„Přestěhována bude celá část odboru ze Škodova paláce a budovy městské policie na Korunní ulici, tedy především agendy řidičských průkazů, dopravních přestupků a nehod,“ uvedla mluvčí magistrátu Petra Hrubá.
Fronty na řidičské a technické průkazy zmizí
Magistrát si od sestěhování úředníků slibuje zkrácení doby, kterou stráví Pražané čekáním ve frontách. Rovněž bude moci případně nabrat nové zaměstnance. „Bohužel stávající prostory využívané odborem ve Škodově paláci rozšiřování již kapacitně neumožňují,“ doplnila mluvčí. Objekt KCP si město podle Hrubé vybralo kvůli dobré dostupnosti MHD i auty.
Prostory ve Škodově paláci nezůstanou prázdné. Magistrát sem zamýšlí přesunout zaměstnance odboru městského investora. Ten je totiž jediným magistrátním odborem, který ještě sídlí na několika adresách. Odstěhování dopravního odboru rovněž umožní v případě potřeby rozšířit prostory odborů, které v paláci sídlí. Odbor odbaví každý den až 2500 klientů. Jeho zaměstnanci vyřizují například vydávání řidičských a technických průkazů nebo registrace vozidel.