Do té doby mohou čtenáři dál volit název pro celou arénu. Do této chvíle přišly už stovky nápadů. "A velmi originálních," chválí čtenáře Milan Heidler, manažer Natlandu.
Od soboty, kdy MF DNES a iDNES.cz poprvé informovaly o možnosti pojmenovat stadion v Edenu, přišly do redakce stovky e-mailů. Vesměs šlo o věcné a originální nápady.
Zdá se, že by z nich skutečně mohl být budoucí název arény vybrán. Přiznává to i Milan Heidler, který ve společnosti Natland zodpovídá za oblast marketingu, komunikace a řízení sponzoringu.
Jak byste pojmenovali stadion v Edenu?Tipy posílejte na e-mail richard.valousek@mfdnes.cz |
Co říkáte takovému zájmu čtenářů, překvapil vás?
Jednoznačně je to příjemné překvapení. Stovky reakcí jsme opravdu nečekali. Většinu přitom tvoří věcné, originální nápady. Lidé ocenili, že dostali výjimečnou šanci, která se neopakuje každý den.
Přišlo několik nápadů, například pojmenovat jednotlivé tribuny po bývalých hráčích Slavie. Líbí se vám to?
Ten nápad se nám líbí. Už dříve jsme fandům Slavie nabídli, že mohou stadion vyzdobit, umístit své vlajky, klubový znak a podobně.
Mohlo by toto pojmenování zůstat?
Realizaci nic nebrání. Pojmenování tribun je možnost, kterou s fanoušky i samotnou Slavií určitě prodiskutujeme.
Jak velký problém je, že aréna teď nenese jméno žádného partnera?
Jméno arény a jeho reklamní využití má hodnotu řádově několik milionů korun ročně. Pro E Side je to jeden z důležitých zdrojů příjmů. Získání nového partnera se proto intenzivně věnujeme.
Některé návrhy čtenářůStadion Internacionálů Stadion ESA = Eden Sport Areal Aréna Pepiho Bicana Nový Eden Arena Rajská aréna stadion Františka Pláničky stadion Františka Veselého Na Rybníčku Nový Eden |
Ovšem důležitější je především využití arény, že? A to se zdá, že se celkem daří.
Pro ekonomiku arény je skutečně klíčové, aby se v ní konalo co nejvíce akcí. V tomto ohledu se nám velmi daří. Od chvíle, kdy Natland Group arénu převzala (na podzim 2011, pozn. redakce), počet těchto akcí výrazně vzrostl.
Má nějaký vliv v jednání s potenciálním partnerem jeho název, protože se po něm aréna bude jmenovat?
Nemá to vliv, v zásadě záleží jen na budoucím partnerovi, jak arénu pojmenuje. Pravděpodobně se ale bude řídit stejnými kritérii jako my – bude hledat stručný, výstižný, snadno vyslovitelný název.
Jak celý nápad se zapojením čtenářů vůbec vznikl?
Řídíme se strategií, která počítá se zapojením fanoušků, návštěvníků arény a široké veřejnosti. Název arény denně používají desetitisíce lidí, proto jsme se chtěli ujistit, že zvolíme takové jméno, které bude vyhovovat většině. A výsledek naší snahy už znáte. Hodně mu pomáhají vaši čtenáři.