On-line rozhovor s mluvčím Opencard Martinem Opatrným

Mluvčí Opencard Martin Opatrný
velikost textu:
vydáno 27.10.2011 10:55
Pražané, kteří si zažádali o Opencard, si na novou kartu pěkně počkají. Hlavní město je totiž neobjednalo a karty došly. Co se stalo a kdo za to může? Ptejte se mluvčího projektu Opencard Martina Opatrného.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 27. října 2011 do 11:30

OTÁZKA: Duplikát v případě ztráty šel nechat vystavit i u papírové průkazky. nevím o jakém komfortu mluvíte když s opencard se většinou stejně musí na výdejní místa. Michal Janda
Mluvčí Opencard Martin Opatrný Martin Opatrný: Dobrý den, duplikát tramvajenky ano, ale ne kuponů. O kartu můžete zažádat na internetu a kupon si pořídit v e-shopu dopravního podniku. Návštěva kontaktních nebo prodejních míst není vůbec nutná. 27.10.2011 12:08
OTÁZKA: Dobry den, Mozete prosim povedat, ake su naklady a vynosy aplikacie na parkovanie, zlavoveho systemu (ktory propagujete v jednej zo svojich odpovedi) a ako sa zmenili naklady Dopravneho Podniku na predaj predplatnych jizdenek vyhradne na Opencard? Kedy ocakavate, ze sa mestu vratia naklady investovane do Opencard. Povazoval by ste to ako sukromny investor za rozumnu dobu navratnosti investicie? Zdravi, Peter
Mluvčí Opencard Martin Opatrný Martin Opatrný: Dobrý den, Petře, smyslem projektu opencard není generování zisku, ale poskytování zejména městských služeb. Například oblíbený komerční slevový program město nedotuje vůbec. Vzhledem k omezenému prostoru tohoto rozhovoru mi, prosím napište, na můj e-mail: tiskovy.mluvci@opencard.cz, abychom mohli prodiskutovat Vaše otázky detailněji. Děkuji. 27.10.2011 12:11

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.