Za všechno podle mluvčí Technické správy komunikací Barbory Liškové může velmi nestabilní podloží.
„Byla navržena oprava, která šla do hloubky a stavěla se celá nová konstrukce vozovky. Speciální sondy a vývrty potvrdily velmi kyselé podloží. Proto byla provedena i stabilizační vrstva,“ řekla Lišková.
Podle laboratorních výsledků mohlo ke zvlnění komunikace dojít právě kvůli této stabilizační vrstvě.
„Nyní ale došlo ke stabilizaci a oprava proto bude provedena pouze v rozsahu horních vrstev. Doprava bude omezena zhruba v úseku 300 metrů. Zároveň navážeme na rekonstrukci Štěrboholské spojky, která tam již probíhá,“ uvedla mluvčí s tím, že stavební práce by měly začít v polovině července.
Veškeré opravy zvlněné části proběhnou v rámci reklamace. Po ní už Technická správa komunikací Praha nepředpokládá, že by se problém opakoval.