Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Praha zaplatí desítky milionů za propagaci města na internetu

  18:17aktualizováno  18:17
Za tři roky 42 milionů korun. Tolik peněz dá Praha na propagaci hlavního města na internetu a sociálních sítí. Zahraniční turisty bude lákat na památky, gastronomii, kulturu, aktivní dovolenou i romantiku.

Prahu by měla propagovat také reklama umístěná na letadlech | foto: Pražská informační služba

„Vítězem tendru na nákup prostoru na sociálních sítích a vyhledávačích je pražská agentura MediaCom, která již s kreativním týmem Havas Worldwide Prague připravuje detailní mediaplán,“ uvedla mluvčí Pražské informační služby - Prague City Tourism Kateřina Bártová. Bannery a videa propagující Prahu se objeví už v polovině října.

Turisty mají oslovit například videoklipy na serverech typu YouTube, komunikace na sociálních sítích nebo reklama na bannerech. „Zásadním komunikačním kanálem by se v plánované komunikační kampani měl stát Facebook,“ píše se v zadávací dokumentaci.

Kampaň má změnit vnímání Prahy a vylepšit její obraz. Řada turistů ji považuje především za dobré místo pro levné nákupy, noční párty a pití laciného piva.

Do Prahy má kampaň také nalákat více návštěvníků mimo hlavní sezonu, tedy třeba v říjnu a listopadu nebo únoru a březnu.

Do Prahy chce přivést třeba svatebčany, školní skupiny, návštěvníky festivalů, filmové štáby nebo lidi s menšinovým sexuálním zaměřením. Soustředí se hlavně na turisty z Německa, Ruska, Velké Británie, Itálie, Nizozemska, USA, Číny, Izraele, Jižní Koreje a Japonska.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.