"Oni vložili svoji značku a my do toho vkládáme kapitál, abychom byli schopni být do roka jedničkou v Praze," uvedl Jančura. Slibuje tisíc nových vozů. Taxislužba je po autobusech a vlacích třetí segment veřejné dopravy, do kterého se Jančura se svou Student Agency pouští. Podle něj má pražská taxislužba velice špatné jméno, což má nová společnost pomoci změnit.
Luxusní vozy i nízké ceny?
Zkušební provoz nové taxislužby by podle Jančury měl být spuštěn 15.července a plný provoz po skončení letních prázdnin. Podle Jančury by taxíky v průměru neměly být starší než jeden rok. Kromě Audi A6 společnost plánuje pořídit další typ vozidel, kterými budou BMW GT.
I s těmito podmínkami bude muset společnost dodržovat maximální ceny 28 korun na kilometr jízdy a nástupní sazbu 40 korun, které jsou dány vyhláškou. Výsledná cena bude nakonec nižší, slíbil cestujícím majitel žlutých vlaků a autobusů.
Jednička potřebuje tisíc taxíků
S Tick Tack Taxi a s ní spojenou mateřskou firmou Kurýr Taxi firma Student Agency dlouhodobě spolupracuje. Od předloňského září, kdy mezi Prahou a Ostravou začaly jezdit žluté vlaky RegioJet, nabízí rozvoz jejich cestujících po Praze přímo od hlavního nádraží a od zastávek autobusů Student Agency.
Tick Tack má v současnosti podle spolumajitele Kurýr Taxi Pavla Nytry zhruba čtyři desítky nových Audi A6. "V takto malém množství není možné plnit dojezdové časy do pěti až deseti minut," dodal Jančura. O kolik aut se vozidlový park společnosti rozšíří, bude podle něj záviset na poptávce. Pro splnění ambiciózního plánu stát se jedničkou na pražském trhu, by měl celkový součet dosáhnout zmíněné tisícovky.