Těžcí sólisté? Vypadá to tak. Vedení města a jeho podřízené organizace zřejmě opravy kolejí a vozovek spolu vůbec nekoordinují. Jinak se totiž nedá pochopit, proč se úseky neopravují najednou a proč chaotické načasovánímé prací komplikuje životy motoristů i cestujících v hromadné dopravě.
TSK: Chtěli jsme opravovat spolu s kolejemi, ale...
Shodou okolností často v Praze 6, části, která si v poslední době různých omezení užila až až. Příkladem je frekventovaná Bělohorská ulice. Jen co tam v půlce září skončila zdlouhavá rekonstrukce tramvajové trati, pustila se o měsíc později Technická správa komunikací do frézování vozovky u Vypichu. Výsledkem jsou dlouhé kolony směrem k této rušné křižovatce, ve kterých trpí nejen řidiči, ale i cestující v autobusech. Ostatně oproti jízdním řádům tam nabírají výrazná zpoždění. A tak to bude až do neděle, kdy mají práce kolem Vypichu skončit.
Mluvčí Technické správy Barbora Lišková argumentuje, že obě opravy, tedy kolejí i vozovky, měly původně probíhat ve stejném termínu. „Bohužel vzhledem ke zpoždění výstavby rekonstrukce tramvajové trati Bělohorská, která byla v režii dopravního podniku, nám bylo písemně sděleno, že nelze naše akce realizovat v plánovaných termínech,“ sdělila na dotaz Metro.cz Lišková.
Problémů je na trase víc
Jenže problémem je i zúžená vozovka u vznikající stanice metra Motol nebo u nově zbudované zastávky městské dopravy v Kukulově ulici směrem od Vypichu.
„Už několik dní je tu blokován jízdní pruh. Ale je potřeba hlavně osadit city light (reklamní nosič – pozn. red.), doprava počká, že?“ zamýšlí se mluvčí Prahy 6 Adam Halmoši. Tak všem pevné nervy!
Test trpělivostiMluvčí Prahy 6 Adam Halmoši se vydal z práce a do práce autobusem.
|