- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak je možné, že na ulici 5.května (z centra, u nájezdu z jižní spojky)měli frézování a pokládku asfaltu hotovou během necelého týdne a na jižní spojce před Barrandovským mostem jim jeden pruh trvá už tři neděle???
Stačilo by zveřejnit jaká firma to dělá a proč jí to trvá tak dlouho - a doufat, že příště už si neškrtne...
Netvrdim, ze tomu rozumim, ale na JS jsou podstatne vetsi koleje od nakladnich aut. Proto je dost pravdepodobne, ze se tam musi jit do vetsi hloubky a nedela se jen vymena svrchni vrstvy, ktera se nejspis delala na 5.kvetna. Tim padem i ta oprava bude asi trvat dele.
Proč oprava na magistrále, která se skládala z vyfrézování 4 míst v levém pruhu trvala 3 dny??? První den rozdali značky a vyfrézovali, druhý den to nechali uležet a třetí den zalili asfaltem. Proč nemůžou v osm večer začít frézovat, do deseti mít vyfrézováno, do půlnoci zalito asfaltem a ve tři ráno mohou odstraňovat hrazení.
Zkuste nastudovat některé zákony či technologické postupy.
Jinak mám dojem, že úředníci magistrátu ani nefrézujou ani nezalejval ( asfaltem)
a většina problémů bude fuč. Jenže Bém, místo aby pořádně investoval MHD, tak staví Blanky a podobné nesmysly, jako kdyby to mohlo něco vyřešit.
pro některý pacienty, co musí za každou cenu autem. Jeden kamarád jezdí ze Stodůlek na anděl autem do práce, taky je tlustej jak prase.
a kdyby jezdil metrem, to by tlustej nebyl?
Bylo by taky dobré napsat co se konkétně v místě opravuje a proč tak dlouho, to je přesně ta chybějící transparentnost. Opravdu by mě zajímal duvod uzávěry ulice K Barrandovu do půlky prosince, zarovnat ty rigoly po kamionech nemůže trvat víc než týden.
pokud budou menit cely povrch a opravovat i podklad a stridave v obou pruzich, tak to neni tak moc...
článku plyne jediné - bydlet na levém břehu never ever. Z hlediska dostupnosti civilizované části Prahy je to jak bydlet v Brně.