- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co tento NEJlepší zpravodajský server tvrdil, že výstavba železniční zastávky je plýtváním veřejných peněz (a notoval si s nějakým občanoaktývistou), protože tramvaj tam pojede až kdovíkdy...
A ejhle, ono je to za pár týdnů ouplně jináč .......
V Praze je několik projektů tramvajových tratí, které by dávaly větší smysl. Jen tak namátkou: Bílá Hora - Řepy, Želivského - Sídliště Malešice ( - Spalovna Malešice - Jahodnice), Modřany - Komořany, Modřany - Písnice, Holešovice - ZOO, Barrandov - Holyně - Slivenec, Podbaba - Suchdol, Spořilov.
Se vším souhlas,kromě Podbaba-Suchdol. podél Vltavy,tedy zátopovou oblastí.Tam je řešením most přes Vltavu Suchdol-Ďáblice s napojením na metro v Kobylisích a na druhou stranu s napojením přes Nebušice na Metro Červený Vrch. technicky,z Podbyby byste musel na úrověň Vltavy ,pojet dráhu ,pak po náplavce zátopovým územím a pak,ze Sedlce, znovu mostem přes dráhu do toho krpálu na Výhledy a do Suchdola .Taková trasa,to je pro kolejová vozidla hrob.
Nová železniční zastávka? Vždyť je to nějakých 500m od nádraží Bubeneč, tak na co novou železniční zastávku?
Měl by být okamžitě odmítnut. Nechápu, proč ho média používají jako by byl Huml. Moos je sprostý lobysta a s dopravou nemá společného nic vyjma své peněženky.
Každý odborník je lobbysta pro svůj obor.
Pro stavbu tramvajové trati jsem všemi deseti, ovšem tohle je paskvil.
1) Nenavazuje stavba přilehlé železniční zastávky, jejíž výstavbu odsunuli železničáři na neurčito.
2) Nikdo z městských představitelů ani DP není schopen říci, kdy bude stavba pokračovat do Suchdola a zda vůbec.
Rekonstrukce stávající trati je ospravedlnitelná, ale prodloužení o pár stovek metrů? To vypadá spíš na zájem hotelu Crowne Plaza, aby mohli rozšířit parkovací stání na místě opuštěné tramvajové smyčky.Každopádně tramvajová doprava v Praze je z úhlu pohledu představitelů města jakousi Popelkou, vždyť tempo výstavby tolik potřebných tramvajových tratí je přímo ostudné. Za uplynulých 20 let se toho postavilo pramálo:
Ohrada - Palmovka ( + trať Na Žertvách); Braník - Sídl. Modřany; smyčka Smíchovské nádraží; Hlubočepy - Sídl. Barrandov; Laurová - Radlická
Pokud vím, tak železničáři to odsunuli kvůli nějakejm aktývistům ....
Chápu, že to vadí lidem, kterým nově povede kolem domu tramvajoví trať, ale to je normální daň za to, že to hodně lidem pomůže