V komunikaci se čtyřmi jízdními pruhy se měla Vídeňská ulice proměnit v úseku od Thomayerovy nemocnice až k hranicím Prahy. V podstatě by tak spojovala Pražský a Městský okruh.
Rozšíření silnice by ovšem mělo za následek vykácení veškeré zeleně kolem silnice a auta by pak jezdila blíž plotům zahrad i nemocnice.
S rozšířením silnice nesouhlasila nejen kunratická radnice, ale také komise rady hlavního města pro územní plán i útvar rozvoje města. Obyvatelé Krče sepsali dokonce petici. Nejvíc jim vadilo, že by s největší pravděpodobností vzrostl počet automobilů, které by po Vídeňské projížděly.
S rozhodnutím vedení hlavního města je spokojený předseda pražských zelených a zastupitel z Prahy 4 Petr Štěpánek. "Jsem rád, že zvítězil zdravý rozum. Praha 4 potřebuje metro D, nikoli novou autostrádu podél sídliště Krč," řekl k tomu.
K němu se následně přidal i pražský zastupitel ČSSD Lukáš Kaucký. "Rozšíření Vídeňské je nesmysl. Je to rezidenční oblast, která by si zasloužila spíše zklidnění," uvedl.
Rozšíření komunikace naproti tomu prosazoval bývalý náměstek primátora Josef Nosek (ODS), který řekl, že dopravu v Krči je třeba řešit a je lepší začít nyní, než později.
Jak bude doprava v Krči vyřešena, zatím není jasné. Kunratická radnice například prosazuje prodloužení obchvatu Kunratic a mluví se i o rozšíření Štúrovy ulice v Krči. Proti tomu ale protestují místní obyvatelé a zástupci Strany zelených.