- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podle informace z tv dráhy nebudou za zpoždění nikoho odškodňovat!
Proč?
No proto, že to dráhy nezavinily!
Tak to už teda vůbec nechápu! Vlaky nejedou, protože nefunguje drážní zabezpečovací zařízení, které patří jiné části drah. A to zařízení nefunguje 2 hodiny, protože na 15 minut vypadla elektrika. Normální podnikatel by si to technicky zabezpečil, dráhy ne. Normální podnikatel by měl své zákazníky odškodnit a požadovat náhradu po to, kdo to způsobil. Ale tady to asi způsobily dráhy samy sobě, ale jiná část, což vlastně nejsou dráhy.
Takže ostrouhá zákazník, tedy cestující! No, hlavně že mají na dostaečné platy odborářů, generálního a sponzorování golfových turnajů (dneska se naštěstí asi na žádný nejelo). Neměli by se odboráři začít více starat o to, jak dráhy fungují, než o vlastní kapsy?
Kašpare, takováhle věc se stane i v zemích civilizované Evropy.
Nepříjemné je to především, protože se to konalo v odpolední špičce, kdy z/na hlavní přijíždí každých 5 minut vlak.
Takže zabezpečovací zařízení valkové dopravy (kde jde jen o pár desítek/stovek lidí v každým vlaku) je napájené z veřejné sítě a nemá žádné zálohování...
tak v podstatě to nepotřebuje, protože se vlaky zastaví.
Kdo umí číst, nemusí tušit a rovnou si přečetl, že tentokrát ne.
my s ex mojmír jsme jako jedni z posledních projeli, za náma ještě projela ve směru od libně bečva a pak už nic, pravda je že tunelem jsme projeli krokem a já si říkal proč, za poslední dva týdny je to poněkolikáté jezdím z prahy každý pátek a před 14 dny měl ex hradčany na odjezdu 20minut, nic nedohnal a tak mu v olomouci ujel přípoj šohaj ve směru otrokovice, o týden později zase obsluhující personál jídelního vozu byl totálně na mol, takže odstávka v české třebové, odpojení jídeláku a přestup na ex 149, který jel z prahy o hodinu později, no a v pátek zase ex hradčany jel na čas, jenže šohaj měl porouchanou lokomotivu a tak lidi z něho přestupovali už v kolíně, dkde bylo avizovano zpoždění 5émin, nakonec nám v olomouci řekli, že bude má cca 75min a je teprve v ústí nad orlicí a dnes zase šohaj zůstal stál na libni a veze si 55 minut a ex 129 odjel s odklonem přes vršovice se 103 minutami, ovšem české dráhy mlčí a vše svádí na sždc jako provozovatele drážního tělesa
A co kdybys jezdil tam i zpět každý den. Jak dlouho bys vydržel a co bys na to říkal?
Vlaky stojí, auta jedou.
Člověk by se divil, proč je bus rychlejší, než vlak. Proč vlaky stojí v kolonách? Problém je v organizaci SŽDC a nemalých dotacích i nulové osobní odpovědnosti. (úředníku, zaplať dopravcům ze své kapsy každý zpožděný spoj)
Bouracka na dalnici: Hura vlaky jedou auta stoji, zlata zelznice...
A kradli měděné kabely? Nebo vejrostci nevěděli co roupama dělat? Většinou to takhle je.
"Přesnou příčinu dohledáváme, zatím nevíme, zda jde o poruchu, nebo se někdo například snažil části zařízení ukrást," uvedl mluvčí SŽDC Pavel Halla.
Věřme mu, že SŽDC neví. A také věřme tomu, že elektrodispečer by snadno poznal přerušené spojení, třeba pohledem na pult. V tom případě se nejedná o chybějící kabel.
"Regionální vlaky mezi Úvaly a Beroune jsou v úseku z Úvaly na Smíchov odřeknuty."
Zdroj: http://praha.idnes.cz/na-hlavnim-nadrazi-v-praze-stoji-vlaky-v-libni-je-porucha-zabezpecovaci-zarizeni-gf9-/praha-zpravy.asp?c=A110124_163642_praha-zpravy_ab - Kde je "Beroune?"
"Příměstské vlaky, které jezdí v krátkých časových intervalech jsou rušeny. " - Kde je konec části rozšiřující slovo vlaky?