- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když vzikalaautobusová doprava, byla doplňkem dopravy železniční. Vzájemná provázanost je nutná. To se alepořád žvaní o nutnosti konkurence v dopravě, aby ceny byly co nejnižší. Ale, že se veřejná doprava dotuje ( vlaková i autobusová), to už se moc neříká.
Prostě chbí koncepce a pak je moc žvanilů, kteří rozumí všemu a místo v hospodě, žvaní na internetu.
No tos teda prozradil statni tajemstvi ze je verejna doprava dotovana. Zitra budes zastrelen...
iDnes překonala všechny předpoklady touhle ilustrační fotkou
to musel být vtip, jinak si to nedokážu vysvětlit
co ministerstva řízená novou vládou chápou pod pojmem "místo". Normální člověk by tím pojmeme chápal nahrazení 1 ku 1, tedy že všude kam zajížděl a stavěl vlak , bude zajíždět i autobus. Ale ministerstvo to chápou ve stylu, on tam už nějaký autobus poblíž (plus mínus 10 km) jednou dvakrát denně jezdí a lidi můžou dojít, takže vlak můžeme zrušit.
Tak si dejme pozor až budou podobně "místo" řešit školy, nemocnice....
taky jsem koukal...
A, teď není? A, na co se budujou ty 200 milijardový "koridóry" ?? ! Na houby? Na houby!
Když jsme tak u toho, myslím si, že městská hromadná doprava by pro lidi měla být zadarmo (ta regionální a dálková asi ne). Stejně na ni město dává víc peněz než se vybere za lístky, a ušetřilo by se na vedlejších nákladech spojených s vystavováním a kontrolováním lístků. Používalo by ji ještě více lidí, takže by spoje MHD byly ještě častější a aut ve městech ještě méně.
A pak jses probudil,ze?Prosim te,zamysli se nejdrive nad tim co napises.Vzij se do te situace,prosim.Ty by jsi delal v dnesni dobe zadarmo?Asi neeeeee,ze?
To je teda zase problém... Nahradit vlak autobusem přece nemusí znamenat nahrazení stávající linkou! Pokud by to dělal někdo aspoň trochu rozumný, tak místo vlaku pojede autobus "podél trati", tj. obslouží všechna zrušená nádraží + něco navíc, a zachová návaznost spojů. Koneckonců jestli je ten bus na tomhle místě o tolik levnější, měly ČD už dávno na tu trasu nasadit vlastní bus, licenci na to mají. Ale to by v celém systému muselo být dost lidí, kteří myslí hlavou a ne kolenem...
tak tam dejte maly zeleznicny vuz, ev. neco jako tramvaj, ... sice vstupni naklady tu jsou, ale provoz to sakra zlevni...
navic spousta regionalnich trati vede od nikud nikam a stacilo by je propojit a hned ziskaji vetsi vyznam... Nechapu, ze se neustale zamitaji navrhy treba na regiotram, muze ale byt trat i oddelena od provozu zeleznice a jen na koncovych nadrazich umoznit prestup na kalsickou zeleznicni dopravu...
...nemusely by ty tratě být prodělečné. Proč raději ty mikrobusy nenakoupíte k tomu, abyste lidi z vesnic svezli k železnici a ta by pak mohla být i docela lukrativní?
Anebo tak. Ale prodloužily by se v některých případech jízdní doby a lidem by se to nelíbilo.
On prostě provoz autobusů je v současné době levnější než provoz vlaků.