Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Na kolik lidí počká řidič autobusu? Dopravní podnik spustil novou kampaň

  10:15aktualizováno  10:15
Kolik vozů čítá vozový park pražské městské dopravy? Na kolik cestujících ročně v průměru počká řidič autobusu? Dopravní podnik rozjel novou informační kampaň. Nevyužité reklamní nosiče ve vozech metra nyní cestující seznámí se zajímavými údaji o veřejné dopravě v metropoli.

Jeden z dvaceti různých panelů, které cestující seznámí se zajímavostmi z pražské veřejné dopravy. | foto: DPP

Cestující se s vesměs méně známými informacemi seznamují ve vozech metra od středy.

„Kampaň ‚Víte, že...‘ má za cíl oživit reklamní nosiče ve vozech metra, které nejsou aktuálně osazeny komerční reklamou,“ uvedl mluvčí dopravního podniku Jiří Štábl.

Jeden z dvaceti různých panelů, které cestující seznámí se zajímavostmi z...

Jeden z dvaceti různých panelů, které cestující seznámí se zajímavostmi z pražské veřejné dopravy.

Základním motivem kampaně je prezentace zajímavých dat a faktů o dopravních prostředcích pražské MHD, provozovaných linkách nebo dalších činnostech dopravního podniku.

V první fázi kampaně bude využito celkem 20 různých motivů grafických vizuálů, které budou rovnoměrně rozděleny mezi všechny tři linky pražského metra.

Lidé se dozvědí počet vozidel, kolik se ročně prodá jízdenek, zajímavosti o provozovaných linkách, čísla o počtu ujetých kilometrů nejdelší autobusové linky nebo informace o maximální rychlosti, kterou vyvine souprava metra.

„Věříme, že cestujícím prostřednictvím této kampaně zpříjemníme jejich jízdu a seznámí se tak se zajímavými čísly, na kterých stojí provoz našich linek a vozidel. I nosiče neobsazené komerční reklamou budou mít svůj obsah,“ uvedla šéfka marketingu dopravního podniku Jana Šmejcká.

Kampaň také zahrnuje fakta o činnosti dopravního podniku v oblasti společenské odpovědnosti. Lidé zjistí, kolik odpadu společnost ročně ekologicky zlikviduje nebo jakou výši prostředků podnik vynaloží na likvidaci škod po vandalech.

Do budoucna dopravní podnik plánuje počet motivů kampaně dále rozšiřovat. Reklamní plochy ve vozech metra tak budou využity v maximální možné míře.

Autor:




Hlavní zprávy

Baví vás vaření?
Baví vás vaření?

Inspirujte se recepty na eMimino.cz

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.