Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ooh, wow, yeah. Praha mění svou prezentaci, chce se víc otevřít turistům

  17:18aktualizováno  17:18
Hlavní město začne od prosince používat nový název, novou značku a nový komunikační vizuální styl Pražské informační služby, tedy organizace působící vůči zahraničním návštěvníkům. Nový design má výrazně posunout vnímání české metropole jak na domácí scéně, tak v zahraničí.

Nová vizualizace Pražské informační služby | foto: PIS

"Pražská informační služba prošla od začátku letošního roku celou řadou změn. Prioritami je posílení marketingové oblasti, public relations, výraznější propagace Prahy spolu s aktivním kontaktem se zahraničím," uvedl pražský radní Václav Novotný. Podle něj současná struktura činnosti už neodpovídala instituci vzniklé před více než padesáti lety.

K tradičnímu názvu Pražská informační služba (PIS) se pak nově přidává Prague City Tourism, což podle Novotného bude důležité pro lepší vnímání organizace doma i ve světě.

Fotogalerie

Ráznou proměnou prochází vizualizace organizace. Jejím symbolem se stává stylizovaný rozcestník znázorňující Prahu jako křižovatku měst.

Symbolizuje čtyři světové strany, čtyři roční období a také čtyři základní skupiny návštěvníků české metropole: mladé lidi, rodiny s dětmi, seniory a speciální zájmové skupiny.

"Nové logo představuje organizaci jako moderní a mezinárodně srozumitelný tourist board. Ve spojení s novou komunikační podobou Prahy pro oblast cestovního ruchu bude Praha prezentována jako neotřelá a zajímavá destinace s odkazem na významného a kvalitního turistického průvodce - Prague City Tourism," uvedla Nora Dolanská z Pražské informační služby.

Nový vizuální styl Prahy bude stavět na emocích a zážitcích návštěvníků, což má vystihovat propagační slogan "Ryzí emoce / Pure emotion".

Spousta citoslovcí (Oooh, Wow, Mmm, Yeah, atd.) má dokreslit unikátní a magickou atmosféru města. Zároveň tento systém umožňuje zacílit na konkrétní cílové skupiny a jejich zážitky (Yum – gastronomie, Yippee – děti, Shhh – hudba, atd.).

Organizace zároveň přechází na efektivnější doménu. Místo dosavadního www.praguewelcome.com na novou www.prague.eu. Příslušně budou upraveny i nové e-mailové adresy organizace. Novou podobu dostane i samotný web.

PIS je příspěvkovou organizací města a byla založena v roce 1958. Její roční rozpočet činí 36 milionů korun a provozuje mimo jiné turistická informační centra. Zároveň pod ní spadá i takzvaná kongresová turistika. Prodejem map, upomínkových předmětů a dalších produktů si ročně vydělá 15 až 20 milionů.

Líbí se vám nové logo a vizuální styl Pražské informační služby?

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 30. listopadu 2013. Anketa je uzavřena.

Ano 401
Ne 213
Autor:




 


Hlavní zprávy

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
PŘEHLED: Kandidátky do voleb 2017 v Praze

Podívejte se na kandidáty pro volby do Poslanecké sněmovny, které se uskuteční 20. a 21. října 2017. Postupně budeme přinášet aktualizované volební kandidátky...  celý článek

Řidič vjel do policejního zátarasu, policejní vůz převrátil na střechu...
Řidič přehlédl policejní zátaras, auto policistů skončilo na střeše

Policisté museli kvůli hromadné nehodě v pondělí večer dočasně uzavřít Novapackou ulici v Praze. Do jejich zátarasu však narazilo auto a jeden z jejich...  celý článek

Aldašín byl centrální farní obcí, která zanikla za třicetileté války. Na fotce...
Z vypáleného Aldašína zůstal jen kostel, turisty sem táhne i skladatelův hrob

Vesnice Aldašín byla vypálena během třicetileté války. Z někdejší pastevecké osady zbyl do současnosti jen gotický, barokně přestavěný kostel se hřbitovem,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.