Kromě toho, že Praha dluží Metrostavu za provedené práce 2,155 miliardy korun, stavbaři čekají i na to, až jim dokončovací práce magistrát povolí.
Autor: ČTK
Metrostav 7. prosince zastavil stavební práce na tunelu Blanka kvůli sporům s pražským magistrátem, který je investorem stavby.
Autor: ČTK
Mluvčí Metrostavu František Polák uvedl, že stavbyvedoucí mají za úkol zabednit všechny vstupy na staveniště do 7. prosince večer, kdy společnost na stavbě přeruší stavební práce.
Autor: ČTK
Metrostav začal už 6. prosince zabezpečovat staveniště tunelu Blanka, provizorně uzavřel dvě vjezdové rampy v ulici Milady Horákové.
Autor: ČTK
Metrostav začal už 6. prosince zabezpečovat staveniště tunelu Blanka, provizorně uzavřel dvě vjezdové rampy v ulici Milady Horákové.
Autor: ČTK
Dělníci zabedňují jeden z vjezdů do zunelůu Blanka. (6. prosince 2013)
Autor: iDNES.cz
Trasa tunelového komplexu Blanka měří šest a půl kilometru
Autor: iDNES.cz
Lidová tvořivost na novém kachličkovém obložení tunelu Blanka
Autor: František Vlček, MAFRA
Tunel Blanka bude dlouhý šest a půl kilometru. Automobily ho projedou za zhruba sedm minut.
Autor: František Vlček, MAFRA
Jedna ze tří strojoven tunelu Blanka. Jsou to největší prostory v komplexu
Autor: František Vlček, MAFRA
Pohled jedním z průduchů tunelu Blanka
Autor: František Vlček, MAFRA
Tímto postranním tunelem se z Blanky vyvádí špinavý vzduch. Čistí se prostřednictvím filtrů na snímku vpravo
Autor: František Vlček, MAFRA
Tunelový komplex Blanka je těsně před dokončením, otevřít by se měl podle původního plánu na jaře 2014
Autor: František Vlček, MAFRA
Tunelový komplex Blanka je těsně před dokončením
Autor: František Vlček, MAFRA
Tunelový komplex Blanka je těsně před dokončením
Autor: František Vlček, MAFRA
Před dokončením jsou i únikové vchody. Dveře vlevo vedou do únikové místnosti
Autor: František Vlček, MAFRA
Tunel Blanka je těsně před dokončením. Otevřít by se podle původního plánu měl na jaře 2014
Autor: František Vlček, MAFRA
Obložení tunelu Blanka bude tvořit celkem 2,5 milionu kachliček
Autor: František Vlček, MAFRA
Jeden z vjezdů do tunelového komplexu Blanka v pražské Troji
Autor: František Vlček, MAFRA
Demontáž starého mostu v Troji, tzv. Rámusáku
Autor: František Vlček, MAFRA
Nově budovaný Trojský most, u něhož bude ústit jeden z výjezdů z tunelu Blanka
Autor: František Vlček, MAFRA
Nově budovaný Trojský most, u něhož bude ústit jeden z výjezdů z tunelu Blanka
Autor: František Vlček, MAFRA
Trojský most, u něhož bude ústit jeden z výjezdů z tunelu Blanka
Autor: František Vlček, MAFRA
Vjezd na Letné ze směru Troja, kde naše cesta končí. Na první pohled jej již Blanka hotová, ale kdy bude uvedena do provozu, to zatím nikdo nedokáže říci.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Součástí osvětlení, která usnadňuje očím si přivyknout na tunel, jsou vodorovné trámy.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Součástí nouzových zálivů jsou SOS výklenky s hasicími přístroji a telefonem na dispečink.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Jednotlivé části tunelu jsou značeny odlišnou barvou. Na fotografii je přechod mezi částí Dejvice a Bubeneč. Vzhledem k osvětlení sodíkovými výbojkami jsou barvy zkresleny. Zde navazuje dopravní modrá na dopravní fialovou.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Každých 500 m je odstavný záliv pro porouchaná vozidla. Nouzové zálivy jsou prostorné. Bílá barva osvětlení je společná pro bezpečnostní prvky.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Nouzové východy jsou vybaveny dveřmi odolnými proti kouři i požáru.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Portály na Malovance. Zde začíná Brusnický tunel Blanky.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Značení je stejné také v hloubené části Blanky.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Únikové průchody do paralelního tunelu jsou výrazně značeny. Navíc jsou osvětleny bílým světlem.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Hloubené tunely Brusnické části Blanky řidič asi příliš nerozezná od těch ražených.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Vjezd od Prašného mostu je přímější.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Výjezd na Prašný most má ostrou zatáčku.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Vzhledem ke stavebním pracím v paralelním tunelu jedeme Dejvickým tunelem v protisměru.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Tunel mezi výjezdem a vjezdem na Letné
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Každých 500 m je odstavný záliv pro porouchaná vozidla.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
K výjezdům do Troje nás dovedla správná barva na stěně.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
V nejnižším místě Blanky, pod Císařským ostrovem, jsou jímky vody.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Mezi tunely jsou v předepsaných vzdálenostech průchody. Otevření dveří zaznamenají čidla a spustí řetězec bezpečnostních opatření.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Na Trojský most musíte odbočit doprava.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz