Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Na Nuselský most se vrátí dělníci, pracovat zde budou až do konce roku

  10:37aktualizováno  10:37
Na Nuselský most se tento týden po zimní přestávce vrátí dělníci, aby pokračovali v jeho celkové rekonstrukci. Tato fáze prací má podle Technické správy komunikací trvat prakticky až do Vánoc. Součástí letošních oprav bude také sanace pláště mostu.

Nuselský most v Praze | foto: TSK Praha

Letošní část rekonstrukce TSK naplánovala v termínu od 1. března do 15. prosince.

Dělníci za tu dobu provedou novou izolaci mostovky, položí nový povrch do pomalého pruhu a postaví nový chodník ve směru do centra.

„Nedílnou součástí je sanace pláště celého mostu, která bude současně probíhat s prací na chodníkové římse a bude se provádět ze zavěšené lávky. Opěry se budou z lešení sanovat od 15. března,“ řekla mluvčí TSK Barbora Lišková.

Dopravní opatření v roce 2015

  • 28. 2. – 1. 3. 2015  úprava přejezdů na předmostí Nuselského mostu.
  • 1. 3. – 15. 12. 2015 samotná sanace pláště a výměna povrch vozovky v pravém (pomalém) jízdním pruhu a chodníků směrem do centra bude uzavřen.
  • Rekonstrukce pravého pruhu ve směru z centra bude probíhat po dokončení prací ve směru do centra (termín bude upřesněn).

Po celou dobu rekonstrukce budou zachovány vždy minimálně dva jízdní pruhy v každém směru.

Celková rekonstrukce Nuselského mostu by měla být dokončená v příštím roce.

„Jedná se o jednu z nejdůležitějších dopravních cest, kterou Praha má, proto celou rekonstrukci rozdělujeme do více etap, abychom zachovali potřebnou průjezdnost,“ uvedl šéf TSK Ladislav Pivec.

Rekonstrukce mostu, který byl dokončen v roce 1973, začala před dvěma lety opravou středního dělícího pásu a výměnou stožárů veřejného osvětlení.

V loňském roce TSK instalovala novou izolaci mostovky a položila nové povrchy do středních a jízdních pruhů v obou směrech.

Nuselský most

  • Byl dostavěn v roce 1973.
  • Délka: 485 metrů
  • Šířka: 26,5 m
  • Konstrukce: železobetonová rámová konstrukce a čtyři pilíře
  • Průměrná výška: 42,5 m nad údolím 
  • Tloušťka stěn: od 30 do 110 cm.
  • Uvnitř se nachází tubus metra, který má lichoběžníkový průřez a výšku téměř 6,5 m.
Autor:




 


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ukradená kabelka, kterou pronásledovaní pachatelé mrštili okýnkem vozu za
Kuřák viděl přepadení seniorky z balkonu, lupiče kabelky stíhal bosý

Lupiče, který ráno přepadl v Praze 4 starší ženu kvůli kabelce, pomohl policii zadržet náhodný svědek. Čin viděl z balkonu, kam si šel zakouřit, a agresora...  celý článek

U Vltavy se od Čechova mostu na nábřeží Edvarda Beneše směrem k Holešovicím...
Vodní dopravu v Praze čeká revoluce. Otevřelo se moderní kotviště

Na nábřeží Edvarda Beneše vzniklo pět set metrů dlouhé molo. Levý břeh Vltavy tak nebude ochuzený o náplavky. Moderní kotviště umožní přepravu velkých nákladů...  celý článek

Okresní soud v Nymburku začal projednávat případ tří lékařů nymburské...
Soud potvrdil lékařům tresty za smrt pacienta, neodhalili jeho cukrovku

Tři lékaři z interny Nemocnice Nymburk jsou spoluodpovědní za loňskou smrt svého pacienta, potvrdil ve čtvrtek Krajský soud v Praze. Kauzu znovu projednával...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.