- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
- nemit zadny okruh a nemit moznost po nem jet a tudiz ani neplatit
- a mit okruh za penize vsech a mit po nem moznost jet a zaplatit si za nej
> nepredpokladam, ze by to hodne lidi pochopilo.
Ne, je velky rozdil platit za cca 5km okruh stejnou cenu, jako za pouzivani cele dalnicni site.
Osobne bych rad videl ty studie o ztrate prijmu. Kolik z tech lidi, co ted pouziva okruh bez znamky, by si kvuli tomu okruhu tu znamku koupilo, tj. kolik prinese narust emisi ve meste ...
Ja treba znamku mam, ale ne kvuli tomu, ze nekolikrat tydne jedu do prace po nezpoplatnene casti D1. Pokud bych ji nemel a zpoplatnili to, obetoval bych 5-10 minut casu a jezdil skrz mesto ...
ze je treba osvobodit od poplatku cely usek D5 vedouci do Prahy a R10 tamtez
Tohle neni o chudobe, ale nekdo kdo zije treba u Berouna ve Vrazi a jede na sidliste v Beroune se diky tomu neplacenemu useku vyhne centru, ktere je dokonce i v Beroune casto dost zasekane, ve spicce - ovsem kvuli cca 5km by si znamku nekupoval.
Ja dalnicni znamku mam, ale kdyz musim sjet do mesta, tak je to dost otrava. A po zpoplatneni useku se to jeste zhorsi.
Osobne by me docela zajimalo, jake jsou naklady na udrzbu toho kusu dalnice, zda by se nevyplatilo spis ji nechat financovat mesto. Ale je otazka, jak by to vypadalo ...
Dalnice je dalnice a ma byt ZPOPLATNENA, kazda ! Otazky jsou jen dve:
1. zda je kazda dalnice, treba i ta s omezenim rychlosti na 50 kmh jeste dalnice ?
2. zda ma ridic moznost misto objet po jine silnici ? to by ale mel urcit odbornik na dopravu a ne diskuter iDnes !
>>> P.S. kdybychom nebyli takovi trotlove a schvalili si mytny system zalozeny na staelitech namisto bran, mohli jsme zpoplatnovat dle skutecnosti ...
že stát je tady proto, aby pro sebe vydělával peníze a ne jako servis občanům.
Za to, že stát nemá prostředky i když lid kruší horentní daní děkuji ČSSD a hlavně vám, pane Paroubku.
tam se nikdo neptal a kousek silnice I. třídy mezi Frýdkem Místkem a Ostravou je zpoplatněn
A dálnice prakticky půlí město na dvě části a taky se musí platit.
Nebo nová silnice I. mezi Frýdkem-Místkem a Českým Těšínem.
myslím si že by města měla mít neplacené úseky kolem větších měst a myslím si že je tomu tak snad všude ve světě. Nic méně ani nechápu blbce, kteří kvůli jedné tisícovce ročně pro dálniční známku se dálnicím vyhýbají. Snad nikde jinde v Evropě ta dálniční známka ani není levnější. Je neskutečné co všechno si naši držgrešlácký čecháčci dokážou vymyslet za pitomosti a na jakých nesmyslech šetřit....
jen doufám, že ředitelství dálnic nezpoplatní ty dementní úseky dálnic a okruhu, kde je omezení na 50 km/h kvůli údajnému debilnímu omezení hluku ... Tyto zmrzačené a znehdonocené úseky silnic si nezaslouží ani pojmenování dálnice či okruhu, natož nějaké poplatky, jsou bezcenné!
povsik rika, ze zmena se dotkne socialne slabych a senioru......tak kdyz maji socialni slabi a seniori na auta, tj. benzin, pojisteni, atd atd. tak proc by nemeli i na znamku?
přesně tak! Domnívám se, že ta dálniční známka je nejnižší roční položka za provoz vozidla, až bych řekl v celkovém součtu zanedbatelná ...
ale jen pokud za ně bude město platit komplení údržbu a amortizaci.
... se poplatek za známku rovnou strhával z platu, důchodu nebo sociální dávky. Je dosti pravděpodobné, že dálnici využijí, když vedle ní bydlí, alespoň jednou v roce.
Dobrý vtip. Takže nejen že budou trpět hlukem a smradem dálnice, ale ještě by ji měli sponzorovat. Vskutku geniální, s tím jděte k volbám.
Nejzávažnější důsledky dálnic, vedených skrz města, působí na zdraví lidí. Průměrný věk obyvatel, bydlících v okolí dálnic, je totiž cca o 4 roky kratší, než je průměr v republic jako celku. Lidé bydlící v okolí dálnic ve městech jsou na sklonku svého života obrovskou zátěží pro zdravotnictví. Jedná se zejména o chronické bronchitidy, rakoviny plic, mozkové příhody a další nemoci získané vlivem hluku, stresu z nespavosti, a prachu.
Zase ale cim driv clovek umre, tim vic se usetri na duchodech.