Ve špičce se každým autobusem, který vyjede na trasu, sveze průměrně čtyřicet lidí. Denně pak jede pět až šest tisíc cestujících.
"Obsazenost ve špičkách pracovních dnů se v průměru pohybuje kolem 70 procent kapacity, což je na první dva týdny provozu velmi dobrý výsledek," řekl šéf Ropidu Pavel Procházka
Úspěch linky spočívá podle představitelů Ropidu zejména v tom, že městskou dopravou není možné se jinými spoji dostat z Jižního Města na Smíchov tak rychle. Cesta od stanice metra C Háje ke Smíchovskému nádraží trvá dvacet minut.
Autobusy zatím zpoždění nemají, jezdí včas
Z vyhodnocení také vyplývá, že autobusy jezdí na čas. "Linka nemá problém dodržet jízdní řád. Pomáhá tomu lepší provoz na Jižní spojce, kudy jede. Nejsou tam kamiony a u Barrandovského mostu byly vypnuty semafory. Obojí tomu pomáhá," řekl mluvčí Ropidu Filip Drápal.
Stopětadvacítka začala po Jižní spojce jezdit 1. října. Umožnilo to zprovoznění úseku Pražského okruhu mezi dálnicemi D1 a D5 (o otevření okruhu čtěte zde), ke kterému došlo 20. září. Od té chvíle totiž na Jižní spojku nesmí kamiony nad 12 tun. To zlepšilo provoz. Město zároveň nechalo vypnout zmíněné semafory u Barrandovského mostu.