- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tou druhou variantou myslí asi jako PROMIKu, že.
Že je levnější a více vyhovuje MŽP ?
cituji: "Existují dvě varianty, kudy by mohla dálnice D3 vést. Jedna je Západní, dříve nazývaná Stabilizovaná, která vede přes Posázaví. Druhá je Východní, která většinou kopíruje stávající silnici I/3."
Pokud je Sázava pravobřežní přítok Vltavy a jenom jedna z variant má vést přes Posázaví, pak i desetileté dítě musí pochopit, že "západní" varianta musí vést po LEVÉM břehu Vltavy a "východní" varianta musí vést po PRAVÉM břeju Vltavy.
Ťěžko napadat variantu, která vede okolo Jílového, za to, že vede přes Posázaví, pokud i druhá varianta má vést přes Posázaví (což silnice I/3 vede).
Ono je hlavně zajímavé, že MŽP souhlasí s variantou v trase I/3, když ta nechává skoro všechny negativa na obyvatelstvo, co má současná I/3. Pravda, nemusely by se zbourat ty 3 chaty u Sázavy ...
Nebo by mohli nejake zavrit a zrusit. Treba D1, coz? :o))))
Ona ta dálnice původně měla být hotová v roce 2003 a ne v roce 2010. Nicméně sliby z porevoluční doby si už asi moc novinářů nepamatuje.
Každopádně doporučuji všem si projet třeba v pátek odpoledne cestu z Prahy na Jílové a dále na Kamenný Přívoz a Týnec, kde hlavní tah vede většinou obcemi, je v naprosto zdevastovaném stavu (zvláště Jílové) a kapacitně nedostačující. Stav této komunikace je dlouhodobě nevyhovující a tady za to můžeme poděkovat panu hejtmanovi, protože na nás kašle (a dokonce snad blokuje snahy Jílového s tím něco provést).
Vyřešit napojení této oblasti zároveň s připojením jihu Čech mi připadá být logické a prodlužováním termínu dokončení se stavba díky inflaci bude jen zdražovat.
nojo, pan hejtma n by byl ráth, kdyby mu z toho něco pořádného také káplo a něco, co už je předschválnené a kde jou uzávěry na manipulaci s pozemky pro něj není zrovna výhodné...
Když ten flák asfaltu tak nutně potřebujete, zaplaťte si jej ze svého, vy chytrej.
Už tak je krajina dost zdevastovaná plochami betonu a asfaltu. Copak to nikomu za ty roky nedošlo? Čím víc se staví nových silnic, tím rychleji roste poptávka po dalších. Zastaví se to jedině tehdy, až bude celá Zem kompletně pokrytá asfaltem v několika úrovních nad sebou nebo až bude každý z nás trávit 24 hodin denně v pojízdném plechovém vězení. Není snad ukázkovější příklad maření prostředků a hodnot než budování masového automobilismu.
Podivejte se na to z te veselejsi stranky: Kdyby se nestavely dalnice, do ceho byste vy - ekofasisti - stourali? V jinych oblastech byste tak snadno nemohi otravovat tolika lidem zivot. ;o)
Na tyhle kecy neni ve state, kde je dopravni infrastruktura sto let za opicemi, nikdo zvedavy.
Cele Jizni Cechy jsou zcela odriznute od dalnicni site, nemame jedine dalnicni spojeni s nasim druhym nejdulezitejsim sousedem, ale furt se bude resit jestli dalnice D3 je a nebo neni potreba. Skoda, ze komuniste nemeli prachy na stavbu dalnicni site, ti by to postavili, nikoho by se neptali a dneska by se normalne jezdilo. Stavet dneska dalnici D1 tak se na tretine trasy povede tunelem kvuli chranene hmyzi kolonii v poctu deseti kusu a zbytek by nestal vubec kvuli zalobe podane zdruzenim "Za radostny stredovek", ktere rozporuje stavbu dalnice ve vzdalenosti padesat kilometru od jejich domovu.
co komunisti, ale ten pan s knirkem co vladl pred nima...
Vaše snaha nestavět D3 je sice nekonečná, ale zkuste vysvětlit obyvatelům Jílového, Týnce nad Sázavou, Benešova, Votic, Sedlčan, Tábora, Bechyně, Sezimova Ústí, Plané nad Lužnicí, Soběslavi, Veselí nad Lužnicí, Jindřichova Hradce, Třeboně, ... jak moc výhodné je od nich do Prahy jezdit po R4.
---
Neustálé omílání blábolů o nahraditelnosti D3 pomocí R4 je asi tak stejný mentální potrat, jako je varianta vedení D3 zvaná "Promika".
ale jde o to že pokud svedeme tranzit dopravy z Prahy do Budějek po R4 tak se Benešovákům silnice uvolní a budou si jezdit pohodlněji
myslím že stavět D3 je nesmysl. Spojení na Č. Budějice je z půlky hotové. R4 je až na cca 20km hotová až do Písku. A i profil terénu (tím i úspory financí) je lepší z Písku na Budějice, než od Benešova.
Jde jen o betonovou lobbi, která potřebuje peníze. A taky se zbytečně zničí další kus krásné přírody
Jasne, dulezit je za spoustu penez stavet D3, kdyz k dokonceni R4 chybi "par kilometru". Jenze na tom by se tolik nevydelalo... ;o)