- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zase tramvaj, do které se vejdou i lidi. Porsche byl opravdu úlet. Hlavně ve špičce by si ji ty designéři měli vyzkoušet a užít si ten pocit, kdy jeden člověk z prostředka tramvaje chce sám vystoupit na zastávce.
Vypadáto že to má stejnou konstrukci podvozku jako tramvaj T3, takže bude ke kolejím trošku šetrnější než tramvaj Porshce.
Dále je otázka zda je opravdu třeba mít nové tramvaje, staré legendární T3 stále jezdí a plně dostačují.
Kmotři na radnici se chtějí před volbami předvést předraženou tramvají. Jsem zvědavý, jestli budou uvnitř volební plakáty s usmívajícími se opičími obličeji jedné nejmenované strany.
jeden z mála dobrých napádů na této megadrahé tramvaji,proč ve Vídni jezdí staré udržované stroje a Praha utrácí miliardy za sice stroje bez schodů ,ale uvnitř tak úzké,že by se tím neprotáhl ani přiblbý konstruktér..
Dřevo se bude lámat, nasávat vlhkost a špínu, to už byly lepší staré socialistické plastové sedačky, které byly téměř nezničitelné.
Patří k Praze, je to součást zdejší kultury.
běs .Nicméně Pražákům, kteří do tří dnů všechno zničí a ohavně pospreji to stačí.
Vandalové jsou ve všech českých městech, a nejde jen o ně. Pomočená sedačka je také chuťovka.
Dřevěné sedačky považuji za celkem dobrou volbu.
Za zásadní nedostatek považuji opět nepřítomnost KLIMATIZACE. V tramvaji je v létě i 55°C. Takové přepravní podmínky ohrožují na zdraví zejména malé děti a seniory. Cestovat rozpálenou tramvají hodinu znamená dojet do cíle cesty, muset se napít, osprchovat a trochu si oddechnout. Cesta v obleku je vyloženým utrpením a každý kdo jen trochu může jede raději klimatizovaným autem. MHD nemůže bez klimatizace představovvat konkurenci pro auta.
přijde mi, že se to v Praze se snahou za každou cenu obnovit celý vozový park vyloženě přehání. ano, byl dlouhá desetiletí podinvestovaný, ale opravdu teď všude musíme mít dlouhatánské nové vozy? prakticky všechny linky nyní jezdí z jednoho konce města na druhý, v malé části trasy tak jsou plné, ale ve zbylých 2/3 poloprázdné. nešlo by překopáním sítě a rozlišením linek na páteřní a doplňkové výrazně ušetřit nutnou kapacitu a tu navíc zčásti pokrývat rekonstrukcemi starších vozů?
nejen v Budapešti a Lisabonu, ale i v bohaté Vídni jezdí kromě dlouhatánských nových i starší "malokapacitní" tramvaje. pražský stav, kdy takřka na všech linkách jezdí dvouvozové soupravy nebo ještě delší nové tramvaje je asi do značné míry světový unikát...
Nevím, zda je 14T alias porsche delší jak souprava dvou starých T3, alke jistí je, že nepojme tolik lidí jakou souprava T3, asi 1,7 T.
to je ale náhodička ...
Větší úspěch by byl, kdyby prodali všechny Porsche tramvaje
jaký to má ventilační systém. Čím novější autobus, tramvaj, tím menší škvírky na větrání v létě. Tento trend jsem nepochopil - v největších pařácích nejde otevřít okýnko, nic. Raději je lepší si počkat na ten nejstarší typ šalin, co jezdí v Brně. U něj jde normálně zasunutím otevřít okno. V létě jsou všechny otevřený a pak se v tom dá chvilku vegetovat. Ty nový stojí za...
To jako žádný z předchozích typů rekuperaci nemá ..... (neuměly to už "eSUčka?)