Ředitel pražského dopravního podniku Jaroslav Ďuriš

Jaroslav Ďuriš, generální ředitel Dopravního podniku Praha
velikost textu:
vydáno 4.12.2014 14:57
Na dotazy čtenářů iDNES.cz odpovídá generální ředitel pražského dopravního podniku Jaroslav Ďuriš.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 4. prosince 2014 do 15:20

OTÁZKA: Dobrý den. Nejsem zastánce dopravního podniku. Předražené nákupy, (ne)pokrytí signálem gsm a wifi, chování části řidičů či neochota revizorů řešit problémy s obtěžujícími cestujícími jsou body, na které by se mělo vedení DP mimo jiné také zaměřit. Současně však musím DP pochválit za zvládnutí přepravy cestujících během extrémně nepříznivých klimatických podmínek. Chybí však rychlá a přesná informovanost cestujících. Zvážíte zavedení bilingvního hlášení - dostačující by bylo v CZE a ENG jazyce? Děkuji. David Kohout
Jaroslav Ďuriš, generální ředitel Dopravního podniku Praha ODPOVĚĎ: Děkujeme za Váš podnět, zvažujeme všechny možnosti, které mohou zlepšit naše služby. 4.12.2014 17:36
OTÁZKA: Dobrý den, v situacích jako je tato by bylo užitečné, kdyby vyhledávač spojení na dpp.cz uměl pracovat s aktuálními informacemi o zpožděních a omezeních v sítí veřejné dopravy. Pokud by vyhledávač zohlednil aktuální stav sítě, dokázal by cestujícím nabídnout vhodné spojení i při takové (nebo podobné) neplánované situaci. Vyhledávače spojení v některých (především západoevropských městech) takové schopnosti mají. Dočkáme se i v Praze? Michal Jakob
Jaroslav Ďuriš, generální ředitel Dopravního podniku Praha ODPOVĚĎ: Děkujeme za Váš podnět, je to jedna z oblastí, kde vidíme možnost zlepšení. 4.12.2014 17:40

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.