- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jj, na Letné je docela dost podzemních pramenů, které se odvádí do Vltavy zcela nevyužité. Jenže stejně při realizaci natáhnou vodu potrubím z vodovodního řadu :( Tyhle prameny defakto dělají Letnou zelenou, ale po vykácení křovin směr Vltava už voda pouze stéká do kanálů a nevsakuje se do půdy, takže prameny vysychají a tím pádem vysychá i Letná pomalu.
Proč to řeší až nyní? neměli na odhlučnění letné od M.Horákové mylset již předtím v projektech? Nebo si bláhově mysleli, že když postaví podzemní dálnici, tak se situace zklidní a teď jim teprve dochází, že tomu tak nebude? Podle mně se situace na povrchu napoak zhorší nebo bude stagnovat, teď všichni mimopražští, co budou chtít do Dejvic, Holešovic, Nový město, na Hrad, tzn. širší centrum,přifrčí pod zemí a budou jezdit přes Letnou.
Pergola je sice pěkná, ale ať se pan architekt projde pod nějakou krytou plochou a zjistí, že tam, kde neprší tráva neroste a komunikace v tom místě je dost znečištěná - ledaže by ve svém návrhu počítal s umělým zavlažováním a že TSK bude každých 14 dní rejžákem drhnout asfalt od zvratků, flusanců, psích (nejen) značek.
Jezírko OK, Letná je dost vysušená od té doby, co zahradní architekti vysekali křoviny na jižním svahu, aby zestetičnili svah.
na to je jednoduchá odpověď, v našem státě nikdo nemyslí dopředu
PO dokončení Blanky se doprava na povrchu výrazně sklidní, takže není důvod budovat monstrozní valy a hyzdit okolí. Stromová alej úplně stačí.
se to vůbec na povrchu uvádí do původního stavu? Já myslel, že tunely se staví, aby dopravě ulevily. Měli tam udělat jeden pruh každym směrem. Jakmile jsou někde dva pruhy, tak to vždy svádí k závodění, takže se pak jezdí rychleji a hluk je větší.
blbost! Jeden pruh nezklidňuje dopravu ale jen tvoří zácpy! Zácpy tvoří větší a delší hluk, a ve městě nikdo nezávodí ... Je přece přirozené když jsou 2 pruhy od Hradčanské tak se na Letné rozdvojí do 2 silnic v jednom pruhu, jeden do letenského tunelu, druhý do Holešovic ... Taktéž jeden pruh nepojme ve směru ven z města dopravu z tunelu a z Holešovic v opačném směru. Dopravní vytíženost na Letné se zklidní teprve až se dokončí severní okruh, až přestanou jeho stavu blokovat sobecký burani ze Slivence, se svejma bezcenejma holejma loukama kolem toho jejich buranova. Když nejsou schopni vůbec nic obětovat pro dopravu v Praze tak ať jedou burani do Práce třeba to Kralup, ani je nenapadlo že jejich dojížděním do Prahy trpí Dejvice a Holešéovice, ale sobecký burani se vůbec nechtějí s tím svým buranovem podílet na pražské dopravě ...
Kdyz se jim nelibi val, tak at tam vykopou zakop hluboky 4m ;-)...
oslavným vojenským přehlídkám, až se zas na Letnou vrátí, stejně tak oslavným manifestacím spokojených (nespokojených) občanů našeho hlavního města, či naší republiky, či Evropské unie.
Ale vážně autor parku na Karlově náměstí (Thomayer ?) před více jak sto lety také navrhl okolo ulic valy, ale ty byly nízké, skoro dnes je ani nevnímáme. Tyto valy pohledově zakryly povozku ulic, takže návštěvník parku vnímal skoro celý prostor náměstí jako jednu zelenou plochu. Val navíc osadil křovinami, takže se prostor parku trochu odhlučnil (kola s ocelovými obručemi koňksých povozů určitě byly hlučnější než dnešní kola aut i tramvají).
Nicméně na Letné s valem bych počkal až se prokáže jak bude hustá doprava po zprovoznění tunelu Blanka. Oddělení stromy od ulice prostoru Letné má jednu maličkost - bude chvilku trvat než stromy svoji funkci naplní. Výsadbu křovin okolo chodníků zas určitá skupina občanů nevítá, protože křoví u nich ve večerních a nočních hodinách nevytváří pocit bezpečí.
to stromoradi mi prijde jako nejlepsi... pas krovin se samozrejme musi udrzovat, jinak to bude vypadat jako na tom Karlove nam....