- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
bolavych mist automobiloveho provozu kvuli nevyuzivanym nebo minimalne vyuzivanym cyklostezkam? zuzeni na jeden pruh a cena pomalu jako dalnice ve spanelsku proto aby si par desitek (misty mozna stovek) cyklistu jelo dobre zatimco tisice lidi jedoucich auty se tlaci v zacpach. parada
Hloupost. Na cyklostezkách, pokud netrpí tím, že vedou odnikud nikam, je narváno. jeďte se někdy podívat třeba na cyklostezku Podolí-Braník. Smetanovo nábřeží je vlastně její prodloužení a jak jste si jistě přečetla v článku, i v době, kdy je to místo pro cyklisty krajně nepřátelské, tu jezdí 1500 denně.
A auta do centra nepatří. Kdybychom argumentovali po vašem, tak prostorově nejefektivnější a zároveň nejpoužívanější dopravní prostředek v Praze je hromadná doprava. A těch autobusů a tramvají, které, ač plné lidí, musí stát v zácpách kvůli autům, vůbec není málo. Průšvih je tady v těch autech - že dává třetina Pražanů přednost tomu přepravovat se všude s krabicí 5*2 metry, to je jádro všech dopravních problémů. A je dost nepochopitelné, aby jim ty zbylé dvě třetiny vycházely vstříc a nesmyslně se kvůli nim uskrovňovali.
ale popravdě řečeno, na to, abych věděl, že bolestivé místo je Smetanovo nábřeží, žádný průzkum nepotřebuji, na to stačí jediný pohled na (cyklo)mapu Prahy. Ale jestli průzkum pomůže hnout nějakými pákami, tak dobře, že je.
Co se týče téhle diskuse, ač cyklista, od mentálního přístupu Johnnyse se distancuji.
Občas nejedu podle pravidel, ale nechovám se při tom arogantně a netvářím se, že je to mé životní právo. Tedy po chodníku jen tehdy, je-li prázdný či poloprázdný, s vědomím, že chodci mají přednost a předjíždět je vhodné nízkou rychlostí a velkým obloukem. Je-li lidí hodně, tak klidně třeba sto metrů přes kritický úsek, kde se bojím jet po frekventované ulici, sestoupím a kolo po chodníku vedu. Chovat se arogantně kvůli pár vteřinám zdržení je špatné, ať už člověk sedí za volantem nebo za řidítky.
taky trpim spatne vydlazdenymi chodniky, obcas je to o kotnik a to podpatky nenosim. Obzvlast ovsem trpim, kdyz musim uskakovat pred cyklounama.
Nebo kdyz se pod kopcem vecpe do jiz tak plneho autobusu koloman se spinavym kolem, aby se svezl dve stanice nahoru a pak pokracoval po rovine, samozrejme opet po chodniku mezi chodci, ackoli na ulici neni zadny zvlast husty provoz. A pak maji jeste tu drzost vykladat, ze vlastne sportujou - ale vyslapnout kopecek se jim nechce. Na to je autobus dobrej.
Já měl za to, že s kolem můžu jen do metra. Jinak ani do tramvaje, ani do autobusu... Aspoň tedy v pražské MHD. Nebo se pletu?
To si má případně řidič ohlídat, kdo mu tam s čím leze a případně ho vyhodit. Případně to i Vy jako cestující můžete řidiči oznámit, pokud se sám nedívá zrcátkem, co mu leze do autobusu...
...ti cyklofašisté představují? Už teď je tam plno: frekventovaný a úzký chodník plný fotících turistů, 3m vozovky, frekventovaná tramvajová trať, 5m vozovky, chodník a dále už domy.
Zrušit průjezd aut a udělat tam pěší zónu? To tě nenapadlo?
Ono by stačilo jediné, zpoplatnit vjezd aut do města a vybrané peníze dát na budování cyklostezek, příp. na MHD. Navrhuji za každý vjezd do Prahy třeba takových pěkných 100-200 Kč, za auto jen s řidičem 300-500. To byste viděli, kolik by bylo peněz, MHD by mohla být zdarma, v každé tram by byla velkoplošná TV a bar s obsluhou, z magistrály by byla pěší zóna s částí pro bruslaře a kola,... Idylka, žádné zácpy, plynulá a rychlá MHD, žádné předražené tunely a obchvaty,...
-
No a zpět do reality, jedu autem nakoupit, mám to jen 200 m
Mimochodem, AUTA do města nepatří a když tak jen výjimečně (zásobování, stěhování, obsluha atd.). Podívejte se po světě, kde všude lidi jezdí na kolech do práce, na nákupy, kde se využívá většinou MHD. To jen u nás musí každý dem.nt někam jezdit autem
...že většina cyklistů po praze jsou normální lidi a né psychopati co známe ze silnic v buzno hadrech. Stezka by měla být dodělána, Smetanovo nabřeží je fakt tragédie, jak pro chodce, tak pro cyklisty. Ti co musí jezdit denně po praze autem radši ani komentovat nebudu.
mě přijde že jako psychopat v buznohadrech zde vystupuješ ty:) to že si někdo zainvestuje do kvalitního termo oblečení většinou značí že o cyklistice ví něco víc a víc se jí i věnuje. tvůj příspěvěk zase svědčí, že máš v hlavě o něco míň.
Jů, chudáčkům se špatně jezdí. To je strašná věc. Hned se všichni zblázní, že?
Do města nepatří , ohrožují sebe a všechny okolo . Viz. stezka směr Podolí , projít to pěšky je o život , retardovaní cyklisté jsou totiž páni a každý jim překáží i v mítech označených "cyklisto veď kolo" , např. tunel pod vyšehradem , tam vás cyklobuznička klidně smete , hlavně že nemusí ze svého křápu slézt . Ale jak se do lesa volá ....
Neznám retardovanější, bezohlednější a nevychovanější cyklistí než jsou Pražácí.
Cyklisté, to jsou ti hrdinové, kteří se nebojí zkopat zraněného člověka ležícího na zemi(nebojácný nebojsa).
Jak koukám tak zatím tu reagují jen lenoši co si vozej zadky pěkně single v autě a myslej si jaký sou borci. Děte se vycpat, když nevíte jaký to je prahou projíždět na kole tak držte pysk, remcat umí každej ale zamyslet se co ta druhá strana to vám nic neřiká co...My si narozdíl od vás vystačíme s vlastníma silama na to se po praze dostat kam potřebujem.
Hlavně abyste dodržovali předpisy siln. provozu, jestli je vůbec znáte. Pak se divíš, že řidiči vás nemají v lásce, když si na silnici děláte co chcete. Je pravda, že řidiči taky nejsou dost opatrní ale oni si ve městě, nebo na křivatce akorát zmačkají plech