Diskuze

Metro A by mělo skončit v Motole, na letiště ať jezdí vlak, plánují véčkaři

Věci veřejné představily volební program do podzimních komunálních voleb v Praze. Chtějí například prosadit, aby trasa metra A skončila v Motole. Na letiště v Ruzyni by pak měl jezdit vlak.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

richu_ch

3. 9. 2010 12:48
no, stavet metro

k tomu aerodromu v Praze ...

0 0
možnosti

Komanchg

1. 9. 2010 23:11
Paní Reedová

Metro až na letiště je nutné. Podle mě by bylo nejlepší, kdyby do Ruzyně vedlo jak metro, tak i vlak. Těch lidí, co jezdí na letiště a zpátky je opravdu hodně a je velká ostuda, že metro tam nevede už dávno. Bohužel to komouši nedomysleli. Až se přivede metro do Ruzyně, tak se stane toto letiště opravdu špičkovým.

0 0
možnosti

CART09

2. 9. 2010 15:35
Re: Paní Reedová

a co Vás k tomu názoru vede? Kolik lidí z Motola pojede na letiště, aby to ospravedlnilo stavbu linky metra přes řídce obydlené oblasti? Protože ze všech ostatních míst republiky mohou jet vlakem, který bude stát zlomek ceny stavby toho metra...

0 0
možnosti

woody.birch

1. 9. 2010 18:06
Ano, ta trasa je zbytečně dlouhá.

Metro A do Motola peostě nikdy nemělo směřovat. Stejně tak jako zatáčka na konci céčka.

0 0
možnosti

Good luck

1. 9. 2010 13:09
Reedová...

...to je ta co už kope asi za šestou stranu? A ona chce bejt ještě primátorka..? ;-D

0 0
možnosti

richu_ch

3. 9. 2010 12:38
Re: Reedová...

myslim, ze "kope" je spatny vyraz ...

0 0
možnosti

thebadscotch

1. 9. 2010 9:57
nesmyslná zatáčka do motola

mě se hlavně líbí jak tu je každej druhej chytrej, když bydlí v brně a bude něco povídat o letišti ruzyně.... doprava na letiště je otřesná! bydlim na kulaťáku a pracuju na letišti a věřte že neznám horší bus než 119 sice má interval 6minut ale to absolutně nestačí, vždycky je narvaný k prasknutí tam i zpět... v létě bych těch 25 minut jízdy při 40 stupních a nemožnostii se pohnout nikomu nepřál! rychlodráha nebo vlak je prostě blbost, stejně jako metro do motola, odkud bude jezdit vlak? z dejvic? na co to komu je? proč má bejt metro v motole a nešvihnou to rovně pod evropskou? somráci a infekční spoluobčané ať jezdí busem do nemocnice to snad není takový problém, letiště asi denně obslouží víc lidí! ;-€

0 0
možnosti

ODSCSSD

1. 9. 2010 11:27
Re: nesmyslná zatáčka do motola

ja pracuju na korunovacni... jezdi tudy autobus na letiste AE a je teda vzdycky poloprazdnej...

a metro na letiste mi teda taky prijde zbytecnej luxus...

0 0
možnosti

martin_simek

1. 9. 2010 0:46
RYCHLODRAHA

0 0
možnosti

Dusan321

1. 9. 2010 0:06
Idealni reseni

Nepostavit nic a nechat to tak jak to je. Vzhledem k tomu, ze nova pristavaci draha se stejne podle vseho nepostavi, tak kapacita letiste stejne zustane nekde lehce pres tech deset milionu rocne co je uz nyni. K odvozu takoveho poctu cestujicich klidne staci stavajici mimochodem velmi dobre vyresene autobusy. Proletal jsem slusnou cast Evropy a kvalita dopravy z letiste do mesta je v Praze nyni znacne nadprumerna (jako ostatne i vetsina dalsich parametru letiste). Nevidim duvod proc stavit metro ci vlak pro prumerne necelych 2500 cestujicich za hodinu, to zvladnou spolecne s taxiky i ty stavajici autobusy a vyrazne levneji.

0 0
možnosti

tyrael

1. 9. 2010 0:12
Re: Idealni reseni

Taky myslim. Navic s uvedenim do provozu letiste ve Vodochodech ktere je vpodstate jiste dojde jeste ke snizeni provozu na Ruzyni. Podle me by s emelo dostavet metro do Motola a dal uz nci nestavet. Stejne nato nejsou penize, misto cehokoliv na letiste postavit to metro D a dostavet obchvaty vnitrni i vnejsi.

0 0
možnosti

tyrael

31. 8. 2010 23:54
A jeste podstatny detail.

Jak tady poznamenal Martin Subrt, metro si plati mesto samo, kdezto rychlodrahu ma platit stat. Dovedete si nekdo predstavit, ze v dobe kdy stat setri na stavbach  a zastavuje uz rozestavene useky dalnic a koridoru, najednou Barta prijde a rekne tady mate 35 miliard na rychlodrahu? To asi nikdo pri smyslech. Co si Praha sama nepostavi, to mit nebude.

0 0
možnosti

Martin Šubrt

1. 9. 2010 10:22
Re: A jeste podstatny detail.

No jo, ale ten vlak tam je a dřív nebo později rekonstruován bude, stejně jako ostatní tratě v Hostivaři apod. Tudíž do něj ty peníze stejně potečou... Ovšem před tím zbytečně do toho metra... A právě ty městské...

0 0
možnosti

Martin Šubrt

31. 8. 2010 23:07
...

Jenom bych VV chtěl upozornit, že podoba trasy do Motola je ovlivněna snahou Béma to vést až na letiště. Tudíž vypadla stanice na Hadovce, na Červeném Vrchu se šetřilo a vestibul nevede až do sídliště, šetřilo se i na Petřinách, ubyla jedna obratová kolej. Dále se spoléhalo, že to dojede k terminálu Dlouhá Míle, takže to nemá skoro žádné, nebo provizorní terminály pro busy a vlastně žídné záchytné parkoviště pro auta. Tudíž metro do Motola může dlouhodobě fungovat jen těžko, nebo jeako nákladné provizorium. Pochopitelně na letiště to byl nesmysl, nicméně i ta první etapa už s tím počítala, takže teď už to skoro nemá dobré řešení. http://subrt.blog.idnes.cz/r/18047/Prazska-dopravni-apokalypsa.html

0 0
možnosti

tyrael

31. 8. 2010 23:25
Re: ...

Stanice na Hadovce nikdy byt nemela - uvazovalo se o stanici na Borislavce, ale soukromy majitel odmitl prodat pozemek vhodny ke stavbe zastavky a jeho cena na vyvlastneni by byla prilis vysoka. Terminaly pro bsy budou na Velslavine, kde je obrovska plocha v miste cerpaci stanice smerem k hotelu.

0 0
možnosti

jeenedobík

31. 8. 2010 23:01
Né tak zhurta!

Já bych chvíli počkal, véčkaři ještě můžou "vyšumět", jako už několik jejich předchůdců.

Kde jsou jejich sliby?      (odpověď za 100 :-P)

0 0
možnosti