Diskuze

Na Palmovce vypnuli semafory. Podle tramvajáků to je nebezpečné

Řidiči tramvají si stěžují na vypnuté semafory na křižovatce na Palmovce. Při průjezdu křižovatkou tak musí dávat přednost automobilům. To podle řidičů způsobuje zdržení tramvají, navíc do křižovatky špatně vidí. Semafory byly zkušebně vypnuty na začátku února, tvořily se tu kvůli nim totiž dlouhé kolony.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Stepanomania

16. 3. 2011 1:32
Tramvajáci jsou většinou pro vypnutí semaforů

Jen bych rád upozornil redakci, že pokud napíšou "podle tramvajáků", tak by to chtělo zeptat se více než jednoho člověka. Většina tramvajáků je totiž jednoznačně pro vypnutí semaforů. Jen jeden člověk za jejich zapnutí bojuje a zrovna náhodou s ním je onen článek sepsán.

Vážení diskutující, jako obvykle nesmíte věřit všemu, co se na Idnes píše. Je to asi jako kdybyste se staré Blažkové ptali na aktuální stav radiace v Japonsku.

0 0
možnosti

Isowan

15. 3. 2011 15:53
Palmovka bez semaforů je prima!

Palmovkou bez semaforů se projíždí skvěle! Naprostá většina řidičů aut tramvaje pouští. To je moje zkušenost řidiče tramvaje.

0 0
možnosti

p555

15. 3. 2011 9:49
pomohlo to

Vypnuti semaforu pomohlo, Balabenka byvala pravidelne zasekana, ted je prujezna bez problemu... Jezdim tudy v tramvaji denne a zadne problemy tam nejsou, ani nebezpecne situace...  auta vetsinou daji prednost a doprava je plynula... To jen urazeni tramvajaci si stezujou, ze jednou nekde nemaji prednost... A viditelnost do Krejcarku je dostatecna, videt dobre i kdyz sedim jako pasazer v 1/3 vozu... Tramvajaky ale obtezuje, ze musi pootocit hlavou a divat se doleva...

0 0
možnosti

mikes.68

16. 3. 2011 20:01
Re: pomohlo to

 Pokud se jedná o křižovatku s kolmým křížením, pak je vskutku z pohledu židiče viditelnost naprosto dostačující, ale pokud se jedná o křižovatku se šikmým křížením, jako je to v případě sjezdu z Krejcárku ve směru na Palmovku, pak řidič tramvaje toho z leva mnoho nevidí a to zvedám zadek ze sedadla a tluču hlavou o čelní sklo. Velice by mne zajímalo, kolik toho máte právě Vy naježděno za panelem tramvaje ? Zřejmě jste příliš dlouho studoval, než by jste pochopil, že když tu hlavu otočíte do leva vy z pozice cestujícího, máte za sebou další okno (to je taková ta větší skleněná plocha z čirého skla), kterou prakticky vidíte i za sebe, zatímco řidič má za sebou již jen neprůhlednou stěnu kabiny, nebo široký sloup s elektroinstalací... Myslím, že pro lidi Vašeho myšlení by bylo dost dobré při "Dni otevřených dveří" navštívit některou z pražských vozoven a do té kabiny se posadit sám...

0 0
možnosti

Leinad

14. 3. 2011 13:55
Tak ti nevim

Koupil jsem cedník a on teče. Když ho dám opravit, tak necedí.

Chceme preferovat tram nebo autosedy? Já bych byl pro semafor, pokud by fungoval normálně (například nedával volno tramvajím do jiného směru, než je postavená výhybka, případně rovnou volno pro tram, když na místě není. Naopak tramvaj, která na místě je, tu pustit celkem rychle. Chodce nepouštět, pokud není zmáčknuto tlačítko.) Nebo bez semaforu označit tram jako hlavní.

Mimochodem pokud by se používali normální kabiny pro řidiče, tak by vidět bylo, a tím nemyslím 14T.

0 0
možnosti

WebFilozof

14. 3. 2011 14:02
Re: Tak ti nevim

Vystihl jste to, například tam měla červenou auta i ve směru, který

tramvaj nekříží (např. odbočuje doleva a přitom červenou měli všichni).

Pokud jsou ty semafory rozumně nastaveny, tak je to pro auta dokonce

rychlejší než bez nich: např. teď jeden směr tramvaj pustí, ona vjede do

křižovatky a tam musí čekat, až jí někdo pustí v druhém směru. Na Štrosmajeráku to funguje úplně bez problémů, pravda provoz je tam řádově menší.

0 0
možnosti

soudruh__malina

14. 3. 2011 12:45
Individuální doprava se pereferuje

mhd je pro socky;-D

0 0
možnosti