- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pane Švec, autor clanku, by mel okamzite vratit novinarskou licenci, pokud ji vubec nekdy dostal.Pokud o necem, pisu, tak by bylo vhodne misto navstivit a neco si o tom zjistit.
a) plechove hangary jsem na Tocne nikdy nevidel !!! jsou tam hangary pochazejici z dob 2.svetove - uzasne drevene stavby ktere miluji nejen filmari z celeho sveta.
b) nevyhovujici letiste - "sklonem" , je naprosta blbost, jako pilot pristavam na evropskych a i ceskych letistich casto za uplne jinych -obtiznejsich- podminek. Letiste Točná je/bylo naprosto bez problemu a bez potizi ke vzletu i k pristani.
c) autor clanku si protireci : o 200 meru prodluzuji drahu, ale provoz chteji omezit...??? proc...???
d) oploceni pozemku z obyvy z kolize cyklisty a letadla, ale provoz byl zastaven...??? proc ???
Letiště Točná je více jako rok zavřené a nic se tam kromě demolic a oplocení neděje. Myslím si, že I.Lukačevič si ještě dnes drbe hlavu hrůzou, protože za 160 mega koupit louku byť na okraji Prahy je trochu drahé. Pro neinformované Jako příjezd jsou tam 3 polní cesty a jedna mizerná rádoby asfaltová cesta (cca 1,5 m široká). Letště je mírně s kopce a krátké. No pokud tam vybuduje novou letištní infrastrukturu, v původním rozsahu, tak se cenově dotáhne na Ruzyň No a pokud bude chtít návranost vložených prostředů tak landing a handling (ten tam dáme) bude asi tak trojnásobnej než na Ruzyni. Přistávej na tomto letišti s UL, když poplatky budou jak pro A380
Pilot Čmeláku z místního telefonu volal, že hoří Cukrák. Já si toho všiml ze vzduchu. To byl, pane í, bezpečnostní systém.
Od něj vím, že Točná je krátké letiště. Čmeláku stačí "pár" metrů, protože je schválně předimenzovaný motorově.
Kamarád (emigrovaný pilot mistr světa ve skupinové akrobacii) Čmeláky vyvážel do Kanady a USA, předělával je na celkem pohodlné obytňáky. Lovci a turisti v nich lítali nad Velkou zemí od jednoho polního letiště k dalšímu polnímu letišti.
nechapu proc zase musi chtit neco betonovat, staci, ze kolem vede mestsky okruh.. jsme uz i tak zeme s nejvetsim poctem letist na obyvatele na svete.. v CR je 107 letist, z toho 30 s mezinarodnim statusem.. zase Ivo Lukasovic lhal, ze se nic betonovat nebude a draha zustane travnata.. nemuzu si sakra najit existujici letiste? nebo je tak arogatni a protivnej pan miliardovy seznam, ze ho nikde nechteji a musi si stavet letiste vlastni??? myslim si, ze na Tocnou lidi chodi prave protoze tam zadnej beton neni.. viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_%C4%8Desk%C3%BDch_leti%C5%A1%C5%A5
Ta pevna draha je jak jsem cetl jedina moznost, jak novousedlium vyresil hlukovou zatez. Letadlo se drive odlepi a drive nastoupa do vysky. Taky bych tam radeji videl jen travu. Nechapu, ze nekdo ma moznost zrusit letiste tim, ze se k nemu nebo si u neho postavy baracek.
"Travnatá louka mezi keltským hradištěm Závist a nově vybudovaným Pražským okruhem" ... opravdu? Pokud se nepletu, tak oppidum Závist se z většiny nachází na jižní straně Břežanského potoka. Píšu to proto, že silniční okruh R1 se nachází skoro 2 km severně a letiště je ještě o kus severněji. To by bylo pořádně rozsáhlé oppidum.