Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Haló, tady Okamura. Japonec útočí na Čechy videoblogem

  7:00aktualizováno  7:00
Ani při thajské masáži nepřestává Čecho-japonec myslet na to, co nás tady "pálí".

Tomio Okamura | foto: tomio.cz

 Už přes čtyři měsíce vysílá své názory na internetovém videoblogu muž, který rybník české politiky může ještě pořádně rozvířit.

Tomio Okamura vás zve k sobě do sauny.

"Dobrý den, jmenuji se Tomio Okamura a vítám vás na svém pravidelném videoblogu," začíná v úvodu příspěvku, který se objevuje na webu vždy v pondělí. Hned poté diváky Okamura seznámuje s tím, kde se právě nachází a ujišťuje, že i tam ale přemýšlí nad aktuálními problémy, které nás v České republice pálí.

Fotbal Okamura nestíhá sledovat. Musí dělat videoblog.

"Vyhovuje mi, že mohu říkat své názory na mém videoblogu zcela kdykoliv, bez cenzury, bez obalu, bez vytáček, a navíc je natáčení jednoduché a rychlé," vysvětluje Okamura okolnosti vzniku jeho blogu.

Podívejte, zrovna jsem náhodou v posilovně

Zdá se, že muž, který má podle průzkumů velmi slušné šance usednout na Hradě, se při výběru vysílacích míst stále více "odvazuje". Vídat ho můžeme jako fotbalistu, v posilovně, ale i v županu po thajské masáži.

Ani na pracovní cestě v Londýně si Okamura neodpočine od natáčení.

Podnikatel tvrdí, že sledovanost má vysokou. "Ta mne velmi mile překvapila. Přestože se jedná vesměs o příspěvky  k zamyšlení a není to  žádný bulvár či zábavný pořad, tak se na jednotlivé díly kouká až 250 tisíc diváků," dodává.

Když Okamura posiluje, myslí na dotace.

Jak vzniká videoblog?

  • Okamura točí vždy mezi pátečním odpolednem a nedělním dopolednem.
  • Předem místa nezná, ale většinou je to ve Zlínském kraji, odkud pochází celá rodina jeho maminky i jeho přítelkyně. 
  • Točí na malou ruční kamerku, kterou si buď drží sám, nebo požádá o pomoc kolegu či přítelkyni. Někdy prý poprosí i svého kamaráda na Zlínsku, který má profi kameru i stativ.
  • Text k videoblogu si připravuje a promýšlí již asi od poloviny týdne.

Autor: Metro.cz
Témata: fenomén, internet


Výbavička pro děti levněji!
Výbavička pro děti levněji!

Bazar na eMimino.cz vám ušetří.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.