají KT8D5
Autor: ČTK
Rozloučení s tramvají KT8D5
Autor: ČTK
Rozloučení s tramvají KT8D5
Autor: ČTK
Rozloučení s tramvají KT8D5
Autor: ČTK
Rozloučení s tramvají KT8D5
Autor: ČTK
Rozloučení s tramvají KT8D5
Autor: ČTK
Rozloučení s tramvají KT8D5
Autor: ČTK
Rozloučení s tramvají KT8D5
Autor: ČTK
Rozloučení s tramvají KT8D5
Autor: ČTK
Rozloučení s tramvají KT8D5
Autor: ČTK
Rozloučení s tramvají KT8D5
Autor: ČTK
Rozloučení s tramvají KT8D5
Autor: ČTK