Rekonstrukce trati v Nuselská a U Plynárny se uskuteční v úseku od křižovatky ulic Nuselská s Táborskou a Vladimírovou až ke křižovatce ulic U Plynárny a Chodovská. Celkové náklady by měly být podle projektu 226,2 milionu korun.
Další peníze se dopravce chystá investovat do opravy trati ve Vršovické ulici. Po dokončení první etapy mezi ulicemi Na Zámecké a Minská pokračuje její druhá etapa v úseku Minská – Moskevská a třetí v úseku mezi Minskou a Kubánským náměstím, která by se měla uskutečnit letos na podzim.
Praha bude letos pokračovat také v přípravě zamýšlené výstavby tratě z barrandovského sídliště směrem na Slivenec. Celkové náklady výstavby se mají vyšplhat až na 609,5 milionu korun. Trať by měla měřit asi 1,5 kilometru a mají na ní být tři páry zastávek: Kaskády, Holyně a Slivenec. Trať by měla být v co nejdelším úseku mezi kolejemi zatravněna. Kdy přesně se začne stavět, zatím není jasné.