- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vypadala čSSd za paroubka.Jednání s KSČm a neplnění slibů, místo toho to , proti čemu bojoval.
Je to náš modrooký deviant který v horkém křesle moc dlouho nevydrží!! A když jo doufám že odpudí další středočeské voliče!!!
Do té jeho nové klícky. Je vidět že člověk který ani vlak nepotřebuje udělá škrt a nezajímá ho už jak se ktomu postaví lidé kteří tento spoj využívají. Rath už od začátku kdy se stal hejtmanem pro středočeský kraj nevěstí nic dobrého. Utrácí státní peníze za své blaho a zviditelnění a když je peňez potřeba někde kde by se to hodilo lidem na to žádná částka nezbývá, ale když rath potřebuje prachy na nějakou svojí rathovinu hned se nejaky ten milion najde...
...tak je nad slunce jasnější, že se bude jednat o takovou kravinu, že jí můžou vážně myslet jen socani ...Rath a Povšík...(pro nezasvěcené- pan povšík junior - synek povšíka seniora - profesionálního odboráře - šéfa odborů škoda auto mladá boleslav - vykonává na kraji post náměstka pro dopravu).....
Tak Velká Huba začíná šetřít na tom správným místě.No asi si potřebuje hejtmanství pořídit pár luxusních aut k tá kanceláři.Volič ČSSD je naivní a blbý.
Nedají se rušit jednotlivé spoje, co se gubernátorovi nelíbí, jinak se neušetří nic nebo skoro nic, vlak by tam třeba musel stejně jet prázdný, aby mohl jel s cestujícími zpátky. Pokud rušit, tak koncepčně, a hledět na to, jestli se ušetří opravdu celý oběh fyzického vlaku po tratích, a co to bude kraj stát jinde, nejen na autobusech, ale i na zhoršení situace na okolních spojích a tratích. Když se totiž zruší spoj, kterým někdo jel, ten cestující se už logicky vlakem nebude vracet, protože si asi bude muset koupit smradlavou ojetinu, a nepřestoupí ani do jiného vlaku. Ale nejlepší by bylo od počátku nezavádět žákovské jízdné takzvaně "zadarmo", a pak rušit tratě, protože na ně nezbylo.
Klid. Jak jsem psal již níže, Ratha nepodpoří ani KSČM, ani ODS. A velmi pravděpodobně ani část ČSSD. Koneckonců, kraj tratě zachránit, a teď by le měl rušit ? To nemá logiku. Paradoxně se teď jako pozitivum ukazuje neoblíbenost Ratha - nikdo s ním nechce jít do holportu.
Středočeský kraj na to nemá peníze? Tomu nerozumím, jak se to mohlo stát?
Kraj má na dost práce s vytvářením Hostivic 90210.
Komunisti nemají nejmenší důvod ho podpořit (ukazují tím svou důležitost), ODS rovněž.
Neboj. Po volbách komouši kývnou na cokoliv za nějakou trafiku.