Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ooh, wow, yeah. Praha mění svou prezentaci, chce se víc otevřít turistům

  17:18aktualizováno  17:18
Hlavní město začne od prosince používat nový název, novou značku a nový komunikační vizuální styl Pražské informační služby, tedy organizace působící vůči zahraničním návštěvníkům. Nový design má výrazně posunout vnímání české metropole jak na domácí scéně, tak v zahraničí.

Nová vizualizace Pražské informační služby | foto: PIS

"Pražská informační služba prošla od začátku letošního roku celou řadou změn. Prioritami je posílení marketingové oblasti, public relations, výraznější propagace Prahy spolu s aktivním kontaktem se zahraničím," uvedl pražský radní Václav Novotný. Podle něj současná struktura činnosti už neodpovídala instituci vzniklé před více než padesáti lety.

K tradičnímu názvu Pražská informační služba (PIS) se pak nově přidává Prague City Tourism, což podle Novotného bude důležité pro lepší vnímání organizace doma i ve světě.

Fotogalerie

Ráznou proměnou prochází vizualizace organizace. Jejím symbolem se stává stylizovaný rozcestník znázorňující Prahu jako křižovatku měst.

Symbolizuje čtyři světové strany, čtyři roční období a také čtyři základní skupiny návštěvníků české metropole: mladé lidi, rodiny s dětmi, seniory a speciální zájmové skupiny.

"Nové logo představuje organizaci jako moderní a mezinárodně srozumitelný tourist board. Ve spojení s novou komunikační podobou Prahy pro oblast cestovního ruchu bude Praha prezentována jako neotřelá a zajímavá destinace s odkazem na významného a kvalitního turistického průvodce - Prague City Tourism," uvedla Nora Dolanská z Pražské informační služby.

Nový vizuální styl Prahy bude stavět na emocích a zážitcích návštěvníků, což má vystihovat propagační slogan "Ryzí emoce / Pure emotion".

Spousta citoslovcí (Oooh, Wow, Mmm, Yeah, atd.) má dokreslit unikátní a magickou atmosféru města. Zároveň tento systém umožňuje zacílit na konkrétní cílové skupiny a jejich zážitky (Yum – gastronomie, Yippee – děti, Shhh – hudba, atd.).

Organizace zároveň přechází na efektivnější doménu. Místo dosavadního www.praguewelcome.com na novou www.prague.eu. Příslušně budou upraveny i nové e-mailové adresy organizace. Novou podobu dostane i samotný web.

PIS je příspěvkovou organizací města a byla založena v roce 1958. Její roční rozpočet činí 36 milionů korun a provozuje mimo jiné turistická informační centra. Zároveň pod ní spadá i takzvaná kongresová turistika. Prodejem map, upomínkových předmětů a dalších produktů si ročně vydělá 15 až 20 milionů.

Líbí se vám nové logo a vizuální styl Pražské informační služby?

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 30. listopadu 2013. Anketa je uzavřena.

Ano 401
Ne 213
Autor:


Témata: Změna loga




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.