náhledy
František Stránský s prvním prototypem tříkolky.
Autor: Národní technické muzeum, Metro.cz
Jan Pirk a jeho velorex jménem Hugo.
Autor: Archiv Jana Pirka, Metro.cz
Novinář Václav Vojáček si prohlíží Fizoletu, první stroj se sníženou přídí. Parník 1952.
Autor: Národní technické muzeum, Metro.cz
Marie Paštiková a Emílie Daňková svařují kostry trojkolek. Solnice na jaře 1953.
Autor: Národní technické muzeum, Metro.cz
Profesoři na cestách. Jan Pirk s Pavlem Pafkem a velorexem Hugem.
Autor: Archiv Jana Pirka, Metro.cz
Velorex v Národním technickém muzeu.
Autor: Národní technické muzeum, Metro.cz
Velorex v Národním technickém muzeu.
Autor: Národní technické muzeum, Metro.cz
Velorex v Národním technickém muzeu.
Autor: Národní technické muzeum, Metro.cz
Mojmír a František Stránští s tříkolkou. Solnice na jaře 1953.
Autor: Národní technické muzeum, Metro.cz
Antonín Hartman předává novou tříkolku zákazníkovi. Solnice 1954.
Autor: Národní technické muzeum, Metro.cz
Zleva stroj Mojmíra Stránského, tříkolka Františka Stránského výrobní číslo 15, sériový stroj výrobní číslo 25 novináře Václava Vojáčka a Fizoleta. Parník 1952.
Autor: Národní technické muzeum, Metro.cz