- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
semafory a zužení dělá určitě nějaký de_bil. Hlavně v ulici Ústecká - Horňátecká
to zase čeština dostala na zadek . Ten nadpis je vážně uchvatný.
Tam kde může jet i taxík, by bylo férové to umožnit všem, kteří vezou 2 a víc lidí. Proč má být zvýhodněn jeden druh živnosti? A zrovna s nedobrým jménem? Jaký je rozdíl mezi taxi s pasažérem a osobákem se spolujezdcem
No jo blizi se volby a je potreba zase udelat neco pro dopravu, ze ? Takze co takhle zvetsit pocet bus pruhu, aby se delali kolony tam, kde nikdy nebyli, ze ? Je jedno, ze aut tam pojede porad stejne, je jedno, ze se tam stane vic nehod, je jedno, ze emise v danem miste budou horsi, dulezite je udelat neco pro dopravu.
Na mnoha mistech pruhy maji smysl, ale je mnoho mist, kde to postrada logiku - treba u litochlebskeho namesti, kde stoji mestaci.
Ještě by šel udělat bus pruh na D1, od Chodova až na exit Říčany, tam přece taky jezdí 2 linky třístovek, a nebo udělat bus pruh ale úplně všude, i tam kde teď je pruh jediný - to by bylo, aby jsme ty řidiče zločince nedonutili cestovat u mastné tyče a ještě na cizích nohou Nemám pocit, že by ve špičce MHD nabízela zrovna nějakou extra kapacitu...
no hlavně, že se na to policie zaměřuje stále. Škoda, že pani tisková mluvčí neví o čem mluví. bylo by dobré se zaměřit na stojící a nic nedělající policii na nájezdu na Barrandovský most z Braníka. Někdy staví , někdy raději nic nevidí. Kdo tam jezdí každý den, ví o čem mluvím a tvrzení v článku se musí jenom smát a nebo raději plakat.
Skutecnost je takova, ze:
1) pruhy jsou casto nesmyslne, na Jiznim Meste napr. jeden zacina hned za krizovatkou, coz zpusobuje docela nebezpecne situace
2) jeste jsem nevidel, ze by to policie kontrolovala - kdyby totiz ano, nejezdilo by tolik lidi ve vyhrazenych pruzich
3) delat pruh v miste, kde se autobus zdrzi maximalne na 30 vterin mi pripada naprosta buzerace - vim o par mistech, kde pruhy jsou a sice tam byvaji zacpy, nicmene ne takove, aby doslo k zasadnimu zdrzeni. Naopak kdyz zadny bus nejede, dochazi k vyraznemu omezeni propustnosti (vysledny efekt tedy je, ze celkove doslo ke zpomaleni dopravy a zvyseni emisi)
Myslím, že ti vůbec nic nebrání předložit na obor dopravy tvůj návrh na úpravu řešení podpořený relevantními argumenty (množství aut a autobusů, vliv řešení na jízdní řády dotčených a navazujících linek apod.).
napriklad kdyz jede clovek z Kyji smerem na Zizkov a chce sjizdet do prava, musi stat dlouhe minuty v levem pruhu, protoze pravy je vyhrazen a clovek do nej muze najet az cca po 1km....takze jako hlupak clovek ceka v zacpe i kdyz je vedlejsi pruh volny....a proc?
jojo, Hrdlorezskej kopec, presne tak to tam funguje
tak já v tom pruhu jezdím normálně, ale jen když není špička, to bych si samozřejmě nedovolil, ale když je volněji a žádný autobus za mnou tak to tam prosvištím. Nechce se mi pořád kličkovat zprava doleva - když na konci ulice odbočuju nebo jsou tam takové ty zábrany u přechodů. Samozřejmě v zácpě mají pruhy pro MHD smysl a mělo by se to hlídat, o tom žádná.
... proč bych nemohl jet prázdným pruhem pro bus když druhý pruh stojí v délce 2km - typicky Vrchlického ulice. Dělám to a budu to dělat dál, protože vyhrazené pruhy jsou obyčejná buzerace, která způsobuje dopravní komplikace. A nejsem majitelem "luxusní limuzíny", jen obyčejného Civica.
"proč bych nemohl jet prázdným pruhem pro bus když druhý pruh stojí v délce 2km" - protože to nedovolují platné dopravní předpisy.
Účelem má prý být donutit jezdit řidiče aut hromadnou dopravou. No, budiž . Nevím, jak to mají ostatní, ale mne by k tomu přinutilo jen to, že bych sám chtěl. A to nebudu chtít nikdy z mnoha nepřekonatelných důvodů.