- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Metro až na letiště je nutné. Podle mě by bylo nejlepší, kdyby do Ruzyně vedlo jak metro, tak i vlak. Těch lidí, co jezdí na letiště a zpátky je opravdu hodně a je velká ostuda, že metro tam nevede už dávno. Bohužel to komouši nedomysleli. Až se přivede metro do Ruzyně, tak se stane toto letiště opravdu špičkovým.
a co Vás k tomu názoru vede? Kolik lidí z Motola pojede na letiště, aby to ospravedlnilo stavbu linky metra přes řídce obydlené oblasti? Protože ze všech ostatních míst republiky mohou jet vlakem, který bude stát zlomek ceny stavby toho metra...
Metro A do Motola peostě nikdy nemělo směřovat. Stejně tak jako zatáčka na konci céčka.
...to je ta co už kope asi za šestou stranu? A ona chce bejt ještě primátorka..?
mě se hlavně líbí jak tu je každej druhej chytrej, když bydlí v brně a bude něco povídat o letišti ruzyně.... doprava na letiště je otřesná! bydlim na kulaťáku a pracuju na letišti a věřte že neznám horší bus než 119 sice má interval 6minut ale to absolutně nestačí, vždycky je narvaný k prasknutí tam i zpět... v létě bych těch 25 minut jízdy při 40 stupních a nemožnostii se pohnout nikomu nepřál! rychlodráha nebo vlak je prostě blbost, stejně jako metro do motola, odkud bude jezdit vlak? z dejvic? na co to komu je? proč má bejt metro v motole a nešvihnou to rovně pod evropskou? somráci a infekční spoluobčané ať jezdí busem do nemocnice to snad není takový problém, letiště asi denně obslouží víc lidí!
ja pracuju na korunovacni... jezdi tudy autobus na letiste AE a je teda vzdycky poloprazdnej...
a metro na letiste mi teda taky prijde zbytecnej luxus...
Nepostavit nic a nechat to tak jak to je. Vzhledem k tomu, ze nova pristavaci draha se stejne podle vseho nepostavi, tak kapacita letiste stejne zustane nekde lehce pres tech deset milionu rocne co je uz nyni. K odvozu takoveho poctu cestujicich klidne staci stavajici mimochodem velmi dobre vyresene autobusy. Proletal jsem slusnou cast Evropy a kvalita dopravy z letiste do mesta je v Praze nyni znacne nadprumerna (jako ostatne i vetsina dalsich parametru letiste). Nevidim duvod proc stavit metro ci vlak pro prumerne necelych 2500 cestujicich za hodinu, to zvladnou spolecne s taxiky i ty stavajici autobusy a vyrazne levneji.
Taky myslim. Navic s uvedenim do provozu letiste ve Vodochodech ktere je vpodstate jiste dojde jeste ke snizeni provozu na Ruzyni. Podle me by s emelo dostavet metro do Motola a dal uz nci nestavet. Stejne nato nejsou penize, misto cehokoliv na letiste postavit to metro D a dostavet obchvaty vnitrni i vnejsi.
Jak tady poznamenal Martin Subrt, metro si plati mesto samo, kdezto rychlodrahu ma platit stat. Dovedete si nekdo predstavit, ze v dobe kdy stat setri na stavbach a zastavuje uz rozestavene useky dalnic a koridoru, najednou Barta prijde a rekne tady mate 35 miliard na rychlodrahu? To asi nikdo pri smyslech. Co si Praha sama nepostavi, to mit nebude.
No jo, ale ten vlak tam je a dřív nebo později rekonstruován bude, stejně jako ostatní tratě v Hostivaři apod. Tudíž do něj ty peníze stejně potečou... Ovšem před tím zbytečně do toho metra... A právě ty městské...
Jenom bych VV chtěl upozornit, že podoba trasy do Motola je ovlivněna snahou Béma to vést až na letiště. Tudíž vypadla stanice na Hadovce, na Červeném Vrchu se šetřilo a vestibul nevede až do sídliště, šetřilo se i na Petřinách, ubyla jedna obratová kolej. Dále se spoléhalo, že to dojede k terminálu Dlouhá Míle, takže to nemá skoro žádné, nebo provizorní terminály pro busy a vlastně žídné záchytné parkoviště pro auta. Tudíž metro do Motola může dlouhodobě fungovat jen těžko, nebo jeako nákladné provizorium. Pochopitelně na letiště to byl nesmysl, nicméně i ta první etapa už s tím počítala, takže teď už to skoro nemá dobré řešení. http://subrt.blog.idnes.cz/r/18047/Prazska-dopravni-apokalypsa.html
Stanice na Hadovce nikdy byt nemela - uvazovalo se o stanici na Borislavce, ale soukromy majitel odmitl prodat pozemek vhodny ke stavbe zastavky a jeho cena na vyvlastneni by byla prilis vysoka. Terminaly pro bsy budou na Velslavine, kde je obrovska plocha v miste cerpaci stanice smerem k hotelu.
Já bych chvíli počkal, véčkaři ještě můžou "vyšumět", jako už několik jejich předchůdců.
Kde jsou jejich sliby? (odpověď za 100 )